Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ønsker deg og dine en fin nyttårsfeiring og et godt år i 2006!

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er smurfen lagt for en dupp. Vi har akkurat spist middag. Jepp, jeg satsa på frossenpizza med mozarella til middag på nuttårsaften. Mannen spiste kalkunrester fra i går, men jeg orka ikke mer sånn mat. Smurfen derimot, han spiste både kalkun med poteter og saus og pizza han :ler2:

I kveld skal vi være hjemme. Tror ikke lillegull har så stort utbytte av kvelden likevel - annet enn at han kanskje blir redd - og det vil vi jo ikke. Så derfor holder vi oss her, hvor det er et par naboer som sender opp fyrverkeri og ferdig med det liksom. Har tenkt på det idag, og ja, jeg savner å dra på fest og dra til byen for å se og sånt, men samtidig er jo smurfen blitt livet mitt nå. Hadde ikke bytta vekk han mot noe annet. Dessuten tror jeg det å få barn skrur av festbryteren. Man vil heller tilbringe tid med familien. Så da får man heller dra til venner med jevnaldringer når de blir litt eldre. Og kanskje ordne en tradisjon på det. Spise middag sammen og kose seg utover kvelden sammen med barna. Eventuelt legge dem ned og vekke dem rundt midnattstider. Det har vi snakka litt om, så det kan nok bli realitet om noen år. Koselig.....

Jeg synes nå nyttårsaften er litt vemodig jeg da. Når man liksom har kommet så godt igang med det gamle året kommer det plutselig et nytt. *sukk*

Skrevet

Ting forandrer seg når man får barn og familie. Sånn er det vel bare.

Allikevel tror jeg du trenger en fest, jeg. ;)

Skrevet

Vi har alltid feira nyttårsaften med familien, så det kommer vi nok til å fortsette med vil jeg tro, evt. lage vår egen tradisjon med vennepar med barn framover. Jeg er ikke no' for å ikke være sammen med barna på nyttårsaften jeg da. Den venninna som jeg skal til i kveld hadde bedt et par med barn, men ikke invitert barna. Det blir feil for meg.

Dere kommer til å få en koselig kveld, monja! :)

Skrevet

Sove? Tuller du? Kan da vel ikke sove på en sånn kveld? Nå nei.....Ikke denne smurfen nei. Så nå er turboprinsen her igjen. Vi prøvde å ta han ut for å se på noen raketter som naboen lenger nedenfor her sendte til himmels, men før vi fikk tulla han inn i pledd og tatt han ut var de ferdige virker det som. Ble vel bare 3 smell på dem i år da :ler: Nå er vi iallefall klare med pleddet om det skulle bli noe mer liv ;)

Han går rundt med hodet på leken han fikk fra tante Kverula hele tiden. Trykker på nesten og spiller musikk med den. Hvor det er blitt av kroppen er vel kanskje et større mysterium :klø:

Skrevet

Ha en koselig feiring med mann og barn;) Vi satser på hjemmekveld med et vennepar med barn. Det blir litt anderledes når man får barn ja. Festmoduset sitter litt legger inne...

Godt nytt år, Monja!

Klem

Skrevet

Helvetes forbanna jævla forvokste gubbekuk :frustrert::kjempesinna::sinna:

Han hadde selvsagt plassert serveringsfatet i Nisseserien fra Porsgrund Porselen så langt ut på benken at smurfen fikk tak i det - og PANG i flere knas på gulvet :grine::grine: Det er jo gaver jeg har fått fra mamma og pappa (og noe har jeg kjøpt selv da), så det er kjært for meg - og svindyrt. Selvfølgelig var det det aller største av serveringsfatene og.

Victoria Nisseservise - ovalt fat 38 cm

:kjempesinna::frustrert::kjempesinna::sinna::kjempesinna::sur::sinnatagg:

Skrevet

Wooooops!!!

Har han løpt og gjemt seg han gubbekuken?

