Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det blir nok ikke kjøkken før tidligst til neste år, men det er da iallefall noe å se fram til. Da ønsker jeg meg mer skapplass enn nå iallefall.

Idag er jeg hjemme. Har hengt over doen hele natta så jeg var ikke i noen form for jobbing i dag. Jeg fikk heldigvis sove etter at mann og barn hadde dratt i morges, så jeg sov faktisk helt til 09.30. Og det er lenge for meg som er vant til å være oppe klokka 04.30. Det er kaldt her inne, men jeg orker ikke å hente ved akkurat nå. Tenker jeg skal pjuske litt rundt i huset, og da kommer det nok til å bli litt varmere til meg. Skal ikke gjøre mye, men må sette på oppvaskmaskin og vaskemaskin. Kanskje jeg tørker litt støv også. Bare for å ha gjort det liksom.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hei på deg!

Jeg skjønte at det måtte være sykdom i heimen i dag, siden du er på nett på denne tida av døgnet. ;)

GOD BEDRING!

:klem:

Skrevet

Asj! Dosyke er noe herk. God bedring, Monja :)

Skrevet

Takk takk! Jeg føler meg mye bedre allerede. Fikk i meg litt mat og har fått satt på en vaskemaskin. Og jeg har tent opp i ovnen så nå kan jeg snart slå av oljeovnen. Jeg foretrekker å ikke bruke strøm for å si det sånn. Dessuten tåler ikke sikringene våre at vi kjører både oljeovn og oppvaskmaskin. Ikke at jeg skal klage da - det er 21 grader her inne. Mer enn varmt nok egentlig.

Skrevet (endret)

God bedring ja!

:kose:

Endret av -TeddyToria-
Skrevet

Nå er smurfen i bassenget sammen med en av assistentene i barnehagen. De bruker å ta med seg en og en av de minste i bassenget en gang i uka. Når de rullerer på det blir det ca 3 ganger i året pr barn.

Synes det er et flott tiltak jeg. Og smurfen elsker jo å bade. Men jeg er spent på om han blir syk igjen. Han har blitt det de andre gangene etter bading.

Skrevet

Jeg er irritert - har akkurat fått vite av kollega og venninne M at en annen kollega sitter og slarver om meg (og venninne M). Det var det A som fortalte til venninne M :frustrert:

Skrevet

Folk som ikke klarer å la være å bry seg om andre irriterer meg. Men jeg har tatt det opp med teamlederen min alt i tilfelle det skulle bli noen etterspill ut av det hun kollegaen mente jeg hadde gjort feil. Like greit å komme dem i forkjøpet synes jeg :sjarmor:

Dessuten tror denne kollegaen at jeg og A har et forhold :hoho:

Ja ja, hun får bare tro det da.

Skrevet

Mannen er på tråden med han som står i bresjen for å få utbygd ADSL på den forkomne øya vi bor på, men om jeg tolker ansiktsuttrykk, "ja", "nei", "hmmmm" og "mmmmm" som at det ser dårlig ut :sur:

Iallefall diskuteres det andre løsninger :grine:

Helvetes forbanna...... ja, jeg vet ikke hvem, men noen er det :frustrert:

Skrevet

Uff da... :troest:

Er det en veldig øde øy detta eller? Jeg har ikke helt fått med meg hvor i landet du befinner deg heller jeg da...om det er nord eller sør eller øst eller vest... :sjenert: Men jeg håper dere får en grei løsning på det hele! Vi er jo avhengige av deg her inne! ;)

:klem:

Skrevet

Er formen din bedre nå eller?

Skrevet

Hørtes kjekt ut med badetur med barnehagetante!

Skrevet

"Barnehagetante" - åh som jeg misliker det ordet. :fy_fy:

Håper formen din er bedre. :troest:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...