Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

38,5 i feber......sovet greit i natt. Til halv 8 faktisk. Men han våkna i 10 tiden i går kveld og var drivbløt av svette. Så vi skifta pysj og sengetøy da. Etter det ble det tydeligvis godt å legge seg. Pappa'n er hjemme med sykt barn :sjarmor:

Det er kaldt ute..... - 10 grader her og - 15 grader i byen....brrrr.....Men sola skinner da, så det er jo en flott dag. Jeg skal til byen en tur om ikke lenge. Må se om jeg får start på bilen :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Monja, og saa jeg som klager over at det er kaldt her borte (0,5 grader pluss)! :ler: Haaper bilen startet greit!

Ha en fin-fin dag!

:kose:

Skrevet

Så nå har vinteren kommet i Trøndelag også ja. ;)

Ha en fin dag monja og god bedring til smurften!

Malou

Skrevet

Heisann! :klem:

Håper feberen til Torstein går ned enda mer i dag!

Vi tok også MMR-vaksinen her forleden men heldigvis merka vi ingen reaksjon!

Ha n fin dag! :klem:

Skrevet

Så herlige bilder du har lagt ut!! Leon må nok lære å slenge slengkyss til mamma'n sin ja ;)

Skrevet

Hjemme. Bare innom jobb en tur - har ytra ønske om en stilling som kanskje blir ledig etterhvert. Like greit å være tidlig på'n. Så jeg er nå iallefall med i vurderinga.

Torstein er feberfri. Hadde 37, 2 da han våkna for en halvtime siden, og det er jo bra. Det er full fart iallefall. Fått litt yoghurt, saft og mariekjeks. Nå får han det han vil ha, for han har ikke mye å spise akkurat.

Nå er det knallvær ute. Sol fra skyfri himmel, men kaldt da. - 7 grader nå, men det blåser litt....brrrrr......

Skrevet (endret)

Nå er det snart middag. Pizza på meg og fiskeboller på gutta. Torstein får favoritten sin idag sånn at han spiser litt.

*iler for å gjøre litt moddejobb før mat*

Endret av monja
Skrevet

Livet som moderator er hardt ser jeg. ;)

Jeg tror jeg holder meg til å bli moderert jeg. Det er foressten litt for lenge siden sist... :sjarmor:

Skrevet

Det er faktisk ikke så hardt å være moderator. Dere er jo så snille - men jeg har deg under oppsyn, Malou :ler:

Skrevet

Idag er jeg på dag 12 i syklusen. Har testa for EL på dag 5 (21/2), på dag 9 (25/2) og idag, på dag 12. De to første gangene var det et svakt svakt strek på teststrekplassen, men idag var det helt hvitt :overrasket: Kjente tydelige tegn på EL på dag 10, så jeg lurer på om jeg burde testa da, og at jeg nå har gått glipp av den?

:klø:

Skrevet
40,45 i feber..... Og det blir hjemmedag på mann og barn i morgen og.
Skrevet

Da må du notere ned dag 10 for neste periode, monja! :Nikke:

Stakar smurfen da...feber igjen...men det er vel vanlig at tempen stiger litt til kvelden igjen, så det er kanskje ikke så rart. Håper han blir helt frisk snart igjen da. :kose:

Klemme litt på han for meg da! :klem:

Skrevet

I morgen skal jeg jammen meg på jobb igjen. Nesten litt rart egentlig.

Skrevet

Foerst naa fikk jeg med meg bildene av smurfen og mannen - artige bilder og kjempesoet gutt! Flink mann du har som maaker, ogsaa!

:klem:

Skrevet

Måtte le litt av Alwa som var innom for å kose litt med puppen! :ler:

Huff, ikke bra med så høy feber! Håper det gir seg!

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...