-TeddyToria- Skrevet 27. oktober 2005 #5421 Skrevet 27. oktober 2005 Idag gikk Torstein 7 skritt uten støtte ← Så utrolig gøy!!!
Gjest gjesta Skrevet 27. oktober 2005 #5422 Skrevet 27. oktober 2005 Flink Torstein!! DEt må være veldig spesielt med sånne øyeblikk tenker jeg...
April Skrevet 27. oktober 2005 #5423 Skrevet 27. oktober 2005 Hurra for Torstein, så flink han er!! Det er så gøy når de lærer noe nytt.. Blir rent så stolt da ja Det er utrolig deilig med bredbånd! Naboen rett over gangen her fikk det, men ikke vi.. Og så var jeg litt treg med å ringe å klage og plutselig kunne vi få det også! Det var som om å komme til himmelen ja Ha en fin torsdagskveld!
monja Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #5424 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg vil ha baby Men jeg må nok belage meg på å vente en stund. Det var den der teite gjelda som skal krympes først da.... Skal prøve å gjøe det så fort som mulig, men fra mars/april blir vi nok prøvere igjen. Vil ikke ha desemberbarn, så jeg får vel holde meg til da Ingen med andre ord.
monja Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #5425 Skrevet 28. oktober 2005 Gubben holder på å rydde på kontoret sitt.....øh......vårt Poden er i barnehagen, men vi skal hente han snart. Så drar vi kanskje innom mamma og pappa etter det. Tror mamma har fri idag så hun setter sikkert pris på å se lillegutten igjen.
Malou Skrevet 28. oktober 2005 #5426 Skrevet 28. oktober 2005 Er det sånn at når den første begynner å gå så begynner eggstokkene automatisk å vibrere? Vel, jeg har en veninne som fikk sitt første barn for et par uker siden. De har allerede begynt å planlegge nummer to, dog ikke med umiddelbar produksjonsstart. Lurer på om dette er smittefarlig.. God bedring med albuen og god helg! :-D Malou
Fibonacci Skrevet 28. oktober 2005 #5427 Skrevet 28. oktober 2005 Wow, så flink Torstein er! Snart fyker han avgårde!! Håper dere får ordnet ting så alt er klart for å prøve igjen til våren! Da skal jeg følge meget spent med her inne! :-D
monja Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #5428 Skrevet 28. oktober 2005 Om eggstokkene vibrerer vet jeg ikke da, men det hadde vært koselig med en baby til. Uansett tror jeg det er like greit å vente litt, selv om nummer to har vært på tegneblokka en....tja....skal vi si snart 14 mnd Ser ut som at den blir det i noen mnd til. Har akkurat mumsa taco - stappmett
monja Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #5429 Skrevet 28. oktober 2005 Det er ikke det at vi må rydde gjeld av veien, men jeg vil det. Dessuten hadde det nok vært greit at Torstein hadde vært litt eldre. 3 år er ikke noe problem det. Det er tre år mellom meg og broren min og - helt fint.
monja Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #5430 Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Koser oss med Nytt på Nytt. Det vil si - jeg gjør det, mannen min liker ikke programmet Idag har det vært knallfint ute. Varmt og fint vær, men nå - nå høljer det ned. Og det helt plutselig da. Og det er jo så typisk med tanke på at mannen, pappa og en bekjent skal legge nytt tak på huset vårt i morgen. Endelig skal det gjøres Og neste helg skal jeg og smurfen flytte hjem til mamma og pappa - for helga altså. Da skal mannen male stua.... :hoppe: Endelig. Gleder meg sånn til å få lysere omgivelser. Men nå skal jeg logge av. Blir dyrt dette Endret 28. oktober 2005 av monja
monja Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter #5431 Skrevet 29. oktober 2005 Nå har jeg skrevet ønskeliste til julenissen
monja Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter #5432 Skrevet 29. oktober 2005 Våken klokka halv sju Men egentlig var det like greit og. Pappa og kompisen hans kommer i halv 10 tiden og da drar jeg og Torstein hjem til mamma og pappa. Tenkte jeg skulle benytte tiden min der (håper Torstein vil sove dupp) til å bestille årskalendere til besteforeldre og oldeforeldre. Lurer på om faddere skal få innrammet bilde, men det er kanskje dumt det? Bare et sånt lite et da - i normal bildestørrelse :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 29. oktober 2005 #5433 Skrevet 29. oktober 2005 Hei snuppa! Oj, skal dere male stua nå - jeg har gått glipp av hvilken farge dere har valgt! FORTELL!!! :-D Det er gøy å pusse opp, og det ser ut til at det blir store forandringer hos dere nå! Og så er du jo heldig da, som slipper å gjøre det sjøl. Håper dere får en fin lørdag!
Fibonacci Skrevet 29. oktober 2005 #5434 Skrevet 29. oktober 2005 Åja, fortell mer om hvordan stua skal bli da! Her kommer en god lørdagsklem
monja Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter #5435 Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Hei og hopp jenter!!!! Nå er halve taket på plass. Tok ikke så kort tid som vi håpa, men så har det regna som besatt i perioder og Gutta veksla mellom å stå i stige og på taket og å sitte i garasjen Men de har vært knallflinke. Stakkars pappa som kutta seg skikkelig i fingeren Da måtte jeg fram med plaster - med Ole Brumm Dro ikke hjem til mamma og pappa likevel. Vaska skikkelig på kjøkkenet og ordna litt på stua. Vaska maskiner med oppvask og burde egentlig satt på en med klær og. Får se hva jeg orker senere idag. Akkurat som om ikke det gjør seg selv Holder på å lage middag nå. Gratinerte pølser på seng av potetmos. Skikkelig nammis Først potetmos i bunnen av en ildfastform, så en blanding av løk og tomatpure/ketchup, så strimla pølser (eller skivet for den del da) før man har ost på toppen. Steker på 200 grader i 20 minutter, eller til osten er smeltet/gylden Jaaaaaa, vi skal male stua til helga. Antikkhvit Gleder meg til å bli kvitt det grusomme mørke panelet. Har før - bilder og gleder meg til å ta etter - bilder. Snart jenter.....snart Torstein sov forresten dupp fra 11.30 til 14.30 idag Og nå sover han jammen meg igjen. Flinke gutten min Endret 29. oktober 2005 av monja
monja Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter #5437 Skrevet 30. oktober 2005 Søndag! Mannen har ordna med noen foringer på et kjøkkenvindu - bytta ut det som var der, satte inn et mindre et og bruker nå det som før var vindu til hylle for krydder etc. Skal sette inn et bilde når det er ferdig. Selv har jeg lekt med smurfen, og prøvd å lage årskalendere på fotoknudsen. Har ikke bestilt dem enda da. Har også begynt å lukte på design på julekort. Men hvilket skal jeg velge. Skal legge inn alternativene her. Lurer på om vi skal dra på en pizzarestaurant her å spise nå? Er knallsulten jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå