Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem:

Ble det noe :humpe: i går da?

Så bra at du liker moderator-jobben! Har tenkt på det jeg også noen ganger, men tør liksom ikke... :sjenert:

Gjest Rognebær
Skrevet

Halla, musepuppmoddis! :klem:

Litt lenge siden jeg har vært innom her nå, men det er ikke vond vilje - bare rett og slett litt dårlig tid! Mye som skjer for tida, så det blir lite tid til KG-stirring. Kjempebra at du har tatt på deg moderatoransvar, det trengs! :hoppe:

Håper det går fint på jobb! :klem:

Skrevet

Påan igjen ser jeg. :ler: Det er bra! :)

Skrevet

Det humper og går..... i perioder......

:Hehe:

Skrevet

Nå blir jeg heldigvis ikke misunnelig mer. :ler:

Skrevet

:ler2:

Det er dessuten viktig å holde varmen i denne bitende iskulden *brrrr*

Skrevet

Idag har jeg bestilt bursdagsgave til mannen - spleisa sammen med svigerinna mi og svigermor da.

Billett til IRON MAIDEN koserten i Valhall, 21. november :sjarmor:

Det blir den tredje han er på. Ja da, han er fan.

Og jeg får meg en tur til hovedstaden.

:hoppe:

Skrevet

Flott bursdagsgave det! :tommelsmil:

Flott at det humper og går hos dere... :sjarmor:

Skrevet

Joda, vi jobber med saken - selv om det egentlig er lagt på is :ler:

Skrevet

Så spennende da :enig:

Sist ble det vel klaff når dere ikke prøvde så kanskje det går like bra denne gangen :)

Skrevet

Ja, kanskje det? Vi tar det ilallefall som det kommer.

Skrevet

Nå er hotellet bestilt. Greit når man har resepsjonssjefen i barselklubben på NM :sjarmor: 2000 kroner for tre netter på 4 sengsrom - det beste hotellrommet i følge henne :tommel:

Skrevet

Nuh! Tar jeg kvelden.....snart helg :hoppe:

Skrevet

sykt mye sider du har i boka di ass....*hmmmm* men jeg er oppi 6 nuh ahhh dødskry kan du tro :sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet

SÅ MORO AT DERE KOMMER TIL OSLO! :hoppe:

Da må Kveruliten og jeg komme og hilse på da! :-D Men hvilke ukedager er det snakk om?

EEEEHHH, nå glemte jeg meg litt...begynte å tenke jobb jeg nå...om jeg kunne få ta meg fri eller om det klaffa at vi kunne treffes på en torsdag når jeg har fri - menneh, jeg har visst permisjon på den tida jeg, så det spiller ingen rolle hvilken ukedag det blir! :grine2:

:klem:

Skrevet

Ja, det er nok ikke noe å tenke på med tanke på dag, Kverula. Men det er søndag til onsdag iallefall. Så jeg får hele mandagen og hele tirsdagen i Oslo :sjarmor: Så det er helt opp til deg. Men det er jo nesten et svangerskap fram i tid, så det blir masse av tid til å finne på noe gøy.

Skrevet

Det er HELG!!!! :hoppe:

Endelig kan jeg nyyyyyte helgen. Det ble liksom ikke det samme da jeg var sykmeldt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...