Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2006 #8162 Skrevet 3. mars 2006 Joooda, helg er helg uansett! OK - søndag til onsdag - det fikser vi garantert!
monja Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #8163 Skrevet 3. mars 2006 Fy fader, idag har jeg hatt vondt i magen. Eller i livmora rettere sagt - jeg vet da hvor den er Når jeg går har det innimellom føltes som om livmora er som en sprettball. Kjennes ut som om den humper opp og ned der inne og det er så innmari ømt. Og jeg aner ikke hva det er, men det kommer sikkert til å sette igang diskusjoner her inne
monja Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #8165 Skrevet 3. mars 2006 Høres skikkelig skummelt ut. Enn om den har løsna
Midnattsol Skrevet 3. mars 2006 #8166 Skrevet 3. mars 2006 Løsna og bare driver å hopper rundt der nede?
Fibonacci Skrevet 3. mars 2006 #8168 Skrevet 3. mars 2006 Så rart! Men øm i magen var jeg også altså... så nå er spekulasjonene i gang!
monja Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #8169 Skrevet 4. mars 2006 Ja, det var det jeg regna med - så jeg satt og vurderte om jeg skulle skrive det eller ikke Jeg var øm i magen med Torstein og.
monja Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #8170 Skrevet 4. mars 2006 Etter normale beregninger skulle jeg hatt EL i går, men den testen var negativ, så jeg er vel ikke helt normal da :klø:
-TeddyToria- Skrevet 4. mars 2006 #8171 Skrevet 4. mars 2006 Etter normale beregninger skulle jeg hatt EL i går, men den testen var negativ, så jeg er vel ikke helt normal da :klø: ← Men litt spennende detta da! Ønsker i allefall deg, sprettballivmoren, Smurfen og mannen en finfin helg!
monja Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #8172 Skrevet 4. mars 2006 Sitter og ser på dåpen til Sverre Magnus. Nydelig liten pjokk
monja Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #8173 Skrevet 4. mars 2006 Godt å se at også kongebarn er umuliuser
monja Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #8174 Skrevet 4. mars 2006 Gubben holder på å rydde datarommet/kontoret/gjesterommet. Han har virkelig fått ånden over seg idag. Vi skal flytte inn en seng der sånn at vi får frigitt mer plass på rommet til Smurfen. Han sover forøvrig, men jeg håper han våkner snart, for vi skulle vært i byen og handla bursdagsgaver til venninne B, stesvigermor og 1 åringen til venninne H. I morgen blir det bursdagsmiddag hos svigerfar og stesvigermor, og så skal vi på bursdag til venninne B. Svigermor og 1 åringen til venninne H ahr bursdag i midten av mars, så det ble noen bursdager denne mnd.
monja Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #8175 Skrevet 4. mars 2006 Lillegutt er våken. Går rundt og kaster på badeballen sin. Nå skal jeg kle meg anstendig så drar vi på bytur.
Fibonacci Skrevet 4. mars 2006 #8176 Skrevet 4. mars 2006 Ha en fin lørdag! Han lille prinsen var jammen sinna ja! Men kjempenydelig liten gutt
monja Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #8179 Skrevet 4. mars 2006 Lillegull er lagt. Vi skal se "Wedding Crashers" og spise Grandiosas Lørdagspizza. Nå aner jeg jo ikke om den er god da (pizzaen), men det kan kanskje GrandiosaKverula svare på? Selv om jeg sikkert finner det ut selv innen hun logger på
monja Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #8180 Skrevet 4. mars 2006 Måtte ha en liten BB pause i filmen. Jeg er håpløs. Fikk samtidig jaget mannen i Han har liksom ikke hatt tid til det idag :klø: Fra idag - eller i morgen da - er det slutt på ALL godis i ukedagene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå