Gullet26 Skrevet 1. april 2006 #8661 Skrevet 1. april 2006 flørte pupp ja....Den var god!!!Ha en toppers lørdag...
monja Skrevet 1. april 2006 Forfatter #8662 Skrevet 1. april 2006 Flørte puppen? Jeg leste fløte puppen først jeg Det snør idag. Iallefall gjorde det det tidligere idag. Og jeg som trodde det var på tur mot vår nå. Ja ja, vi skal jo uansett ikke klage med våre 15 cm snø - på det meste. Idag skal vi i 4 årsdag. Regner med at vi drar ganske umiddelbart når smurfen har våkna. Han har sovet fra klokka 10 så det er vel snart på tide å stå opp.
monja Skrevet 1. april 2006 Forfatter #8664 Skrevet 1. april 2006 Jeg er brennsikker på at jeg har funnet aprilspøken til Trønderavisa
monja Skrevet 1. april 2006 Forfatter #8665 Skrevet 1. april 2006 Og jeg som var sikker på at det var en aprilspøk at Tine i Nordland må trekke tilbake 66 000 liter melk og fløte pga funn av ekolilignende bakterier. Men så finner jeg den både i Helgeland Arbeiderblad, Namdalsavisa, VG og Mattilsynet. Da stusser jeg. I tillegg er den publisert i går, så det er vel reelt da *sukk*
monja Skrevet 1. april 2006 Forfatter #8666 Skrevet 1. april 2006 Aprilspøken til Adresseavisa i Trondheim
monja Skrevet 1. april 2006 Forfatter #8667 Skrevet 1. april 2006 Aprilspøken i Namdalsavisa, som er lokalavisa mi
-TeddyToria- Skrevet 1. april 2006 #8668 Skrevet 1. april 2006 Jeg er brennsikker på at jeg har funnet aprilspøken til Trønderavisa ← Du skal ikke se bort ifra at det er en spøk nei! ...ikke alt det andre heller! Herregud, så mye teit de finner på for å skulle lure folk! :grine2:
monja Skrevet 1. april 2006 Forfatter #8670 Skrevet 1. april 2006 Nå har vi kanskje kanskje med 90% sikkerhet fått nytt hjem til voffen vår. En kompis av mannen, som driver hundepensjonat, er utdannet hundefører fra forsvaret, forguder jakt og har heimen full av bisker fra før. Han skulle tenke på det i helga og ringe oss senest mandag kveld.
monja Skrevet 1. april 2006 Forfatter #8671 Skrevet 1. april 2006 Svigermor er på til til Gran Canaria. Flyet skulle gått klokka 16, men så ble det forsinkelser gitt. Flyet letter tidligst klokka 01.15 - og det tar ca 6 timer å fly. Stakkars folk som må vente så lenge på flyplassen. Heldigvis er de 4 som reiser samtidig så de får litt selskap av hverandre iallefall. Bursdagen idag ble suksess. Bursdagsbarnet ble meget fornøyd med gullsko og hårstæsj. Lille jålejenta Men 3 timer bursdag og handletur på butikken tok på lillegull. Han la seg, fly forbanna, klokka 20. Han var så sint at han måtte få litt melk for å roe seg ned Men nå sover han godt - forhåpentligvis til i morgen. Vi har på en maskin med klær og to brød står til heving. Snakk om huslige på en lørdagskveld
Midnattsol Skrevet 1. april 2006 #8672 Skrevet 1. april 2006 Kjedelig å vente på flyplasser, ja. Bra de er flere.
søndagsengel? Skrevet 1. april 2006 #8673 Skrevet 1. april 2006 Så fint at gullskoene var en suksess!
monja Skrevet 2. april 2006 Forfatter #8674 Skrevet 2. april 2006 God morgen!!!! Jeg har allerede to brød til heving og en liten gutt som sover dagens første dupp. Dessuten har jeg en gubbe som ikke har stått opp enda, så det er fred i heimen.....glemte jeg å si at jeg har satt på en oppvaskmaskin og?
pondusa Skrevet 2. april 2006 #8675 Skrevet 2. april 2006 Næmmen så flink du er monja! Vi skal snart igang med frokosten vi. Takk for hilsen i boka forresten, håper dere også får en trivelig søndag.
monja Skrevet 2. april 2006 Forfatter #8676 Skrevet 2. april 2006 Hah!!!! Jeg visste at jeg hadde klart alle aprilspøkene til lokalpressen i mitt distrikt
søndagsengel? Skrevet 2. april 2006 #8677 Skrevet 2. april 2006 Brødbaking både i går kveld og i dag tidlig? Det må jeg si...
monja Skrevet 2. april 2006 Forfatter #8678 Skrevet 2. april 2006 Nybakt brød er jo sååååå deilig Og så enkelt da gitt. En pose ferdig melblanding (havrebrød) og en pakke fersk gjær. Nå skal vi på tur. Det er strålende påskevær her og vi skal påtur sammen med gudmora til Smurfen og familien hennes. So long!!!!
Fibonacci Skrevet 2. april 2006 #8679 Skrevet 2. april 2006 Høres deilig ut med tur! Og så nybakt brød som er så godt! Kos dere og ha en fin søndag hele monjafamilien!
-TeddyToria- Skrevet 2. april 2006 #8680 Skrevet 2. april 2006 Flink du er som baker og står i! Nybakt brød er knallgodt - rykende ferskt og bare Håper du har hatt en fin tur ut i dag og får en fortsatt god ettermiddag og kveld!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå