Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oj oj oj, jeg får jo ordentlig dårlig samvittighet av å lese hvor effektiv du er. Jeg tror jeg vil bestille deg et par timer før jul så kjenner jeg vel ikke igjen mitt eget hus! :ler: Jeg er stum av beundring :Nikke:

Nydelige julekort av smurfen. :hjerte:

Nå ble jeg inspirert til å planlegge litt julegaver jeg også!

Ha en fin uke :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå sover guttebassen godt på rommet sitt, vi har sett Internatet og ser nå på Lost. Er ikke helt med på den serien jeg, så jeg ser bare delvis på den.

Tror jeg skal legge meg snart. Fryktelig trøtt i kveld til tross for at jeg sov lenge. Kanskje sovet for lenge? Det er sånn typisk det. Men jeg hadde sikkert godt av det.

I morgen skal jeg ha smurfen sammen med meg hele dagen. Det blir kos det. Da skal vi bare slappe av, gå tur, leke ute og ha det koselig. Masse herlig mor - barn tid :hjerte:

Håper han sover lenger enn klokka 5 iallefall. Ellers får jeg bestikke han med en flaske. For å kjøpe meg en time eller to ekstra.

Gleder meg.

Skrevet

Koselig at du ser innom, Silje. Tenk at snuppa di snart er 1 år da. Som tiden flyr. Skikkelig hyggelig å "se" deg igjen.

:klem:

Skrevet

Nå skal jeg legge meg.

Må bare se på nyhetene på TVNorge først - for å finne ut hvorfor rådhuset i Narvik er med i Lost.

Dessuten maser mannen om å få komme til PC'en. Så jeg må vel bare gi meg over da.

Natta snupper!

:sove:

Skrevet

God morgen!

Tidlig oppe idag og jeg. Nå er gubbelars dratt på jobben og smurfen sover søtt i senga si :hjerte: Vi skal jo være hjemme og kose oss i dag. Gleder meg til det da.

Jeg sitter og spekulerer på om jeg skal bestille time til legen min i morgen. Armen har ikke blitt særlig bedre, men samtidig får jeg innmari dårlig samvittighet med tanke på å være borte lenger. Huff, det er så typisk. At arbeidgiveren min klarer å påføre oss dårlig samvittighet for å være syke :tristbla:

Skrevet

Har Xavia slettet seg som bruker???? :sjokk: :sjokk: :sjokk:

Finner jo igjen innleggene hennes, men nå som uregistrert bruker :grine: Håper det går bra med henne :klem:

Skrevet

Fint at du la ut julekort alternativene med Torstein, for jeg fant nemlig ett som jeg vil bruke! Hadde egentlig funnet et, men jeg hadde ikke sett det siste du la ut. Det med blått på, utrolig fint!! Så det blir julekortet fra oss i år :)

Vil også ønske deg en koselig helg! Men nå må jeg gi meg, for Victoria har rullet seg ut av rommet og ut til ytterdøra :ler:

Klem

Skrevet

Pia Haraldsen - det blondeste av det blonde??? :roll:

Skrevet

Ååå, jeg irriterer meg grønn over henne :frustrert: Hvorfor i all verden skal de ha henne som programleder!! Tragisk!!

Trodde det var fredag jeg, derfor jeg ønsket god helg.. :sjenert:

Skrevet
Pia Haraldsen - det blondeste av det blonde??? :roll:

:ler: Ja det kan en godt si! :Nikke:

Jeg så jo på henne som en litt særiøs dame, men når hun begynte i Kjendisjakten så tor jeg hun ødela mye for seg selv...

Programledere i slike programmer som Kjendisjakten ser jeg for meg er slike som ikke får seg andre tv jobber.. For det er utrolig mange amatører innenfor den sjangeren! :Nikke:

Skrevet

Gjør nesten vondt å se på Kjendisjakten :frustrert:

Sier virkelig vestkantsjenter på hennes alder fortsatt sepe??? Trodde såpe var det store nå da.

Mannen skulle hente oss klokka halv 12, men jammen sover Torstein enda. Og han har sovet siden klokka 9 :sjokk: Nesten så jeg er redd for at han ikke puster eller noe sånt når jeg ser inn til han. Men han sover sikkert bare tungt lillegutten min.

Skrevet
Gjør nesten vondt å se på Kjendisjakten :frustrert:

Sier virkelig vestkantsjenter på hennes alder fortsatt sepe??? Trodde såpe var det store nå da.

:ler: Jeg slår alltid av når Kjendisjakten begynner. Synes det er et forferdielig irriterende og tåpelig program!

Skrevet

Jeg svitsja tilfeldigvis innom kjendisjakten forrige uke, og ble sittende å måpe over Pia Haraldsen - ER DET MULIG??? :hår: Utrolig platt og overflatisk - og totalt blåst for noe fornuftig å si. Greit nok; det er ikke så mye dybde i det programmet, men jeg spør igjen: ER DET MULIG Å VÆRE SÅ UNATURLIG OG PÅTATT???

Ja, ja - godt at det ikke bare er jeg som reagerer! ;)

Jeg er så spent på stua di jeg, monja - du må legge ut bilder! :Nikke:

Og julekortene var kjempefine, likte det siste godt, og det med akekjelken på. :)

Ønsker dere en kjempefin dag - kose dere sammen du og Torstein!

Skrevet

Jeg er så spent på stua di jeg, monja - du må legge ut bilder! :Nikke:

:Nikke: Jeg også er spent! :)

Skrevet

Hei monja!

Enig - Kjendisjakten er full av dårlige programledere! :roll:

Pleide å se på det av og til når jeg gikk hjemme... :sjenert:

Håper du blir bedre i armen din! Gi Torstein en god klem fra oss :)

Skrevet

Herlighet så dårlig jeg har sovet i natt.,,,,,, :Gjesp:

Og etter at gubben har dratt på jobb klarte jeg ikke å ligge alene på soverommet, så her er jeg :vinke:

Grunnen til dette er at vi var på besøk til et vennepar igår. Og plutselig sa venninna mi at de hadde hatt besøk av et medium :overrasket: De har bygd soverom og TV stue på loftet og endelig står rommet til jenta deres, på snart 4 år, klart. Men hun har vært utrolig urolig der og en natt gråt hun tilnærmet hysterisk. Før venninna mi kom seg opp til henne hadde hun sovnet igjen så hun tenkte ikke så mye på det. Da jenta sto opp morgenen etter spurte moren hennes om hun hadde drømt noe eller om noe hadde vært ekkelt på natta. Jenta fortalte plutselig at mannen som bodde i huset før (hun navnga han - og hun har aldri hørt navnet før) hadde vært der oppe :sjokk: En annen hendelse - som fikk dem til å ta affære - var da jenta deres og nabogutten (som også er snart 4 år) kom hysteriske ned fra rommet hennes og sa at der ville ikke de leke, for det var en mann der oppe. Det var midt på dagen.

Huff, jeg ble helt skjelven da hun fortalte det, og i natt har jeg sovet skikkelig dårlig. Sikker på at det er ånder og trudelutter her og :tristbla: Men vi har aldri merket noe altså.

Æsj, jeg er så lettskremt. Og husredd i tillegg da.

:grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...