monja Skrevet 14. november 2005 Forfatter #5521 Skrevet 14. november 2005 Leste akkurat at den 28 år gamle mannen som ble tatt av ras i Bergen tidligere idag er funnet omkommet Det er noe alvorlig galt med været for tiden ja
-TeddyToria- Skrevet 14. november 2005 #5523 Skrevet 14. november 2005 Leste akkurat at den 28 år gamle mannen som ble tatt av ras i Bergen tidligere idag er funnet omkommet Det er noe alvorlig galt med været for tiden ja ← Uff, ja...det er ikke noe stas at det skal være sånn. Men jeg er nå glad jeg bor i Norge lell, og ikke i statene eller nede i Asia der det er både tyfoner og jordskjelv og det hele! *puh* Håper ikke flere liv går tapt i disse høststormene!
monja Skrevet 14. november 2005 Forfatter #5524 Skrevet 14. november 2005 Kverula!!!!! Godt du har vett til å titte innom en gang i blant Enig Orkis. Glad jeg bor i Norge og at vi har et rimelig stabilt klima jeg og. Men det er merkelig ja. ¨ Nå har snuppen lagt seg. Ble tidlig idag, men han har sovet bare en dupp, så det var nødvendig. Ble nudler på glass (HIPP) til kveldsmat idag, og nå har han fått med seg en flaske vann i senga, så får vi se da. Har tatt meg feriedag den 14. desember. Skal hjelpe svigermor med å flytte fra leiligheten hun bor nå til ny leilighet. Tipper hun blir glad da ja Lovte å hjelpe til, men da flyttingen ble utsatt fra den 10 til den 14 desember ble det jo plutselig på hverdag. Men hva gjør vel det når jeg har 3 uker ferie til gode
Gjest Rognebær Skrevet 14. november 2005 #5525 Skrevet 14. november 2005 HALV FEM! Herrejemini, stakkars deg. Jeg som synes synd på mannen som må stå opp ti over halv seks! *her-skulle-vi-hatt-en-dåne-smiley* Ville bare si at jeg selvfølgelig håper at Torstein slipper unna vannkoppene, MEN: Jeg hadde dem da jeg var atten, og det var et sant helvete. Har aldri vært så sjuk! Attpåtil var jeg alene hjemme med en liten hundevalp som ikke hadde sluttet å bæsje innendørs, for mamma og pappa var på ferie. Snakk om stakkarslig liten trøtt klut som grein av lykke da foreldrene kom hjem. Så jeg har altså hørt at det er MYE bedre å ha dem når du er liten, da blir du ikke like hardt angrepet. Men altså: Det beste er jo å IKKE få dem! Ha en fin uke - håper det blir mindre jobbing!
monja Skrevet 14. november 2005 Forfatter #5526 Skrevet 14. november 2005 Synes godt Torstein kan få vannkoppene, men om han kommer hjem med vannkopper reiser jeg hjem til mamma og pappa. Tror ikke jeg vil ha det da, selv om det er en fordel at smurfen får dem.
Gjest Rognebær Skrevet 14. november 2005 #5527 Skrevet 14. november 2005 Ja... du må i alle fall IKKE få dem!
Nanella Skrevet 14. november 2005 #5529 Skrevet 14. november 2005 Takk for bursdagshilsen i boka mi! Vannkopper?!?!?!? Huff, det er ikke noe godt nei, men som det er sagt tidligere her er det jo bedre å ha dem som liten ja. Ha en fin kveld!
monja Skrevet 15. november 2005 Forfatter #5530 Skrevet 15. november 2005 Koselig å "se" deg, Silje Er hjemme til mamma og pappa igjen Smurfen og mannen er hjemme fordi smurfen var litt forkjøla og hosta fælt i morges. Feber hadde han og stakkars, men nå er han visst i farta. Spiser godt og turer rundt som vanlig. Forsvinner feberen skal han nok i barnehagen i morgen igjen. Han kjeder seg jo så fælt når han er hjemme stakkars. Sitter og venter på at jeg skal på jobb igjen. Klokka 15. Men det var herlig med en liten pause og nå, for jeg har fryktelig vondt i bekkenet mitt idag. Kjennes ut som da jeg var gravid :klø: Og det var ikke mye behagelig Får ta en kjapp KG runde før jeg må dra igjen.
monja Skrevet 15. november 2005 Forfatter #5531 Skrevet 15. november 2005 Æsj, nå er det snart på tide å dra på jobben Selv om det er bare to timer er det så kjedelig......tenker på halv skatt lønna i desember da..... kommer til å ha over 20 000 utbetalt da gitt Men motiverer det? Niks
monja Skrevet 15. november 2005 Forfatter #5532 Skrevet 15. november 2005 Hva skjer 'a? Sitter her med kongeutsikt over hovedveien, og her turer det forbi den ene brannbilen etter den andre :klø: Nysgjerrig? Jeg?
monja Skrevet 15. november 2005 Forfatter #5533 Skrevet 15. november 2005 Hjemme!!!! Nå skal smurfen i seng, mannen har lagd middag som står i ovnen og jeg skal slappe av skikkelig. Deilig! Var innom H&M og kjøpte hvit penskjorte til Torstein idag. Så nå blir det bunad til jul. Mangla bare hvit skjorte. Godt å ha juleantrekket i orden. Nå blir farmor glad siden smurfen skal bruke den fine bunaden hun strikka til han. Heldigvis er den stor nok enda og jeg slipper å stresse rundt for å finne finklær til han. Kjøpte lue til han og. Måtte faktisk ha størrelse 4 - 6 år Størrelse 110 - 116 *skulle hatt dåne smiley her nå* Han har alltid vært stor i hodet, men at det var så stort visste jeg ikke. Tror han var 50 cm da han var på 1 års kontroll. Stoooore fine gutten min Skal nevnes at lua var litt stor da, men den gikk nå godt nedover ørene
Midnattsol Skrevet 15. november 2005 #5534 Skrevet 15. november 2005 Hei, vennen. Innom for å gi deg en gooooood klem Har ikke glemt dere midt i all travelheten her.
monja Skrevet 16. november 2005 Forfatter #5535 Skrevet 16. november 2005 Nå er jeg til mamma og pappa igjen Mamma har akkurat gått på jobben så jeg får en tre kvarters stille stund på nett. Avhengig? Skal ta en kjapp runde her og på NM før jeg må løpe.
Susanna Skrevet 16. november 2005 #5538 Skrevet 16. november 2005 Stakkars pipp - pipp ← Mamma har akkurat gått på jobben så jeg får en tre kvarters stille stund på nett. Avhengig? Jeg heter Susanna, og jeg er også avhengig!
April Skrevet 16. november 2005 #5539 Skrevet 16. november 2005 Stakkars pipp - pipp ← Jeg heter April og er også avhengig
-TeddyToria- Skrevet 16. november 2005 #5540 Skrevet 16. november 2005 Stakkars pipp - pipp ← Avhengige Orkis melder seg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå