monja Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #6002 Skrevet 8. januar 2006 Stakkars mannen min Han har vært ute en god stund for å sette inn pæra nå, men han var rimelig forbanna da han kom inn nå. Man må visst være ingeniør for å skifte pæra. Og så er det ett igjen - og da må batteriet ut Ja ja, han fikk den inn og den lyser, men det er ikke sikkert den lyser riktig. Herregud, må man på verksted bare for en sånn filleting når det gjelder nye biler?
monja Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #6003 Skrevet 8. januar 2006 Kanskje jeg burde dratt på jobb snart? *orker ikke å reise meg fra sofan *
søndagsengel? Skrevet 8. januar 2006 #6004 Skrevet 8. januar 2006 Og antakeligvis hadde jeg en liten blødning 23. desember 2003 - for siden jeg hadde ømme pupper siden midten av desember tviler jeg på at smurfen er født for tidlig. Jeg tror nemlig jeg hadde termin i begynnelsen av september (mellom 1 og 4. september) og at han er født ca en uke over tiden Jeg (og legen min var vel egentlig ganske sikker han og) mener nå at første dag i siste mens den gangen var 26. november. Noe kanskje UL etter den ordinære bekreftet for da var plutselig smurfen like stor som et foster som ville vært 2 uker eldre enn det han var. Men jeg fikk altså en blødning den 23. desember - samme dag som jeg skulle hatt mens. ← Hmm... :klø: Da jeg var til ul i uke 12 fikk jeg termin 21. januar, mens ul i uke 16 sa 31. januar. Har veldig lyst til å stole på den første terminen da, men det er vel egentlig bare å skape falske forhåpninger... Og dessuten fikk jeg jo den tidligste termindatoen før den ordinære ul...
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2006 #6005 Skrevet 8. januar 2006 Jeg leste hele dagboka di tidligere i dag, monja, det var så fint å lese - men det føles jo som en evighet siden vi holdt på å skrive i den. Det er jo riktignok to år siden, men likevel. Jammen på tide med en ny runde nå ja!
monja Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #6006 Skrevet 8. januar 2006 Jeg synes det virker som i går at jeg gikk gravid jeg, og så er det jo virkelig sånn at jeg har en to åring i hus til høsten Kan ikke riktig forstå det. Snart er spiren din 1 år og, Kverula! Og da er det min tur til å begynne å ymte frampå om en nummer 2
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2006 #6007 Skrevet 8. januar 2006 HÆ - nei, du, du har vel ikke tenkt å holde på i halvannet år med den nye smurfen eller? :klø: Jeg tenker som så at min lille er halvåret når den andre din kommer til verden, jeg!
monja Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #6008 Skrevet 8. januar 2006 Tenkte mer på din nummer to jeg da
monja Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #6009 Skrevet 8. januar 2006 Ja, tenk om det blir bare et halvt år mellom. Du får jente og jeg får gutt. Da flytter vi ned og kanskje blir vi svigerser
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2006 #6011 Skrevet 8. januar 2006 miiin nummer to ja, jeg begynte å lure litt på det der ja! Du, vet du, om jeg får denne ene så er jeg mer enn lykkelig nok!
monja Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #6012 Skrevet 8. januar 2006 Jeg vet hva du mener. Sånn tenker jeg og. Klaffer det ikke med fler er jeg overlykkelig for den jeg har Men for meg er det jo ikke uvillig mann som er grunnen
monja Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #6013 Skrevet 8. januar 2006 Idag la jeg varmeflasker i senga til smurfen. Det er ikke så kaldt ute lenger, men det er jo så deilig å legge seg i varm seng da. Nå ligger de i senga mi Han fikk en varmeflaske kamuflert som bamse da han var baby, men den blir liksom ikke varm fort nok, så derfor tar jeg bare 1 1/2 liters flasker og fyller dem med varmt vann. Så ligger de og varmer opp senga hans før han legger seg. Etter det havner de i min seng. Tror snart jeg skal legge meg nå
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2006 #6014 Skrevet 8. januar 2006 Hvor får man kjøpt sånne myke, fine varmeflasker? Trenger et par til meg selv - jeg har ei gammel varmeflaske som ser ut som den er fra krigen, har lyst på en myk og fin en. Her er det for mildt til å ha varmeflaske nå - har et ullpledd over dyna mi for tida, men det er altfor varmt. Så egentlig burde jeg ta det av - men det er jo SÅ mye jobb. GOD NATT, VENNEN!
monja Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #6015 Skrevet 8. januar 2006 Her selger de fiiiiine varmeflasker på apoteket. Kanskje jeg burde kjøpt en Tigergutt varmeflaske til smurfen
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2006 #6018 Skrevet 8. januar 2006 *noterer apotekbesøk i morgen* Nait!
Wit Skrevet 9. januar 2006 #6019 Skrevet 9. januar 2006 Hei Ville bare skrive en liten hilsen i dagboka di. Håper dere lykkes kjapt når dere først setter i gang med forsøk på smurf nr 2
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2006 #6020 Skrevet 9. januar 2006 Hei snuppa! Hva gjør du i dag da? Bortsett fra å trøste meg og holde meg med selskap på sms!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå