Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

A er sykmeldt :grine:

Og så lenge da..... :tristbla:

I dag er siste dagen med voffe. Vi har solgt han og i morgen skal han til sitt nye hjem. Det er fryktelig trist, men til det beste for voffe. Endelig skal han få komme til noen som har tid til å holde på med han. Heldigvis var det kompisen til mannen som kjøpte han så han kommer til å få det kjempeflott. Men det er jo veldig veldig trist. Jeg er jo så innmari glad i den lille rampen :hjerte: Trøsta er jo at han får det veldig fint da. Og at vi får treffe han når vi vil.

Gode gode voffen min :grine:

Endret av monja
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har fått igjen på skatten begge to :hoppe:

Jeg fikk igjen nesten 2000 og mannen fikk nesten 8000 kr. I tillegg skal vi begge ha ca 4000 kr hver i reisefradrag. Altså nettoen etter at egenandelen er trukket fra.

Og det så ikke så verst ut :sjarmor:

Skrevet

Men så sto det: Husk at ikke alle får skatteoppgjør i juni! Noen får det først i oktober! :grine:

I fjor fikk vi i oktober og det gjør vi sikkert i år og :sur:

Skrevet

Lite å gjøre eller...ettersom du har gått igjennom hele dagboken for å finne ut hvem som har besøkt det og hvor mange ganger!?? :lol:

Søte du!!!

Og jommen var ikke plasseringen min så aller værst! :danse::sjarmor:

Gratla med penger igjen på skatten, det er jo helt topp! Håper dere blir prioritert i år da og at pengene kommer allerede i juni! ;)

Flott at dere har mulighet til å se voffen når dere vil, trass i at dere måtte selge han!

:klem:

Skrevet

Takk for hilsen fra Kverula forresten - du må hilse MASSE tilbake! :Nikke:

Skrevet
Lite å gjøre eller...ettersom du har gått igjennom hele dagboken for å finne ut hvem som har besøkt det og hvor mange ganger!?? :lol:

:ler: Her er fra din dagbok TT:

-TeddyToria- 928

Heidi76 339

Peony 271

La Traviata 262

søndagsengel? 186

IdaH 181

Skytte 164

Markblomsten 155

Izaria 147

Principessa 123

Jettes 122

Tulipan 121

Rognebær 108

monja 99

cons 97

pondusa 94

miiip 93

MammaSarius 89

Kverula 87

Shoegal 74

Jane Porter 74

Gullet26 62

Ithaca 62

Mrs. Potter 62

Isola 61

tommeline 56

Lille Ballerina 43

Murmelmy 38

lillelou 38

ToMiAs 32

LinKri 29

veslo 27

tass2406 26

Frysepulver 25

Pi@ 23

Gika 22

Tigi 22

Leanora 20

Syrinen 19

BecomingBride 17

Wasabi 14

Jullan 13

*MissS* 12

Binke 11

Cr@sh 11

Melli 10

Holly Hobbie 10

Martha Stewart 10

Cymbidium 9

Vigdis_brud05 9

iss 9

@riel 9

Hulderjenta 8

Gjesta 8

FruE 7

nat26 7

Siam 6

Murf 6

Lucky117 5

Mart`n 4

Jayli 4

Epica 4

Brud2005 4

Linn3c 3

tyttebæret 3

Jamila 3

Pysekatten 3

Soon Mrs S 3

Molly Mu 2

Mirjam 2

Fru Biscuit 2

Lúthien 2

Lillemilla 2

iingvild 2

Kunstner'n 2

Epona 2

Madden 2

Gjest 2

Missbumblebee 2

Zenta 2

Klips 1

Miori 1

Splitter Pine 1

magolia 1

*CHOUCHOU* 1

Xavia 1

Maibrud`06 1

Iroim 1

jolie 1

Madeleine 1

Anerikke 1

Liljeline 1

-Mathea- 1

cappocino 1

Primula 1

melina 1

Jandia 1

Skrevet

Jeg har ikke lest gjennom hele dagboka, TT. Jeg trykket bare på antall innlegg i hovedmenyen og da kom lista opp. Enkelt og greit ;)

Skal hilse tilbake til Kverula :Nikke:

