Fibonacci Skrevet 7. mars 2006 #8281 Skrevet 7. mars 2006 Jeg klør meg også i hodet over syklusen din monja! :klø: Hadde kanskje ikke vært så dumt med et besøk hos legen? Håper du finner ut hva årsaken til disse rare blødningene er.
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #8282 Skrevet 7. mars 2006 T-skjorte??? Er det virkelig så mildt ute hos deg??? Hørtes deilig ut da.
monja Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #8283 Skrevet 7. mars 2006 Og så har jeg rydda stua, rydda kjøkkenet, vaska en maskin med oppvask, tatt ut av maskina og satt inn nytt. Vært ute med voffe.....
monja Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #8284 Skrevet 7. mars 2006 Det er et par plussgrader i skyggen og i sola er det så utrolig deilig. Så t - skjorte var rett antrekk idag
monja Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #8285 Skrevet 7. mars 2006 Kanskje jeg skulle tent opp i ovnen igjen? :klø: Idag skal vi til venninne B og hennes familie for å spise middag. Det blir koselig. Hun har en gutt som er 6 uker eldre enn Smurfen så det synes sikkert han er gøy og. Har kjøpt bursdagspakke til henne - løper, duftlys og et smykke (som jeg mistenker at hun har fra før ). Det snør lett igjen. Var liksom takken for å måke Synes det er koselig jeg.
monja Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #8287 Skrevet 7. mars 2006 Og plutselig våken Tror han skal få summe seg litt før jeg tar han opp, ellers blir han så innmari Like greit å la han våkne litt først. Sola skinner ute, det brenner i ovnen, jeg glaner litt på Home and Away fra i går og det er en helt perfekt vinterdag. For ikke å snakke om at det går enda en oppvaskmaskin. Effektiv så det suser etter Skal snart ta opp smurfen nå. Han er sikkert bra sulten tipper jeg. Blir vel en yoghurt og kanskje litt grøt? Han synes det er godt sånn innimellom. Og Bricanyl for å løse opp litt i halsen. Gode gutten min
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #8289 Skrevet 7. mars 2006 Så bra avatar! Har du en liten smurf ja? Hvor gammel er han? Leste du hadde korte sykluser, kjipt da.. Har du testa for EL ofte? Fått noen positive? Tror kanskje vi kan stresse kroppen med testinga, men denne mnd må jeg teste for å ikke bli gravid på bryllupet
monja Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #8290 Skrevet 7. mars 2006 Så koselig med to nye fjes i dagboka mi. Hyggelig at dere titta innom, lillelou og Epica Jeg har en liten smurf ja, Epica. Han blir faktisk 1 1/2 år på torsdag. Lille babyen som plutselig har blitt stor gutt. Utrolig som tiden flyr. Syklusene mine har ikke vært så korte, men veldig variable i det siste. De har vært på 28 dager, 26 dager, 31 dager og nå på 17 dager (trodde jeg, men det kom jo ikke noe mens likevel ) Jeg tror nok kroppen blir stressa av å teste og sånt, men jeg har nå prøvd likevel. Ikke klart å få positivt svar på EL test denne syklusen - den første jeg prøver å teste i da.
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #8291 Skrevet 7. mars 2006 ÅÅå De er så søte i den alderen Hvor lenge har dere prøvd?
monja Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #8292 Skrevet 7. mars 2006 Vi har egentlig ikke prøvd så hard, men det hadde ikke gjort noe om det skjedde et uhell liksom Og det har vi praktisert siden nyttår. På førstemann prøvde vi ikke i det hele tatt. Han satt 4 mnd før vi tenkte på å prøve han
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #8293 Skrevet 7. mars 2006 Da går det helt sikkert fint denne gangen også, at dere slipper å prøve sålenge
Pepita Skrevet 7. mars 2006 #8294 Skrevet 7. mars 2006 Innom å ønsker deg en fortsatt flott vinterdag!
monja Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #8295 Skrevet 7. mars 2006 Håper det. Idag fikk vi en film i posten, som jeg hadde glemt å avbestille The Dukes of Hazzard Aner ikke hvordan den er, men når den først har kommet får vi vel se den
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #8296 Skrevet 7. mars 2006 Har ikke sett den men har hørt den skal være morsom Vi laster bare ned filmer, så bortskjemte..
monja Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #8297 Skrevet 7. mars 2006 (endret) Nå kom mannen hjem med pakke til Smurfen. Fra Eliasklubben Og i pakken var det skipssekk, musematte, caps, jojo, ballonger og refleksbånd (sånn for å slå rundt armen) Og musematta er fylt med et eller annet stoff som gjør at Elias og vennene hans flyter rundt der inne. Det fenga lillegutten iallefall. Endret 7. mars 2006 av monja
monja Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #8298 Skrevet 7. mars 2006 Kommer nok til å laste ned flere filmer vi og - når vi får kjappere linjer. Men det er utrolig sjelden vi kjøper filmer altså. Det synes jeg er bortkasta penger, for vi ser dem jo som regel bare en gang likevel. Vi kjøper en del Disney filmer da. Er medlemmer av Disney klassikere.
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #8299 Skrevet 7. mars 2006 Disney ja Så koselig, han blir nok glad for Elias pakken tenker jeg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå