Midnattsol Skrevet 4. mars 2006 #8181 Skrevet 4. mars 2006 Urk, grændis..på en lørdag. Lørdagsgrændis...urk. Var den god?
monja Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #8182 Skrevet 4. mars 2006 Jeg haaaaater Grændis...... urk...... men den var faktisk helt brukbar. Selv på en lørdag. Ikke mer enn brukbar da.
Midnattsol Skrevet 4. mars 2006 #8183 Skrevet 4. mars 2006 Brukbar er vel ikke bra nok på en lørdag vel. Hvordan går det med den hoppende livmor?
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #8184 Skrevet 5. mars 2006 Jeg spiste også lørdagsgrændis i går kveld, den er helt grei, men ikke så god som de andre typene syns jeg da! Kunne spist grændis hver dag jeg...seriøst... Hm, lurer på den livmora di, monja. :klø: Og el-test som er negativ selvom den burde ha vært positiv...kanskje ikke syklusene dine er så stabile likevel...går det an å ha ustabil EL selvom man får mensen til samme tid hver gang? :klø: Håper dere får en trivelig søndag og at smurfern ikke har feber i dag!
monja Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #8185 Skrevet 5. mars 2006 Det går nok å ha utsabil EL uten å ha ustabil mens, Kverula. Kommer sikkert helt an på lengden på lutealfasen tror jeg. Jeg skjønner så lite av dette at det er like greit å ta det som det kommer tror jeg. Men er jeg gravid nå får jeg termin 2 dager etter at vi kommer hjem fra Oslo *dåne* Lille matmonster er i form igjen. Han sitter og sier "mene" (mere) til mannen min som spiser frokost. Og da har han spist to brødskiver selv altså - vel det gikk sikkert en skive i gulvet underveis Idag er det kaldt, -11 grader. Ikke så kaldt som tidligere i uka, men ikke noe utevær likevel. Heldigvis skinner sola fra blå himmel igjen. Det er jo perfekt påskevær. De har vært utrolig heldige med været de som tok vinterferie denne uka iallefall. Bare så synd det er så kaldt.
monja Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #8186 Skrevet 5. mars 2006 Tror det blir et par kinobesøk framover: - Brokeback Mountain (7 - 20 april) - Da Vinci Koden (19 mai - 8 juni) Gubben har et par gratisbilletter som vi må bruke. Han fikk dem i julagave fra kommunen.
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #8187 Skrevet 5. mars 2006 :grine2: DET HAR JEG IKKE TENKT PÅ MONJA! Kanskje du har stooooor mage når vi sees i november!
monja Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #8188 Skrevet 5. mars 2006 Kanskje nestemann blir født på østlandet Men jeg tror ikke jeg er gravid altså
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #8189 Skrevet 5. mars 2006 Nei, det skal vel kanskje mye til...men det hadde vært stas om du måtte føde her da! Syns JEG, da!
monja Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #8191 Skrevet 5. mars 2006 Mannen driver og støvsuger. Tipper han gjør en god jobb på soverommet vårt for vi skal ha inn PC bord og den stasjonære PC'en der. Men jeg vet ikke om det blir idag da. Kanskje i løpet av uka. Det er fryktelig kaldt på soverommet for tiden. Vi skal gjøre om det lille kontoret vårt (2x2,2 meter) til gjesterom med en 90 cm seng. Etterhvert som vi evt. får et barn til blir det vårt nye soverom. Vi trenger ikke større, men må snu døra sånn at den vender utover for å få plass til senga vår Så får barna de to største rommene på 12,5 og 11,5 kvm. Og blir det flere barn må vi innrede kjelleren sånn at alle kan sove der. Der har vi rom for 4 soverom.
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #8194 Skrevet 5. mars 2006 Det er så moro med omgjøringer syns jeg! :-D GLEDER meg til kontoret vårt står for tur - skal kaste ut sofaen der og lage skikkelige arbeidsplasser for mannen og meg - samt et ordentlig hyllesystem for bøker og permer.
meta Skrevet 5. mars 2006 #8195 Skrevet 5. mars 2006 Hihi.. Kanskje LITT vel tidlig med spekulasjoner enda altså Jaja. Det blir spennende å se om noen dager da Jeg er på dag 25 og er "tegnløs" :icon_neutral:
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #8196 Skrevet 5. mars 2006 Dag 17 allerede! Tida flyr mens man har det moro, gitt!
meta Skrevet 5. mars 2006 #8197 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Lykke til med ommøblering forresten Vi har to pcer på stuen vi Endret 5. mars 2006 av meta
meta Skrevet 5. mars 2006 #8198 Skrevet 5. mars 2006 Det er forøvrig ikke i mangel på plass. Har to ubrukte rom i 2.etasje..
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #8199 Skrevet 5. mars 2006 monja, bruker du mailadressa som står i mannens navn fortsatt? Eller bruker du den til msn'en? (Magebilde er på vei snart...)
monja Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #8200 Skrevet 5. mars 2006 Joda, det er alt for tidlig å kjenne etter tegn enda. Jeg har jevnlig testa etter EL denne mnd, og alle har vært negative. Jeg fikk følelsen for EL alt på dag 5, men jeg er ikke sikker. Synes det var tidlig. Ikke for det, testet negativt da og. Ifølge normale beregninger skal EL denne syklusen ha vært 1. mars. Mens er ventet 17. mars. Men så hadde jeg jo verdens snåleste mens i februar og da. 2 1/2 dag bare :klø: Ja, tiden flyr når man har det gøy, Kverula
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå