Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gallery_2024_40_283789.jpg

Etter turen ble det tid for litt lek i sanden. Moro.....

Skrevet

Gubben har tatt med seg smurfen i 1 årsdag. Jeg føler meg ikke helt i form til bursdag og styr jeg. De skulle ikke være borte så lenge heller. Tror kanskje jeg setter på en maskin med klær jeg.

Skrevet

Jeg er spent på stua di jeg da! ;)

Fine bilder fra turen, forresten - og dere bor kjempefint til - akkurat sånn som jeg liker! :) (Og nå bor jeg i byggefelt... :roll:)

Ha en fortsatt god søndag!

Skrevet

Vi koser oss vi. Har møøøøø'er som nærmeste naboer. Koselig.

Men jeg kjeder meg nå ja. Gutta dro på 1 årsdag klokka 14.30 og skulle være der i en times tid. Og det er jo 2,5 timer siden. Kanskje på tide å komme hjem nå? Torstein har jo ikke sovet siden klokka 11, men dessverre klarer ikke gubben alltid å se tegnene før det er for sent.

Skrevet (endret)

Hva skjer da?

Virker som om KG lever sitt eget liv.....

Endret av monja
Skrevet (endret)

Bildene er jo borte jo....prøver igjen.

Endret av monja
Skrevet (endret)

Og igjen.... :roll:

Endret av monja
Skrevet

KG er litt på tur i kveld... har opplevd mye rart jeg også ;)

Skrevet

Glemte helt å si at det var fine bilder du hadde lagt ut fra turen i dag!! Flott lue gutten din har! Og nydelig vofs :hjerte:

Skrevet

Prøver igjen. Her kommer noen bilder fra stua mi, som desperat trenger en oppussing. Dere må ikke se på rotet altså, men jeg har begynt å rydde i skuffer og skap og har vel egentlig flytta alt til andre steder på stua :rodme:

Det kommer flere bilder.

Skrevet

Så gøy å se stua di, monja! :-D

Og jeg som elsker panel ser for meg stua malt i en lys, varm farge - og den tanken har du jo vært inne på, har du ikke! ;)

Jeg tror et par malingsstrøk gjør det meste jeg!

Skrevet

Kan jo si med en gang at døra som er på det første bildet går inn til badet. Den skal vi ta ut og sette inn en ny i gangen istedet. Gjett om jeg gleder meg til å få mer vegg.....

Skrevet

Jepp - lysmalt panel - og kanskje beising av furumøblene i en mørkere, kastanjefarge? For litt kontrast?

Gleder meg til å høre hva du har tenkt - og hvordan det kommer til å bli til slutt! :-D

Skrevet

På det midterste bildet på den nederste rekka kan dere skimte bryllupsbildet vårt. Det ser forresten sånn ut:

gallery_2024_40_812675.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...