Nå skal jeg finne senga. Så skal jeg drømme drømmer om A, den stakkars mannen og vente på at klokka ringer klokka 04.20 i morgen :sjokk::Gjesp:

Idag er jeg forresten på dag 1 i syklus.....øh......3? Eller 4? Ja ja, samma det. Og det er ikke noen mellomting. Fra et par bloddråper per dag de to siste mensperiodene til det blodbadet nå. Helt utrolig. Skulle tro at det er blod fra tre mnd som skal ut. Og så jævlig vondt. Jeg er dessuten svimmel og uvel så jeg lurer på om bladlageret mitt er litt nede for tiden. Huff, det blir en forferdelig uke med tanke på det da :tristbla:

Men nå er det natta :sove:

Skrevet

:danse: Juhu! Jeg er på 6. plass i dagboka di monja!

Artig liste! Kanskje jeg skal lage en på meg selv også? :sjarmor:

Innom med en nattaklem :klem:

og håper voffen deres får det bra der han kommer! Skjønner at det er trist... men til det beste for alle parter!

Kjedelig at du føler deg uvel av tantebesøket :tristbla:

Men kanskje ting holder på å komme i gjenge igjen? Du får holde oss oppdatert.

:kose:

Skrevet
Disse har skrevet i dagboka mi - og tallet bak er antall innlegg pr 3/4 kl 16.30

monja 4284

Kverula 1229

Midnattsol 595

Måtte jo trone på topp vi tre, ja. :ler:

Trist med hunden, men godt å høre at det er en kompis av mannen din som skal ha han. :klem:

Natta, sove godt. :kyss:

Skrevet

Good morning! :vinke: Deilig med penger tilbake på skatten! Håper jeg er like heldig!! :)

Skrevet

Morsomt med sånn liste da... Skjønte jo litt mer når det var "så enkelt"! :lol:

God tirsdag!

Skrevet

Hei hei!

Så herlig å få igjen på skatten, det håper jeg at vi gjør også.

Tenkte å bruke mine penger på barneutstyr, kommer godt med pengene da!

Skjønner hvordan du har det ang hunden.

Vi er desverre nødt til å gjøre det samme.

Har ikke tid, og regner ikke med at det blir noe bedre tid til høsten når det kommer en baby.

Men tror ei på jobben til sambo ville ha han, greit at det er noen vi kjenner.

De har også flere dyr, så da får han godt selskap!

Ha en fin dag på jobb, selv om A er sykmeldt...

Gjest Gjesta
Skrevet

ÅH, håper jeg slipper å få restskatt i år... :( Jeg vil ha PENGER!!! :sjarmor:

En snartur innom, men jeg MÅ bare komme med et lite bidrag til barnehagetante-saken - jeg tenker ikke at man som barnehagetante er "tante" i ordets rette forstand, mer som en "tittel" i steden for å bruke navnene. Hadde ikke gjort meg noe å bli kalt tante Kverula i barnehagen, men det er vel kanskje fordi jeg ikke er UTDANNA! ;)

Takk for at du oppdaterer litt for meg, monja! :kyss:

Skrevet (endret)

Ikke enig. Ville ikke blitt kalt for tante Middis i barnehagen. :ler: Smak og behag.

Men er det noen barn som sier det? Det har ikke jeg opplevd hvertfall, de sier navnet mitt. :)

Endret av Midnattsol
Skrevet

Sniker meg inn med hilsen nummer 11 slik at jeg kan klatre litt hoeyere paa listen din! :sjenert:;)

Trist at dere maatte selge hunden. :tristbla: Men saa lenge han faar et godt hjem saa er jo det det viktigste.

Skrevet

Hei på deg Monja!

Hvorfor må dere selge hunden? Du har sikkert skrevet det, noe jeg ikke har fått med meg... Vi har jo også hund og min store skrekk er at jr. som kommer til høsten er allergisk og vi må gjøre det samme. Voffen er jo babyen min og ligger bak meg nå rett ut på senga si. Godgutten min...

Og du. Bare jeg som er dum, eller? Skjønner fremdeles ikke hvordan du fikk tak i den oppsummeringslisten... HJELP!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...