Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ønsker dere en riktig hyggelig julefeiring monja!

Juleklem fra Malou

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Victoria er også veldig snørrete for tiden, håper det går over av seg selv. Har ikke vært i kontakt med lege. Eller jo, vi pratet med legevakta den natten hun hadde feber. Men hun virker jo pigg, bare nesen som er litt tett.

Høres ut som dere har en stressende dag i dag! Men håper julefreden kan senke seg i kveld og at dere får en hyggelig juelfeiring i morgen :nisse:

:kose:

Skrevet

Innom for å ønske deg en riktig GOD JUL Monja-vennen!

Håper dere får en flott julefeiring, hele familien! :nissekonekyss:

God :klem: fra Madden

Skrevet (endret)

Ønsker monjafamilien en riktig god jul og et godt nytt år! :klem:

Kos dere masse i juletiden! :nissevink:

Endret av La Traviata
Skrevet (endret)

Den O'store dagen er her :hoppe: Og jeg gleder meg som en unge..... :hoppe:

Vi har slappa av fra morgenen av - ble heldigvis ferdig med julepyntinga i går kveld - ikke så sent heller. Faktisk tidligere enn vanlig. Men så er det ikke så mye pynt i år heller da. Har jo blitt en riktig minimalist jeg :sjenert:

I går var arbeidsdagen rimelig lett. De aller fleste vi jobber for hadde tatt fri, så vi jobba fra 05.30 til 08.45 på Rema1000/amfisenteret her. Og så ordna vi til juleavslutning på Nexans sin fabrikk her. Det var koselig. Kokte gløgg og kaffe, kjøpte inn pepperkaker, twist og marsipan/rom/bløtkaker til dem. Og vi fikk jo så flott julegave fra dem også. Fikk en eske med røkt laks, varmrøkt reinsdyrhjerte, hvitløksmarinert laks og elgpølse med Larsen Cognac. Skikkelig flott gave. I tillegg har vi fått en radio (billigere utgave av tivoli radioen) fra Rema 1000, salt og pepperbøsser fra Sagoform fra Amfi og osthøvel fra Bjørklund fra arbeidsgiveren min. Tror jeg jevnt over kan si meg fornøyd med gavene i år :sjarmor: Og nei, jeg har ikke åpna noen, men arbeidskollegane mine har.

Klokka 15.30 drar vi til mamma og pappa. Vi skal så en tur innom svigermor i 16.30 tiden, for svigerinna mi, nevøen vår og eks - svogeren vår skal være der. Og monjamannen skal være :nisse: Jeg skal liksom bare dumpe tilfeldigvis innom før nissen gjør sin entre. Blir gøy. Senere på kvelden kommer nok nissen til Torstein og.

Vi skal spise julegrøt klokka 13 tror jeg. Gubben og sønnen sover så vi får se hvordan det blir. Så skal vi spise middag i 17.30 tiden. Litt senere enn vanlig, men lillebror jobber så lenge så da utsetter vi det. Etter det blir det sikkert gaveåpning - som er høydepunktet både til små og store. Så får vi se an smurfen med tanke på hvordan kvelden utvikler seg. Kan jo hende vi må dra hjem tidligere enn vi håper på, men jeg satser på at han holder ut ;)

Jeg har prøvd å ta en runde innom alle dagbøkene jeg normalt sett skriver i, men det hele gikk litt i surr for meg, så beklager om jeg ikke fikk skrevet i noen. Jeg har ikke glemt dere, og kan jo like gjerne si det her og:

Ønsker deg og dine er riktig god jul!!! :nisse:

Nå er det snart askepott :hoppe:

:vinke:

Endret av monja
Skrevet

Sitter og ser på Elias på TV2. Så sjarmerende :hjerter:

Skrevet

Noen bilder fra stua mi:

gallery_2024_111_122245.jpg

Æsj, støvsugeren er jo der enda :sur:

Skrevet (endret)

Jeg vil herved ønske deg en riktig

GOD JUL

:nissevink:

Endret av Rosin
Skrevet
salt og pepperbøsser fra Sagoform fra Amfi

Det fikk jeg også ;)

God jul Monja!!!

Skrevet

Kjempefin julestue, monja. Må si det ble SÅ vellykket med noen strøk maling, veldig bra! :tommel:

Nå er det Tre nøtter til Askepott - da var det jul igjen.

Kos dere masse i dag. :kyss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...