Skrevet

Nei, her er det stille du. Mannen sover en dupp, og smurfen la seg i 20 tiden så han sover også. Nesten så jeg vurderer en dupp jeg og :Gjesp: Kanskje til og med sove over midnatt i år. Det er jo ikke akkurat så mye action her da.

Skrevet

Godt Nytt År!!! :hoppe:

Det nye året ble møtt av litt fyrverkeri her og. Vi har et par naboer som sender opp fyrverkeri, men ellers er det rolig. Altså et drømmested for vovven og små smurfer som skal sove søtt i senga si på denne tiden av døgnet. Det gikk kjempebra det. Ikke en lyd fra murmelsmurfen. Heldigvis. Vi snakka med svigermor på telefonen og utenfor der hørtes det ut som om det var krig. Bra vi ikke lå der sånn som vi planla da. Blir vel så vi havner der neste nyttårsaften tenker jeg. Kan jo hende han vil se noen raketter da.

Nuvel, tenker jeg skal finne senga snart :Gjesp:

Og så kan jeg tenke på at jeg enda har to fridager. Jeg har nemlig ferie på mandag :sjarmor:

Skrevet

God morgen!!!!

Idag sov smurfen til klokka 9 :hoppe:

Det var deilig for trøtte foreldre det. Flinke smurfen :klappe:

Nå har han hatt et morgenbad og løper rundt i morgenkåpe, caps og knallblå Månetopen tovet sokker :ler2: Lekker..... :Hehe:

Skrevet

Godt nytt år monja! :klem:

Det med å feire med andre vennepar med barn har vi også lyst til etter hvert. Det høres kjempekoselig ut med en sånn tradisjon, og jeg håper vi får det til etter hvert! :)

Skrevet

Søkte litt på Verdensuret og hva fant jeg? Det er faktisk noen som er i 2005 enda.

Honolulu, Hawaii - USA

Honolulu er hovedstaden i delstaten Hawaii - USA

Lokal tid: lørdag 31. desember 2005 klokken 23:17:57

Så det er noen som har festen foran seg enda ;)

Skrevet

Dagboka mi ble faktisk starta 1. januar 2003 - og går nå inn i sitt 3. år, mens jeg selv begynner på mitt 4. år på KG.

Gjest Gjesta
Skrevet

OJ - jeg ble SÅ glad da jeg leste den nye tittelen på dagboka di, monja! :hoppe: Håper det går like kjapt som ved siste forsøk! ;)

Høres ut som en stille og fredlig nyttårsfeiring på dere. Det var det på oss også. Og ingen kommenterte at jeg bare drakk brus...fikk en liten følelse av at venninna mi har en mistanke...og det er jo kanskje ikke så rart...men anledningen kom aldri til at jeg fikk fortalt noe - og siden det var folk tilstede som jeg ikke kjenner så hadde jeg heller ikke lyst til det. Føler heller for å si det på tomannshånd med henne. Men jeg må få gjort det snart, for vi skal på en skikkelig fest sammen om et par-tre uker, og DER har jeg ingen unnskyldning for ikke å drikke - bortsett fra min lille i magen! ;)

Ha en fin 1.januar, vennen! :klem:

Skrevet

Oi, for en koselig ny dagboktittel!!! :hoppe: Lykke til! Gleder meg til å følge med! :klem:

Skrevet (endret)

Godt nyttår monja takk skal du ha kjøss meg i ræva også videre... :ler:

Malou

Endret av Malou
Skrevet

Tusen takk jenter. Ja, nå er vi inne i vårt offisielle prøveår. Vi ønsker oss veldig en smurf til, men jeg har egentlig ikke lyst på en høstsmurf så vi må nok drøye den noen uker ;)

Det blir iallefall spennende å se om en liten smurf vil flytte inn i løpet av året. Så satser vi på familieforøkelse tidlig i 2007 :tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...