Pepita Skrevet 18. mars 2006 #8501 Skrevet 18. mars 2006 Kjempefint bilde av smurfen! Ha en fortsatt vårfylt helg!
monja Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #8502 Skrevet 18. mars 2006 Endelig hjemme etter en lang dag. Men det var koselig på bursdag da. Det var jeg, mannen, smurfen, svigermor, svigerinna mi, eks - mannen hennes og nevøen vår som spiste middag. Og kjøttsuppa mi ble knallgod Etterpå ble det kaker og ungene fikk leke. Svigermor fikk værstasjon av oss, og et bilde av smurfen (13x18 cm). Hun ble kjempeglad for det. Hun følger jo med på været og da passa jo værstasjon bra. Og bilder av smurfen faller jo alltid i smak Nå er en utslitt gutt lagt og vi skal se "Alle mot en". Jeg er blitt flink til å ikke spise for mye godis i helgene og. Spiste litt godis i går - så det blir ikke no' idag Egentlig er jeg litt stolt av meg selv. Tok en graviditetstest i ettermiddag - sånn just in case - NEGATIV! Det var det jeg visste.
Cilla Skrevet 18. mars 2006 #8503 Skrevet 18. mars 2006 Kunne ønske jeg var like flink med godterispising som deg....jeg er ganske flink med all annen mat, spise sunne og magre middager. Men jeg er sjokoman.....
Gjest LoisLane Skrevet 19. mars 2006 #8504 Skrevet 19. mars 2006 Nå er en utslitt gutt lagt og vi skal se "Alle mot en". Jeg er blitt flink til å ikke spise for mye godis i helgene og. Spiste litt godis i går - så det blir ikke no' idag Egentlig er jeg litt stolt av meg selv. ← For en viljestyrke! Jeg beundrer deg...
monja Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #8505 Skrevet 19. mars 2006 Takk, jeg er nesten sjokkert over meg selv, men jeg har bestemt meg for null godis i ukedagene, og da synes jeg det er greit å begrense det bare en dag i helga og. Spørs hvor lenge jeg klarer å holde på den da
monja Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #8506 Skrevet 19. mars 2006 Smurfen bestemte seg for å sove til 06.30 idag Enn om han kunne sovet litt lengre i helgene. Men vi skal jo ikke klage heller da. Han er jo så flink til å sove egentlig. Lurer på om vi skal pakke han ned i thermoposen og gå en tur idag - en lang tur. Så kanskje han får sove i vogna si idag. Dessuten hadde det vært godt å røre litt på seg. Smurfen har forresten fått vottefetisj Han kommer med vottene sine og skal ha dem på seg hele tiden - til og med inne
søndagsengel? Skrevet 19. mars 2006 #8507 Skrevet 19. mars 2006 Vi fremkalte et bilde hos fotografen (samme str som et vanlig bilde/prøvebilde) Så putta vi det i en konvolutt og sendte det til Allfoto ← Takk for tipset! Det skal jeg jammen meg huske på! Nydelig bilde av prinsen deres! Ha en deilig søndag!
monja Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #8508 Skrevet 19. mars 2006 Sola skinner og det er fiiiint ute. På sånne dager ønsker jeg meg pulk og ski. Men det får bli til neste vinter. Det har kommet litt snø i løpet av natta så det som var grønt i går er blitt hvitt igjen, men det er ikke mye da.
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2006 #8510 Skrevet 19. mars 2006 Hei vennen min! En liten snartur innom for å se hvordan dere har det. Lurt av deg å teste for sikkerhetsskyld. HA EN FIN SØNDAG!
monja Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #8511 Skrevet 19. mars 2006 Det ble ikke den helt lange turen idag da. Ca 45 minutter, men lillemann er så utålmodig når han må sitte i vogn. Han vil jo helst ned å gå selv. Men han bla da litt trøtt iallefall, så nå ligger han ute og kanskje kanskje sovner han. Jeg er nå mer redd for at han skal komme seg ut av vogna og falle ned trappa på verandaen uten at vi hører det jeg da Men ytterdøra står litt på gløtt, så vi hører det nok om han begynner å romstere. Deilig å gå en tur iallefall. Og her det jo så stille og fredelig. Hørte fuglene kvitre og sola skinner. Idyllisk. Det er dessuten vindstille og 1 plussgrad
April Skrevet 19. mars 2006 #8512 Skrevet 19. mars 2006 Nydelig bilde ja Ha en deilig søndag i det fine været! Jeg skal kose meg masse
monja Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #8513 Skrevet 19. mars 2006 Fyttigrisen! Nå er det snart tomt for ved - igjen Ja ja, får gå over til vedbriketter på slutten av vinteren da. Idag skal mannen avgårde til søskenbarnet sitt for å få pekt ut hvilke trær han kan hugge i skogen dems og bruke som ved til neste år. Vi får ved og de får i gjengjeld mannens snekkerferdigheter Synes det var en god deal. Vi kommer nok til å kjøpe litt ved og, men ikke så mye som vi har gjort til nå da.
monja Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #8514 Skrevet 19. mars 2006 Og der er snuppen våken. Ble litt over en time ute i vogna da.
Gjest vimse Skrevet 19. mars 2006 #8516 Skrevet 19. mars 2006 Makan til fin ticker du hadde fått deg da
Murf Skrevet 19. mars 2006 #8517 Skrevet 19. mars 2006 Nydelig bilde av småsmurfen Moro å høre om vottefetisjen hans, hihi. Husker jeg fikk nye støvler som liten, og insisterte på å få sove med dem på første natta, for det var så gøy å ha dem på.
Gjest Rognebær Skrevet 19. mars 2006 #8518 Skrevet 19. mars 2006 Vottefetisj! Så herlig! Jeg kunne godt tenkt meg litt vår, jeg, selv i form av regn! Men nå skinner sola her i dag, så selv om det er snø overalt, skal jeg virkelig ikke klage. Ha en kjempefin søndag!
monja Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #8519 Skrevet 19. mars 2006 (endret) Lillesmurfen har kommet med flere ord: Dægn - tegne (vi sier jo tægn på vår dialekt) Peppi - pipp - pipp Endret 19. mars 2006 av monja
Midnattsol Skrevet 19. mars 2006 #8520 Skrevet 19. mars 2006 Dægn ja. Så flink. Artig når de begynner å prate.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå