Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg så det, Kverula.

Litt :sjarmor: gjør oss :hoppe:

:Hehe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Grattis med 15000 innlegg!  :overrasket:

:overrasket:

Såpass!!

Jaja, det er bare å :bukke: i støvet og gratulerer, Monja!!! :blomst:

Skrevet

Innom en snartur for å oppdatere litt :ler:

Har dusja, satt på en maskin med klær, sett BB og nå skal jeg se Frustrerte Fruer før jeg finner senga. Kjenner jeg begynner å bli litt sigen allerede.

:Gjesp:

Skrevet

Jeg vil ha grandissangen som ringetone, men jeg får ikke lasta den ned :sur:

Skrevet

Råfin mobil! Fungerer den bra? Har også lyst på ny! :sur: Vet du hva den kostet? :sjenert:

Leste på Dagbladet (eller noe) at den Grandis-sangen er skikkelig pop på mobil.

Jeg har ikke fått med meg at du har blitt moderert! Hvor, når?

:klem:

Skrevet

Synes den fungerer kjempebra jeg. Veldig hendig liten sak. Jeg kjøpte den jo gjennom SIBA og der koster den 1 kroner, men da er den knyttet til Tele2 i 12 mnd. I tillegg fikk jeg med en bluetooth håndfrienhet (verdi 499 kr) i prisen. Så med porto og sånt kom totalen på 158 kr :sjarmor:

Jeg ble moderert for denne. Jeg quotet ikke, men klippet og limte fra Snikk - snakk. Da kom det PM gitt, så jeg endra det selv :sjenert:

Ai æm bæææææd :lol:

Skrevet

Grattis med ny telefon.

*nattaklem* :klem:

Skrevet

Modererte du deg selv? :grine2: Artig!

Jeg skal sjekke mobilen... Har såååå lyst på ny. Men jeg fikk en i fjor høst. :sjenert: Det er bare det at den er så teit! :ler: Aldri mer Samsung.

Gjest vimse
Skrevet
... Aldri mer Samsung...

Helt enig... Og jeg må ha min i 9 mnd til...

Skrevet
Jeg vil ha grandissangen som ringetone, men jeg får ikke lasta den ned :sur:

Mannen har den. Jeg skvetter like mye hver gang jeg hører den strenge stemmen som sier "Respekt for grandiosa!!" :ler:

Skrevet

Hei Monjamor. Grattis med ny mobil! Aner selvsagt ikke hva Grandiosasangen er for noe, jeg som befinner meg i eksil, men den hoeres bra ut! :ler:

Ha en fin kveld!

Gjest gjest1
Skrevet

Hei monja. :klem:

Håper du har det bra. Jeg syns også den Grandis-sangen er ganske morsom men jeg har alt for gammeldags telefon til sånne fancy ringelyder. :ler:

Jeg fikk forresten mobilregning her om dagen for desember, januar og februar på 182 kroner. :ler:

Gjest Rognebær
Skrevet

Hva i huleste er grandiosasangen? :klø: Skjønner at jeg ser litt for lite på TV om dagen... :ler: Men det er sikkert en kul ringetone. Jeg har telefonringelyd som ringetone, og folk pleier å bli litt paffe når telefonen ringer, siden det ikke er noen sang... :ler:

Jeg ble litt misunnelig på de pannekakene dine, jeg! :sikle:

Skrevet

Wow, så masse besøk :overrasket::hjerter:

Jeg elsker jo besøk ;)

Idag har det vært en god dag på jobben. Jeg hadde litt vondt i ryggen i morges, men på jobben til A har vi et pauserom som bare vi som vasker, vaktmesteren og A disponerer. Der er det en sofa og der lå jeg i alle pauser. Ble litt bedre da syntes jeg. Og så lå jeg med hodet inn mot hjørnet, som A alltid pleier å sitte i, men det gikk fint det. Var plass til begge, selv om jeg måtte ligge med hodet helt inntil låret hans :sjarmor: Hun andre som vasker med meg satt på andre siden av A da. Hadde ikke han det som plommen i egget :ler:

Men han irriterte meg litt på slutten av dagen da (noe som er helt vanlig :roll: )

Sendte meg en sms for noe jeg tydeligvis hadde sagt eller gjort *vetikke*

Selv om vi får sånne feider innimellom går det fort over. Bare jeg som blir så innmari :frustrert:

Skal ikke dit i morgen.

:Hehe:

Det er ikke så lenge siden jeg for første gang hørte Grandiosa sangen. Den er kanskje ikke så bra, men den klistrer seg til hjernen som superlim. Går og nynner på den hele tiden jeg :ler2: Og da irriterer det meg at jeg ikke får lasta ned den.

Idag venta jeg på to viktige sms'er. En fra ei venninne her jeg bor og en fra Kverula. Begge var på UL idag. Venninna mi med termin 15. august og Kverula med termin 14. august. Og med ti minutters mellomrom kom de :hoppe:

Venninne L hadde fått flytta terminen sin til 8. august. De så ikke kjønn til henne.

Kverula fikk flytta termin til 12. august, og Kveruliten er mest trolig en gutt.

:grine2:

Men jeg sier det en gang til......Den 10. er en flott dag å ha bursdag på :sjarmor: Men tenk da.....en har termin to dager før bursdagen min og en har termin to dager etter :hjerter_rundt:

Det har vært en flott dag idag og, alt i alt.

Gjest Gjesta
Skrevet

Tsss, det er visst ikke bare A som har det som plommen i egget! :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Akkurat som jeg tenkte - den der ble misforstått... :sjenert:

Nå hadde jeg egentlig logga ut, men så kom jeg plutselig til å tenke på at du kanskje tolka det jeg skrev som at jeg sikta til A når jeg skrev at det var flere som hadde det som plomma i egget.

Men det jeg egentlig mente var at siden det er sjanse for at TO babyer blir født på bursdagen din, så har jo du det litt som A hadde det på jobben - med en attraksjon på hver side av seg! ;)

SÅNN - da kan jeg logge av igjen! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...