Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han er som snytt ut av nesen på pappa'n sin :Nikke: Men heldigvis har han blitt litt mer lik meg nå da ;) Skulle jo tro at mannen min var alene om han - og det så vi alt på UL bildene :overrasket: Vi så tydelige konturer av mannen der og.

Jeg er babysyk. Jeg er så babysyk at det gjør vondt. Det vil si, jeg har vondt da, men det er EL vondt. Syklusen min er akkurat den samme. Første dag i siste mens på lille julaften og EL rundt 4 - 6 januar. Akkurat som da Torstein ble til :ler: Så vi vet hva vi ikke skal de neste dagene. Men det er godt at syklusen er som normalt igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekka akkurat på kommunen sine sider og jammen har barnehageprisen gått ned fra 1. januar.......

Følgende endringer gjelder f.o.m. 1.1.2006:

Barnehage:

Hel plass : kr 2 250,-

90 % plass : " 2 115,-

80 % plass : " 1 880,-

70 % plass : " 1 645,-

60 % plass : " 1 410,-

50 % plass : " 1 175,-

40 % plass : " 940,-

30 % plass : " 705,-

Korttidsplass : " 650,-

Dette betyr at 60% plassen vår blir 400 kroner billigere :hoppe:

Gjest Gjesta
Skrevet

Nydelige bilder du har lagt inn forresten! Torstein er så skjønn! :hjerte:

Skrevet
Tullejente, hvorfor vente??? :ler:

Eh......ja.....nei...... :sjenert:

Nydelige bilder du har lagt inn forresten! Torstein er så skjønn! :hjerte:

Takk takk! Han er en skikkelig sjarmør ja. Elsker å gjøre seg til når jeg skal ta bilde, og så kommer han alltid for å se resultatet i digatalkamera etterpå :ler2:

Gjest Gjesta
Skrevet

Joda, skjønner jo det du skriver om høstbaby da...og du har jo en allerede, så det kan jo være greit å ha bursdager på ulike tider av året. Men lell da, gitt. Hadde jo bare vært suuupert å få 2006-babyer sammen. Så egentlig er vel masinga mi litt egoistisk ladet. :ler:

Skrevet

Jeg blir gal...... :sprettoy:

Noen som husker han jeg jobba sammen med som prøvde å legge an på meg for en del år tilbake? Kanskje han til og med klarte å sjarmere meg litt? Tror jeg ved en anledning kalte han aprilspøken..... Nå har han liksom blusset opp litt igjen. Han har sendt meg x antall meldinger idag - jeg savner deg - blant annet. Selv om jeg har sagt gang på gang på gang at det ikke kan bli noe - at det ikke noen gang, under noen omstendigheter kan bli noe, men nei.... :murvegg: Det virker ikke som at det går inn liksom......

En liten utblåsning bare..... :frustrert:

Skrevet
Joda, skjønner jo det du skriver om høstbaby da...og du har jo en allerede, så det kan jo være greit å ha bursdager på ulike tider av året. Men lell da, gitt. Hadde jo bare vært suuupert å få 2006-babyer sammen. Så egentlig er vel masinga mi litt egoistisk ladet. :ler:

Tenk og få en til med termin 28. september da..... Det hadde vært noe det :overrasket:

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Hvahhh??? Tar han ikke et nei for et nei? :klaske:

Jeg husker aprilspøken din ja, men at han fortsatt ikke har skjønt poenget?

Du får sende han det bildet av Torstein og mannen som du la inn her i går, kanskje han skjønner poenget da?

Noen mannfolk altså... :murvegg:

Endret av Kverula
Skrevet

Det er frustrerende, samtidig liker jeg han godt - som venn. VENN!!!!!

Men det glir liksom ikke inn. Uansett er det lenge siden han har holdt på sånn så jeg trodde det hadde roet seg. Skjønner ikke hva det er som driver han nå......har nok blitt null sex på hjemmebane tenker jeg.

*sukk*

Godt å ha en dagbok å klage til :Hehe:

Skrevet (endret)

Han har en hjemmebane - og to barn på 20 og 11 år.....

Fikk nettopp melding om at han gjerne skulle hatt meg som han så fint kalte det :overrasket:

Endret av monja
Skrevet

Idag har jeg snakka på telefonen med 3 venninner :overrasket:

Det er jammen ikke hverdagskost.

Skrevet

Håper det var den siste meldinga mi du syntes var koselig..... ;)

Skrevet

Huff, jeg burde vært flinkere til å holde kontakten med venner, men det er jo ikke nok timer i døgnet. Og merkelig nok er det lettest å holde kontakten med de som bor lengst unna :klø:

Gjest Gjesta
Skrevet

Det var den siste ja - og den første der, den hadde du ikke endra da jeg skrev, ellers skulle jeg ha kommentert den først! :hår:

Når det gjelder venninner og kontakt så er jeg ikke noe flink med det. som du sier...det er ikke nok timer...eller det blir ikke prioritert i hvertfall...

Det er veldig koselig når man først har kontakt, så det er jo synd at det går så lang tid mellom hver gang.

Trøster meg med at det er likt for de fleste - ingen av mine venninner er bedre enn meg til å ta kontakt! :ler:

Skrevet

Nei, det er sant det. Egentlig er ikke mine venninner flinke til å ta kontakt heller, men det er som du sier - når vi først er sammen er det jo så koselig. Og du aner ikke hvor mange ganger jeg har hatt lyst til å ringe deg, men så kommer jeg på at vi har jo aldri snakka sammen vi :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Vet du, jeg tenker akkurat det samme. At jeg føler at jeg kjenner deg så godt, og så har vi faktisk aldri snakka sammen eller truffet hverandre. Det er utrolig merkelig!

Det hadde vært veldig, veldig koselig om vi kunne treffe hverandre til sommern - tror du at det er mulighet for det?

Skrevet

Jeg håper det. Planen er jo at vi skal sørover til sommeren, og jeg regner med at du blir hjemmeværende i sommer? For det meste iallefall. Du skal nok ikke se bort fra at monjafamilien ringer på døra di. Skal jeg få se deg med stor mage? :grine2:

Jeg vil, jeg vil, jeg vil.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...