Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Lille stjernegutten min.

den vakreste i verden :hjerter:

gallery_2024_111_24464.jpg

Endret av monja
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange herlige bilder av en livlig og smørblid krabat! ;)

Skrevet
gallery_2024_35_13381.jpg

:hjerter:

Forresten... Jeg er heeeelt enig!

:hjerter: :hjerter: :hjerter:

DET er jul det!!!

Skrevet

Tusen takk for besøk og skryt av sukkerklumpen min, Teddy :kyss:

Nå er han i seng, men om han vil sove er jo en helt annen sak da. Han er fryktelig trøtt iallefall. Håper han får en time på øyet. Vi var i barnehagen og gikk i Lucia tog. Det vil si, jeg sto på sidelinja med fotoapparatet klart. Sammen med meg var også monjamannen og monjamamma'n, den stolte mormora :sjarmor: Tror hun syntes det var kos å være med. Vi var ikke lenge da, for han hosta en del og var litt utilpass.

Nå sitter jeg og glaner på McLeods Daughters på TVNorge. Tror det skrives sånn, men er ikke sikker. Tror jeg er nesten avhengig av den serien. Hvordan skal det gå når jeg begynner på jobb igjen til uka :sjokk: Må vel stille inn opptak på videoen da :ler:

Men i kveld:

Desperate fruer på TV2 :hoppe:

Har venta på denne dagen leeeeenge nå.

Gjest Naturelle
Skrevet

Åhh...kjempefin stjernegutt!!! :hjerter:

Kos deg med Frustrerte Fruer, jeg er ikke så ivrig på den serien lenger!

Vet ikke om lynet traff meg eller noe sånt, for normalt sett skulle den ha vært midt i blinken for meg!! :)

Skrevet
Nå sitter jeg og glaner på McLeods Daughters på TVNorge. Tror det skrives sånn, men er ikke sikker. Tror jeg er nesten avhengig av den serien. Hvordan skal det gå når jeg begynner på jobb igjen til uka :sjokk: Må vel stille inn opptak på videoen da :ler:

Denne serien var jeg avhengig av en periode også. Tror jeg fikk med meg de fleste episodene en sommer. Godt man hadde video, puh. :ler:

Dansk TV har nettopp avsluttet sesong 1 av Desperate Houseviwes de, så jeg lurer på om jeg skal begynne å laste de ned istedet. :pirat-smiley:

Fine bilder av Torstein!

Malou

Skrevet

God morgen!

I natt har det vært en skikkelig hostekule på Torstein, men det har vært stille en stund nå. Faktisk så stille at jeg blir litt bekymra :tristbla: Men det er typisk meg det. Jeg får nesten angst innimellom når jeg tenker på at han kanskje ikke skal våkne igjen på morgenen :grine: Jeg vet jo at det er bare tull å tenke sånn, men det er nok den sterke morskjærligheten som gjør det. Monjamannen sover sammen med Smurfen nå da, så jeg regner med at han har full kontroll. Det smarteste vi har gjort er å sette voksenseng på rommet hans. Håper han blir frisk snart.

I dag skal svigermor flytte inn i flunkende ny leilieghet. Hun har vært helt vill og superstressa lenge nå, så det skal bli deilig å få henne inn i ny kåk. Både jeg og gubben har ferie idag sånn at vi kan hjelpe henne. Smurfen skal i barnehagen fra klokka 10 til klokka 16.

Jeg skal også ut å spise sammen med jobben idag - tror jeg. Får se om jeg gidder. Det er koselig å spise sammen med dem, men jeg synes det er kjipt at vi må betale det selv :sur:

Skrevet

Energi? Nei, det mener jeg da bestemt at jeg ikke har :ler:

Men temperament har jeg - og nå er jeg :frustrert:

Fikk lønnsslipp idag - utbetalt 9600 kroner :sjokk:

Da har jeg riktignok fått 4000 i forskudd, men hallo, jeg har jobba over 200 timer, jeg skal ha overtid og det mangler ordinære timer i fleng. Jeg hadde regna ut en netto på ca 19 000 kroner - etter forskuddet, og så får jeg bare litt over 9 000 kroner :sur: I morgen skal jeg ta meg en alvorsprat med sjefen.

Skrevet

For noen søte bilder :)

Synes sjefen din fortjener å høre noen alvorsord ja, det går da ikke an å gjøre sånt!

Skrevet

Takk Oktavia!

Det er alltid rot med lønna vår :grine:

Skrevet

Tror det ble greit med lønna mi likevel. Viste seg at jeg mangla over 9000 kroner :sjokk: Nåja, de klarte ikke å melde inn mer enn halvparten før fristen, men jeg får iallefall resten den 30. desember. Herregud, at det er mulig.

De siste to dagene har vært litt PC tørke for min del. Jeg har ikke orka ett og slett, og dessuten har jeg gjort ferdig de siste gavene, sendt julekort etc. Burde kanskje vaska litt hus, men jeg orker ikke. Istedet var jeg på jobb i går kveld. Skal jobbe i morgen og. Det er søndagsåpnet, i alle butikkene, og da må vi trø til før åpningstid. Men ikke før 10.30 heldigvis.

Skrevet

Kverris er gravid :grine2:

Og jeg er så glad. Verdens beste julegave..... :hoppe: Det var mildt sagt uventet, men så gledelig..... Gratulerer vennen :grine2:

Skrevet

Såå herlig da. Uttrykket på det første bildet passet så godt til en liten stjernegutt :)

Skrevet
Kverris er gravid  :grine2:

Og jeg er så glad. Verdens beste julegave..... :hoppe: Det var mildt sagt uventet, men så gledelig..... Gratulerer vennen  :grine2:

Tusen takk, vennen min! :klem:

Det er rett og slett veldig uvirkelig, men det er visst tilfelle...tok en ny test i dag, og den er like positiv, så da er det bare å vente og glede seg da.

Du, du som er litt erfaren. Hvordan klarer man å leve med frykten for at noe skal gå galt? :roll: Har allerede begynt å tenke framover til den lille blir født, men så tenker jeg at jeg ikke må ta gledene på forskudd i tilfelle noe går galt...men kan man noen gang legge fra seg denne "angsten"?

Og hva bør jeg tenke på nå de første månedene?

God helg, vennen! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...