Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen.

Fortsatt ikke helt i form. Vil ikke spise noe særlig - har spist en osteskive, litt av en Litago youghurt og litt av toasten jeg lagde meg til frokost. Men nå står han derimot og kaster innpå Smarties :overrasket: så det var tydeligvis godt det. Ja ja, bedre enn ingenting iallefall.

Og så bjeffer han på Lassie :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg er tilbake på de treige ISDN linjene :sur:

Skrevet

Det ble forresten stor gjensynsglede med svigermor i går. Iallefall for de små som fikk spidermann t skjorter, smarties i stooooor "strut" og spidermann ball sto jubelen i taket :ler2: . Og for oss store selvfølgelig. Kveldsmaten ble vellykket, og hun likte tulipanene vi hadde kjøpt og satt på bordet.

Skrevet

Det er supert vær ute. Mannen er allerede ute og sager ved, men det er flere av naboene og så vi gjemmer oss litt bak det. Det er jo tross alt helligdag og søndag i tillegg. Føler liksom ikke for å bråke så mye da.

Må jo utnytte det gode været.

Skrevet

Jeg leste historien om Lille - Tille i VG for en stund siden. Tille på 6 mnd som hadde den dødelige sykdommen epidermolysis bullosa. Jeg har siden da fulgt med i dagboken som Tilles mamma har skrevet hver dag. Det har blitt felt noen monjatårer gjennom den lesningen. I går kveld skrev mamma'n til Tille at nå hadde den lille gutten deres sovnet stille inn mens mormor strøk han på kinnet :grine:

Idag står det også i VG om lille tapre Tille :tristbla:

Skrevet
Og så bjeffer han på Lassie :ler:

:ler: Godt han får i seg noe, da, selv om det bare er Smarties!

Jeg leste historien om Lille - Tille i VG for en stund siden. Tille på 6 mnd som hadde den dødelige sykdommen epidermolysis bullosa. Jeg har siden da fulgt med i dagboken som Tilles mamma har skrevet hver dag. Det har blitt felt noen monjatårer gjennom den lesningen. I går kveld skrev mamma'n til Tille at nå hadde den lille gutten deres sovnet stille inn mens mormor strøk han på kinnet  :grine:

Jeg har ikke hørt om Tille, men nå ble jeg :tristbla:

Skrevet

Nå har vi kasta mat fra fryseskapet - en hel søppelsekk :overrasket:

Vi burde skamme oss :fy_fy:

Skrevet

Gikk det greit å få svigermor hjem??

Fortsatt god bedring til sjarmtrollet ditt! :)

...og GOD 1. PÅSKEDAG!

:klem:

Skrevet
Jeg leste historien om Lille - Tille i VG for en stund siden. Tille på 6 mnd som hadde den dødelige sykdommen epidermolysis bullosa. Jeg har siden da fulgt med i dagboken som Tilles mamma har skrevet hver dag. Det har blitt felt noen monjatårer gjennom den lesningen. I går kveld skrev mamma'n til Tille at nå hadde den lille gutten deres sovnet stille inn mens mormor strøk han på kinnet  :grine:

:grine:

Så sørgelig historie... Nå ble jeg helt :( og fikk vondt inn i margen...

Tapre, tapre lille Tille! :hjerte:

Skrevet

Det gikk kjempegodt å få svigermor hjem i går. Nå får hun hvile seg noen dager og så er hun sikkert i toppform igjen ;) Det tar jammen på å rese så langt.

Skrevet

God 1. påskedag, vennen. :klem:

Skrevet

Nå ligger smurfen. Han og pappa'n var ute og lekte i fjæra en times tid og det tok på en fra før redusert gutt.

Skrevet
:grine: har lest det jeg også.......mange skjebner i denne verden
Skrevet

Har akkurat bestilt "Istid" og "Elias Den Lille Redningsskøyta" på DVD idag. Vi har de to siste ELIAS DVD'ene, men manglet altså denne første. Endelig fant jeg den......

Skrevet

Skal snart vekke smurfen. Han har jo sovet siden klokka 17 omtrent. Og nå skal han jo snart sove likevel.

Gjest gjest1
Skrevet

Heisann monja, nå er jeg tibake fra påskeferie.

Ser ut til at dere har kosa dere i påsken også selv om lillemann har vært litt syk. Godt at det gikk så fort over da. :tommel:

Kos deg på siste fridagen i morgen.

:kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...