Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for det, søndagsengel. Nå er nesten 40 julekort klare til sending. Mangler bare et par som skal til Canada og Tyskland. Må nesten skrive litt på dem synes jeg. Heldigvis er det "bare" 20 som skal sendes med posten da. Resten skal leveres i kasser i nærområdet like før jul. Det er så koselig med julekort :hjerte:

Tenk at det er den 7. desember alt. Fy søren, bare 2 uker igjen til jul. Men jeg skal ikke stresse......ikke i år. Kjenner jeg meg selv rett holder jeg det sikkert gående til langt på natt lille julaften. Godt at det er helt fri på julaften da. Det blir deilig - og jeg har aldri hatt fri på julaften før jeg. Gleder meg mest til det. Å slaffe rundt i huset og bare kose seg med god frokost, godis, Askepott og gutta mine :hjerter: Skal bli så kooooooos......

Skrevet

Superfine julekort du har ordna Monja!

Har lyst til å lage noe lignende selv, men kjenner jeg meg selv rett blir det vel sendt ut i aller siste liten før jul... :roll:

Gleder meg masse til julaften jeg også. Vet at det blir stress i dagene før, men på julaften vil jeg bare kose meg. Og det blir ingen jul uten Askepott! :ler:

Ha en fin kveld! :klem:

Skrevet (endret)

Jeg er sykmeldt igjen :tristbla:

Måtte til legen klokka 9.30 idag med store smerter i armen. Det er betennelse i senene (og det meste der inne tipper jeg :grine: ) igjen. Derfor har jeg vondt i albuen, skulderen og fingrene og derfor dovner jeg bort. Skal ringe fysio i morgen, og så får vi se da. Sykmeldt til og med den 18. desember, men vi får se da. Sjefen vil ha meg på aktiv sykmelding fra mandag av. Vil høre fysioterapautens mening først jeg.

Endret av monja
Skrevet

Nå skal jeg lage marengs med sitron og jordbærsmak - ikke sammen da :ler:

Skrevet

Over 100 sitronmarengser står i ovnen og tørker :sjarmor:

Lager jordbær i morgen jeg. Sammen med pepperkaker.

Skrevet

Julegavelista for jula 2005!

Mannen: Subaru radiostyrt bil :ler2:

Mamma og pappa: Fotokalender + 1 eske à 20 poser Evergood Kaffe + to puslespill med 1000 biter

Svigermor: Fotokalender + bok. Jo Nesbø: Frelseren

Svigerfar og kona hans: Fotokalender + en flaske rødvin

Lillebror: Sjakkbrett med shotglass + brødrister og vannkoker

Svigerinne L:

Svigerinne F: Flaske rødvin

Torsteins oldemor og oldefar: Fotokalender

Torstein: Ole Brum bamse + overmadrass

Fetter TA (3 år): 3 gensre + morgenkåpe + Lekearbeidsbenk med verktøy "My workshop"

Tremenning OM (10 mnd): Body

Tremenning CB (1 år): Bøker

Fetter H (5 mnd): Body

Kusine A (5 mnd): body

Kusine SS (2 år): babydukke

Gudsønn LA (8 år): Male og tegnesett

Kompis T (1 år): Lekebrannbil

Kompis M (9 mnd): body

Kompis M (7 mnd): body

Kompis H (1 år): Bøker

Venninne K (3 år): "Magisk speil"

Venninne R (2 år): Bøker

"Hemmelig julegavevenn på NM": "Tegnetavle"

Kverula: Kan ikke skrive det her da ;)

Midnattsol: Kan ikke skrive det heller her ;)

Venninne B: Massasjesett for overkropp og bein

Venninne A: Massasjesett for overkropp og bein + kjøkkenglass

Vennepar JC + E: Rødvin

Det som er merket grønt er kjøpt og betalt!

Det som er merket med kursiv er pakket inn og sortert etter mottaker.

:sjarmor:

Snart i mål nå ja.

Skrevet

Lurer på om jeg skal kjøpe en vinflaske til svigerinne L jeg? Har ikke aning på hva jeg ellers skal kjøpe. Det er bare henne igjen og jeg står bom fast. Hun er sammen med lillebroren min, men de bor ikke sammen, så selv om jeg har kjøpt de geniale gavene brødrister og vannkoker kan de liksom ikke få det sammen. De er studenter og bor sammen med venner i Oslo - deler leiligheter med venner, men ikke med hverandre...... *sukk*

Noen som har ideer???

