monja Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #8621 Skrevet 29. mars 2006 Det blir nok ikke kjøkken før tidligst til neste år, men det er da iallefall noe å se fram til. Da ønsker jeg meg mer skapplass enn nå iallefall. Idag er jeg hjemme. Har hengt over doen hele natta så jeg var ikke i noen form for jobbing i dag. Jeg fikk heldigvis sove etter at mann og barn hadde dratt i morges, så jeg sov faktisk helt til 09.30. Og det er lenge for meg som er vant til å være oppe klokka 04.30. Det er kaldt her inne, men jeg orker ikke å hente ved akkurat nå. Tenker jeg skal pjuske litt rundt i huset, og da kommer det nok til å bli litt varmere til meg. Skal ikke gjøre mye, men må sette på oppvaskmaskin og vaskemaskin. Kanskje jeg tørker litt støv også. Bare for å ha gjort det liksom.
Gjest Gjesta Skrevet 29. mars 2006 #8622 Skrevet 29. mars 2006 Hei på deg! Jeg skjønte at det måtte være sykdom i heimen i dag, siden du er på nett på denne tida av døgnet. GOD BEDRING!
monja Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #8624 Skrevet 29. mars 2006 Takk takk! Jeg føler meg mye bedre allerede. Fikk i meg litt mat og har fått satt på en vaskemaskin. Og jeg har tent opp i ovnen så nå kan jeg snart slå av oljeovnen. Jeg foretrekker å ikke bruke strøm for å si det sånn. Dessuten tåler ikke sikringene våre at vi kjører både oljeovn og oppvaskmaskin. Ikke at jeg skal klage da - det er 21 grader her inne. Mer enn varmt nok egentlig.
-TeddyToria- Skrevet 29. mars 2006 #8626 Skrevet 29. mars 2006 (endret) God bedring ja! Endret 29. mars 2006 av -TeddyToria-
monja Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #8628 Skrevet 29. mars 2006 Nå er smurfen i bassenget sammen med en av assistentene i barnehagen. De bruker å ta med seg en og en av de minste i bassenget en gang i uka. Når de rullerer på det blir det ca 3 ganger i året pr barn. Synes det er et flott tiltak jeg. Og smurfen elsker jo å bade. Men jeg er spent på om han blir syk igjen. Han har blitt det de andre gangene etter bading.
monja Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #8631 Skrevet 29. mars 2006 Jeg er irritert - har akkurat fått vite av kollega og venninne M at en annen kollega sitter og slarver om meg (og venninne M). Det var det A som fortalte til venninne M
monja Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #8634 Skrevet 29. mars 2006 Folk som ikke klarer å la være å bry seg om andre irriterer meg. Men jeg har tatt det opp med teamlederen min alt i tilfelle det skulle bli noen etterspill ut av det hun kollegaen mente jeg hadde gjort feil. Like greit å komme dem i forkjøpet synes jeg Dessuten tror denne kollegaen at jeg og A har et forhold Ja ja, hun får bare tro det da.
monja Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #8635 Skrevet 29. mars 2006 Mannen er på tråden med han som står i bresjen for å få utbygd ADSL på den forkomne øya vi bor på, men om jeg tolker ansiktsuttrykk, "ja", "nei", "hmmmm" og "mmmmm" som at det ser dårlig ut Iallefall diskuteres det andre løsninger Helvetes forbanna...... ja, jeg vet ikke hvem, men noen er det
-TeddyToria- Skrevet 29. mars 2006 #8637 Skrevet 29. mars 2006 Uff da... Er det en veldig øde øy detta eller? Jeg har ikke helt fått med meg hvor i landet du befinner deg heller jeg da...om det er nord eller sør eller øst eller vest... Men jeg håper dere får en grei løsning på det hele! Vi er jo avhengige av deg her inne! :klem:
Grooo Skrevet 29. mars 2006 #8639 Skrevet 29. mars 2006 Hørtes kjekt ut med badetur med barnehagetante!
Midnattsol Skrevet 29. mars 2006 #8640 Skrevet 29. mars 2006 "Barnehagetante" - åh som jeg misliker det ordet. Håper formen din er bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå