monja Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter #5442 Skrevet 30. oktober 2005 Hvilket skal jeg velge??? :klø:
Cilla Skrevet 30. oktober 2005 #5443 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg likte best det siste, evt det første.....
Susanna Skrevet 30. oktober 2005 #5445 Skrevet 30. oktober 2005 Det siste! eller det nest siste... Kjempe skjønne var de!!
søndagsengel? Skrevet 30. oktober 2005 #5446 Skrevet 30. oktober 2005 Virkelig fine kort!! Tror jeg likte de to siste bast, men det var ikke lett å velge, nei!
Gjest Madden Skrevet 30. oktober 2005 #5447 Skrevet 30. oktober 2005 Skjønner godt at du har trøbbel med å velge ja!! Alle var kjempefine! Hadde nok gått for det siste jeg....
monja Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #5448 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg klarer ikke å velge Kanskje jeg skal bestille 10 av det nest siste og 10 av det siste? Det er liksom dem jeg har falt for. Åh, at det skal være så vanskelig..... Vi er tidlig på'n idag. Torstein trodde sikkert klokka var kvart over 7 da den var kvart over 6 idag. Ja ja, vi skal kjøre han til barnehagen til klokka 8. Så drar vi innom Rema og handler litt - vi er tomme for mat i fryseren og andre basisvarer, så det var ikke enkelt å lage middag i går. Jeg som trodde fryseren var full. Nåja, det la et par svinesteker der, men jeg trodde egentlig jeg skulle ha dem tl jul. Så var det ribbe og sodd der, men det er julemat det og Liker å være godt forberedt. Akkurat nå er det 14,5 varmegrader ute. Deilig. Er jo like varmt nå som det var i juli
monja Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #5449 Skrevet 31. oktober 2005 Nå skal jeg pakke inn julegaver Vi var og handla inn litt mat tidligere i dag og da kjøpte jeg like godt papir. Så nå skal det bli orden i gavehaugen
monja Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #5450 Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Julegavelista for jula 2005! Mannen: Subaru radiostyrt bil Mamma og pappa: Fotokalender + ? Svigermor: Fotokalender + gavekort Svigerfar og kona hans: Fotokalender + flaske rødvin Lillebror: Svigerinne L: Svigerinne F: Flaske rødvin Torstein: Ole Brum bamse + overmadrass Fetter TA (3 år): 3 gensre + morgenkåpe Tremenning OM (10 mnd): Body Tremenning CB (1 år): Bøker Fetter H (5 mnd): Body Kusine A (5 mnd): body Kusine SS (2 år): babydukke Gudsønn LA (8 år): Male og tegnesett Kompis T (1 år): Lekebrannbil Kompis M (9 mnd): body Kompis M (7 mnd): body Kompis H (1 år): Bøker Venninne K (3 år): "Magisk speil" Venninne R (2 år): Bøker "Hemmelig bursdagsvenn på NM": ? Kverula: Kan ikke skrive det her da Midnattsol: Kan ikke skrive det heller her Venninne B: Massasjesett for overkropp og bein Venninne A: Massasjesett for overkropp og bein Vennepar JC + E: Rødvin Det som er merket grønt er kjøpt og betalt! Det som er merket med kursiv er pakket inn og sortert etter mottaker. Endret 31. oktober 2005 av monja
-TeddyToria- Skrevet 31. oktober 2005 #5451 Skrevet 31. oktober 2005 ← Vet ikke om min mening betyr noe akkurat, men jeg synes denne, eller den siste var de to fineste!
monja Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #5452 Skrevet 31. oktober 2005 Synes den var fin jeg og. Det er jo liksom jul da.....Og da skal det være litt farger og snø og litt jul rett og slett. Glad jeg ikke må velge akkurat idag.....
monja Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #5453 Skrevet 31. oktober 2005 Da var fotokalendere til alle besteforeldre og oldeforeldre i boks. Til svigermor og svigerfar spleisa vi med svigerinna mi og brukte bilder av smurfen vår og knotten hennes på annenhver mnd. Sånn ble det pakke til farmor/mormor og farfar/morfar fra begge ungene. Lettvint. Så får mamma og pappa kalender med smurfen på. Likeledes mine besteforeldre.
monja Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #5454 Skrevet 31. oktober 2005 Julegavelista for jula 2005! Mannen: Subaru radiostyrt bil Mamma og pappa: Fotokalender + ? Svigermor: Fotokalender + gavekort Svigerfar og kona hans: Fotokalender + flaske rødvin Lillebror: Svigerinne L: Svigerinne F: Flaske rødvin Mormor og morfar (smurfens oldeforeldre): Fotokalender Torstein: Ole Brum bamse + overmadrass Fetter TA (3 år): 3 gensre + morgenkåpe Tremenning OM (10 mnd): Body Tremenning CB (1 år): Bøker Fetter H (5 mnd): Body Kusine A (5 mnd): body Kusine SS (2 år): babydukke Gudsønn LA (8 år): Male og tegnesett Kompis T (1 år): Lekebrannbil Kompis M (9 mnd): body Kompis M (7 mnd): body Kompis H (1 år): Bøker Venninne K (3 år): "Magisk speil" Venninne R (2 år): Bøker "Hemmelig bursdagsvenn på NM": ? Kverula: Kan ikke skrive det her da Midnattsol: Kan ikke skrive det heller her Venninne B: Massasjesett for overkropp og bein Venninne A: Massasjesett for overkropp og bein Vennepar JC + E: Rødvin Det som er merket grønt er kjøpt og betalt! Det som er merket med kursiv er pakket inn og sortert etter mottaker.
Siam Skrevet 31. oktober 2005 #5455 Skrevet 31. oktober 2005 Det ser ut til at du har full kontroll på julegavene! Og jeg som trodde jeg var i rute... Flink er du. Ha en riktig så fin uke, Monja!
Gjest Rognebær Skrevet 31. oktober 2005 #5456 Skrevet 31. oktober 2005 Skal si du er juleeffektiv! *dåne* For en utrolig herlig skøyer Torstein ser ut til å være! Nå tror jeg at jeg må finne køya, gitt. God natt!
monja Skrevet 1. november 2005 Forfatter #5457 Skrevet 1. november 2005 Klokka er 05.26 i skrivende stund og jeg er igang med første klesvasken Mannen dro på jobb klokka kvart over fem og han hadde smurfen med seg. Først skal de kjøre avisa og så skal han på jobben sin og smurfen i barnehagen. Så nå sitter jeg her da, og ikke helt vet hva jeg skal gjøre
monja Skrevet 1. november 2005 Forfatter #5458 Skrevet 1. november 2005 Tror jammen jeg skal lage pannekakerøre jeg Hadde fiskeboller (sånne ferske som smaker fisk ) i går og Torstein elsket det. Han blir neppe lei seg om han får pannekaker til middag idag.
monja Skrevet 1. november 2005 Forfatter #5459 Skrevet 1. november 2005 Der står pannekakerøra i kjøleskapet - oppvaskmaskina går for fullt og jeg skal straks henge opp klærne jeg vaska
Jinx Skrevet 1. november 2005 #5460 Skrevet 1. november 2005 Så flink du er Monja! Veldig flotte julekort
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå