Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror ikke du skal sørge over det vennen :ler:

:klem:

Endret av Jinx
Skrevet

I alle dager.....side 2 Monja :overrasket:

Ha en fin helg alle tre :klem:

Skrevet

Det kan skje med den beste! Å havne på side 2 mener jeg altså! *snakker av erfaring* :sjarmor:

God helg monja!

Malou

Skrevet

Der var jeg nesten på side 2 igjen :sjokk:

Men de er sant som Malou sier - det kan hende den beste :sjarmor:

Har hatt det ganske travelt denne uka. Ikke hatt overskudd til nett på noen dager. Men nå er det helg og jeg sov en time lenger enn normalt idag. Det vil si at jeg var på beina klokka 6. Da fikk smurfen et snev av falsk krupp igjen. Han har snørret et par dager så det kom ikke som en overraskelse akkurat. Bare en uke etter avslutta penicilinkur. Fy søren altså, det er så typisk. Men alle sier at første året i barnehagen får de absolutt alt. Det kan jeg skrive under på ja. Heldigvis var ikke anfallet så veldig hardt i natt/morges. Han sov seg egentlig gjennom det og våkna sprudlende opplagt klokka 7. Og vi som hadde sittet oppe med tanke på at vi kanskje måtte på legevakta pusta lettet ut. Men vi tar nok en tur innover likevel for han er ikke helt kvitt det. Vi skal uansett til byen en tur så.....

Skrevet

Hey you!

Tenkte jeg måtte innom og hilse på igjen, for å ønske god helg!!! :)

Ikke tenk på det med det gamle nicket ditt, nå er du jo monja for alle penga... Men du, var du Heffalompen inne på SM eller noe??

Ha en kjempefin helg!

:vinke:

Skrevet

Hei Monja!

Artig avatar du har fått deg! Minner meg om katten i Alice i eventyrland! *glise*

Det med syke barnehageunger kan jeg jammen skrive under på. Brage hadde aldri vært syk han, før han begynte der. Nå har han vært syk to ganger på 2 uker! Men det går seg vel til...

Ha en fin helg da! :klem:

Skrevet

Syke barn?? Ja velkommen i klubben :roll:

Ida har feber for tredje gang på tre uker......

Skrevet

Jeg var ikke heffalompen på SM nei. Jeg er Fix både på SM og NM ;)

Huff, det blir ikke mye tid til nett for tiden. Synes ikke det er annet enn jobb for tiden jeg. Men så fikk jeg 15 000 deilige kroner inn på konto i går og da :sjarmor: Bare så synd mesteparten er borte nå :sur:

Skrevet

Det vil si, jeg skal bytte nick på NM nå da. Starta den prosessen idag og gudene vet hvor lang tid det tar før det går i orden. Og det er jo ikke sikkert det blir det nicket jeg vil ha heller da.

Tror vi skal ta oss en tur til byen jeg. Skulle egentlig lagt tak idag, men det blåser en del. Litt skummelt å være på taket med takplater når det blåser. Blir jo som et stort seil det. Og i morgen skulle pappa jobbe så det blir forhåpentligvis neste helg da.

Skrevet

Hei Monja!

Stikker innom for å ønske dere god helg! :klem:

Tusen takk for gratulasjoner forresten! :kyss:

:vinke:

Skrevet

Det er kveld, eg står ved senga til guten min. Eg undrande ser, er du sovna alt, sovna

Før eg rakk inn å be kveldsbøn med deg - Og seia godnatt?

Det er berre ei lita tid sidan du ropa:

"Kom inn til meg mor, det er noko eg vil seia deg".

Røysta mi var vel litt trøytt, litt hard

Då eg svara: "Ja, vent no litt, - Eg lyt rydda etter deg først".

Der låg leker og bøker og klær overalt.

Eg rydda og kav, "sjå no er eg ferdig, - No kjem eg til deg".

Då svara du ikkje, nei for du søv.

Eg vart så liten, så fattig så veik. Her eg står ved du kvite seng,

Du trudde vel det no at mor deg sveik.

Kvifor gjekk eg ikkje med det same du ropa?

Eg kunne vel rydda etterpå då du var sovna. No fekk eg ikkje veta kva det var du ville.

Var du sorgfull for noko, eller glad?

Skulle du fortelja om den vesle daude fuglen - Du fann på vegen, eller kor katten gjekk hen

Då du let han ut i stad?

Skulle eg fortelje om engler, om himlen, - Eller om stjerna som tindra so klårt?

Eg får kje veta det no, du søv.

Snart er du stor, vert vaksen, fer ut. -Du treng ikkje ropa på mor.

Du er ikkje lengre min vesle gut, eg veit vel knapt - Kvar du for, her eg sit aleine i stova.

Ho er fjelga og fin no. - Der ligg ikkje leiker og sleng.

Då tenkjer eg vel: Kvifor masa eg slik?

Kvifor hadde eg så lita ei tid?

Kva gjorde vel rotet mot det å få kjenna - To barnearmer om halsen min,

Og ein munn så varm imot øyra kviskra:

"Mor eg er guten din".

Eg luter meg ned. Då ser eg ein tåre som ligg

Her på kinn. Ho bivrar og skjelv før ho renn.

Eg stryk deg så fint over luggen din. "Tilgjev meg, guten min".

Då våknar du brått og lser auga opp. Du dreg meg så fast ned til deg.

Og munnen kviskrar mot kinnet mitt:

"Eg er så glad i deg mor, det var det

eg ville seia deg."

Skrevet

Jeg og gubben har alt snakka om å få et barn til - en gang i framtiden. Og det hadde jo vært koselig med jente da (ikke at det betyr noe). Men det som er så merkelig er at vi igjen er enige om navnet sånn helt uten videre. Det var vi da vi venta på Torstein og. Det vil si, vi var enige om jentenavnet ja. Så det ligger an til at en eventuell datter vil få navnet Zina ;) Ikke så vanlig kanskje.

Skrevet

Du søkte på kvinnenavnet: Zina

Det er 20 kvinner som har Zina som første fornavn.

Det er 14 kvinner som har Zina som eneste fornavn

Skrevet

Du søkte på mannsnavnet: Torstein

Det er 4238 menn som har Torstein som første fornavn.

Det er 3596 menn som har Torstein som eneste fornavn

Skrevet (endret)

Hei monjavennen.

Lenge siden jeg har vært innom her, beklager det. Tenker på deg læll, u know! :klem:

Endret av Midnattsol
Skrevet

Ikke tenk på det da, Middis! Det er ikke bare du som har dårlig tid til KG for tiden. Synes liksom aldri jeg får tid lenger jeg.

I natt var det frost for første gang. Glad det var tørre veier, for jeg seiler fortsatt rundt på sommerdekk. Tenkte ikke jeg skulle legge om før om en uke eller to, men det spørs da..... Huff, nå kommer sikkert vinteren fortere enn vi ønsker :tristbla:

Svigermor var her idag. Skulle egentlig komme på kaffebesøk, men så ordna vi like godt middag til oss alle. Svinestek med poteter, gulrot, broccoli, blomkål, surkål og fløtesaus :sikle: Skikkelig søndagsmiddg med andre ord.

Det smeller godt i skogen ved huset vårt nå, så det er vel hjortejegere som er et sted der ute.......De nytter liksom på i helgene.

Vi har vært ute og tatt høstbilder av smurfen. Han er håpløs med tanke på å sitte stille og sånt, så jeg vet ikke helt jeg. Ble ikke helt fornøyd, men det kommer sikkert flere flotte høstdager.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...