Skrevet

Dessuten har hun bursdag i morgen, men blomster er bestilt og blir forhåpentligvis levert i morgen i 12 tiden :sjarmor:

Skrevet

Nå har smurfen sovet i et par timer. Kanskje på tide å vekke han? Var sliten da han la seg i 11 tiden. Brukte jo, som vanlig, den første halve timen på å :grine: før han sovna. Men etter det har han visst sovet godt. Han sov to timer i barnehagen i går og så kanskje det er en vane.

Lurer på om jeg skal kjøpe stjerneguttskjorte til smufen idag? føler kanskje at det er litt bortkasta penger, siden den skal brukes bare en gang. Kanskje jeg skal høre med svigerinne F om hun har noe avlagt hvitt etter gutten sin. Han er jo nesten to år eldre så noe er sikkert lagt vekk. Vil liksom ikke bruke finskjorta hans heller. Uansett, han skal få gå i Luciatog - på en videregående her :grine2: Blir sikkert en skjønn stjernegutt.

Skrevet

God morgen :vinke:

Oppe med en trassig mimismurf. Han blir jo sååååå :frustrert::grine: når han ikke får leke på det kalde gulvt uten klær, ikke får leke med en gaffel han fant på bordet osv..... Må jo le litt og. Og spesielt :sur: blir han om han ikke får leke med digitalkamera :overrasket:

Skrevet

Julegavelista for jula 2005!

Mannen: Subaru radiostyrt bil :ler2:

Mamma og pappa: Fotokalender + 1 eske à 20 poser Evergood Kaffe + to puslespill med 1000 biter

Svigermor: Fotokalender + bok. Jo Nesbø: Frelseren + massasjedingser

Svigerfar og kona hans: Fotokalender + en flaske rødvin

Lillebror: Sjakkbrett med shotglass + brødrister og vannkoker

Svigerinne L:

Svigerinne F: Flaske rødvin

Torsteins oldemor og oldefar: Fotokalender

Torstein: Ole Brum bamse + overmadrass

Fetter TA (3 år): 3 gensre + morgenkåpe + Lekearbeidsbenk med verktøy "My workshop"

Tremenning OM (10 mnd): Bukse og genser

Tremenning CB (1 år): Bøker

Fetter H (5 mnd): Body

Kusine A (5 mnd): body

Kusine SS (2 år): babydukke

Gudsønn LA (8 år): Male og tegnesett

Kompis T (1 år): Lekebrannbil

Kompis M (9 mnd): body

Kompis M (7 mnd): body

Kompis H (1 år): Bøker

Venninne K (3 år): "Magisk speil" + mini baby dukke

Venninne R (2 år): Bøker

"Hemmelig julegavevenn på NM": "Tegnetavle"

Kverula: Kan ikke skrive det her da ;)

Midnattsol: Kan ikke skrive det heller her ;)

Venninne B: Bilde av smurfen

Venninne A: Oppskriftsbok + kjøkkenglass

Vennepar JC + E: Rødvin

Det som er merket grønt er kjøpt og betalt!

Det som er merket med kursiv er pakket inn og sortert etter mottaker.

:sjarmor:

Snart i mål nå ja.

Skrevet

Fy faen for noen sidrompa sosefitter av noen håndballjenter :sur:

Skrevet

Enig! Jeg har en ustoppelig trang til å reise meg opp å skrike **** så høyt jeg bare kan! :ler: Heldigvis er vi videre til mellomrunden uansett, men det blir enda hardere nå.

Fortsatt god lørdagskveld!

Malou

Skrevet

Jeg er helt sjokkert over at det går an å spille så dårlig håndball når det er bare 5 minutter igjen :sjokk: De fortjener jo å reise hjem spør du meg. Herlighet :roll:

Men nok om det - orker jo ikke å irritere meg over det akkurat nå. Nå har jeg andre ting å irritere meg over.

JEG FÅR IKKE LAGT INN AVATAR :sur:

Enda jeg har sletta cookies, temp internet files og alt mulig :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...