Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man blir jo helt sprø av å se alle herlige bilder av smurfen din! :hjerter:

Dagboken din flyr avsted, så jeg har ikke fått lest de siste sidene - så, hvordan gikk hårfargingen?

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

monja, nå begynner jeg virkelig å lure - en hel dag uten å gi lyd fra deg... :(

Håper alt er i orden med dere! :klem:

Gjest Markblomsten
Skrevet

Så herlige bilder du har lagt ut av smurfen din da! :hjerter:

Skrevet

Jeg ER her Kverris :ler:

Men jeg har vært i byen i hele dag. Innom på jobben til A og hilste på to kollegaer som jobber der. A har vinterferie denne uka. Jeg og venninne M ommøblerte pauserommet vi bruker i kjelleren på jobben hans. Spent på hva han sier når han kommer tilbake :ler: Og ikke minst på hva den andre kollegaen vår og den andre kollegaen hans sier :sjenert: Men det var modent for litt ombytting mente vi.

Etterpå var jeg sammen med M i byen og så ble jeg med henne hjem for å farge og stripe håret hennes. Aner ikke hvordan det ble for jeg dro hjem før hun hadde sittet tiden ut :ler2:

40,2 i feber i kveld. Torstein altså...... Sikkert en reaksjon på MMR vaksina han fikk forrige mandag. Vi kunne jo vente oss en reaksjon (kanskje) etter 5 - 10 dager sa helsesøster, så jeg tipper den er kommet nå. Han har fått paracet, spist litt pizza og drukket en del, både melk og vann. Nå er han i seng og vi får følge litt ekstra med han i kveld/natt. Mannen skal være hjemme med sykt barn i morgen :sjarmor:

Skrevet

Tusen takk for mange hyggelige innlegg med skryt av smurfen min :blomst: Jeg er fryktelig stolt av gutten min ja :hjerter:

Hårfarginga gikk bra. Jeg ble fonøyd iallefall. Litt mørkere under med lysere striper. Flinke mannen min som hjelper meg :klapper: Han liker ikke å høre at han er flink, for da må han gjøre det neste gang og - og han hater det :Hehe:

Gjest Madeline
Skrevet

Det er en sjarmerende go-gutt du har Monja :). Skjønner godt at du er stolt av han. Får håpe at han blir fort bra igjen.

Skrevet

HEI HÅ NÅ ER DET Jul ..EHH ikke det nei!!Hvor er smurfen din????bilder????hmmm??? :nissevink:

Skrevet
HEI HÅ NÅ ER DET Jul ..EHH ikke det nei!!Hvor er smurfen din????bilder????hmmm??? :nissevink:

:klø:

:ler2:

Fine smurfen!

:klem:

Skrevet

:klø: Er du full, Gullet? :lol:

HER finner du noen bilder av smurfen ;)

Skrevet

Smurfen er drivbløt av svette, men ikke så varm lenger. Tydeligvis virker Paracet'en, for febern er på tur ned. Han sover godt akkurat nå.

Kjøpte nytt dolokk som mannen driver og monterer nå. Skikkelig turkis og gjennomsiktig :ler: Bedre enn det vi hadde til nå da. Det var ødelagt og vi sklei jo nesten av :ler2:

Skrevet

jeg har barnevogn skilt til Anell de er kule...så nuuudeli han er da!!Neida ikke full bare i sånn ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh humør......

Skrevet

De ser skikkelig kule ut. Tror jeg må ønske meg et sånt et.

Så deilig å være i sånn humør :hoppe:

Nyyyyyt det.

Liker navnet på jenta di forresten. Kjempefint, og ikke så vanlig vil jeg tro? Har iallefall ikke hørt det før.

Koselig at du ser innom :kyss:

Skrevet
De ser skikkelig kule ut. Tror jeg må ønske meg et sånt et.

Så deilig å være i sånn humør :hoppe:

Nyyyyyt det.

Liker navnet på jenta di forresten. Kjempefint, og ikke så vanlig vil jeg tro? Har iallefall ikke hørt det før.

Koselig at du ser innom :kyss:

ganske fornøyd me valget ja..Sambo var litt usikker på om han syns det var noen men etter å ha vært med meg på fødestua i laaaaaaange tider trur jeg at jeg kunne kalt hu hva som helst :grine2:

Koselig å være innom her veit du

:danse:

Skrevet

Hei på deg!

Godt å se at du er på plass igjen da, monja! :-D

Gjest Diddlina
Skrevet

Vi har kjøpt sånn skilt i dåpsgave til ei lita jente vi skal i dåp til om 2 uker. Så nå går vi bare å krysser fingrene for at pappan ikke finner ut at det finnes slike skilt før da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...