Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars mannen min :troest:

Han har vært ute en god stund for å sette inn pæra nå, men han var rimelig forbanna da han kom inn nå. Man må visst være ingeniør for å skifte pæra. Og så er det ett igjen - og da må batteriet ut :sjokk:

Ja ja, han fikk den inn og den lyser, men det er ikke sikkert den lyser riktig. Herregud, må man på verksted bare for en sånn filleting når det gjelder nye biler? :frustrert:

Skrevet

Kanskje jeg burde dratt på jobb snart?

*orker ikke å reise meg fra sofan :Gjesp: *

Skrevet
Og antakeligvis hadde jeg en liten blødning 23. desember 2003 - for siden jeg hadde ømme pupper siden midten av desember tviler jeg på at smurfen er født for tidlig. Jeg tror nemlig jeg hadde termin i begynnelsen av september (mellom 1 og 4. september) og at han er født ca en uke over tiden :overrasket: Jeg (og legen min var vel egentlig ganske sikker han og) mener nå at første dag i siste mens den gangen var 26. november. Noe kanskje UL etter den ordinære bekreftet for da var plutselig smurfen like stor som et foster som ville vært 2 uker eldre enn det han var. Men jeg fikk altså en blødning den 23. desember - samme dag som jeg skulle hatt mens.

Hmm... :klø: Da jeg var til ul i uke 12 fikk jeg termin 21. januar, mens ul i uke 16 sa 31. januar. Har veldig lyst til å stole på den første terminen da, men det er vel egentlig bare å skape falske forhåpninger... Og dessuten fikk jeg jo den tidligste termindatoen før den ordinære ul...

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg leste hele dagboka di tidligere i dag, monja, det var så fint å lese - men det føles jo som en evighet siden vi holdt på å skrive i den. Det er jo riktignok to år siden, men likevel. ;)

Jammen på tide med en ny runde nå ja! :Nikke:

Skrevet

Jeg synes det virker som i går at jeg gikk gravid jeg, og så er det jo virkelig sånn at jeg har en to åring i hus til høsten :overrasket: Kan ikke riktig forstå det.

Snart er spiren din 1 år og, Kverula!

Og da er det min tur til å begynne å ymte frampå om en nummer 2 :Hehe:

Gjest Gjesta
Skrevet

HÆ - nei, du, du har vel ikke tenkt å holde på i halvannet år med den nye smurfen eller? :klø: Jeg tenker som så at min lille er halvåret når den andre din kommer til verden, jeg! ;)

Skrevet

Ja, tenk om det blir bare et halvt år mellom. Du får jente og jeg får gutt. Da flytter vi ned og kanskje blir vi svigerser :Hehe:

Gjest Gjesta
Skrevet

miiin nummer to ja, jeg begynte å lure litt på det der ja! :ler:

Du, vet du, om jeg får denne ene så er jeg mer enn lykkelig nok! :hjerte:

Skrevet

Jeg vet hva du mener. Sånn tenker jeg og. Klaffer det ikke med fler er jeg overlykkelig for den jeg har :hjerte: Men for meg er det jo ikke uvillig mann som er grunnen ;)

Skrevet

Idag la jeg varmeflasker i senga til smurfen. Det er ikke så kaldt ute lenger, men det er jo så deilig å legge seg i varm seng da. Nå ligger de i senga mi :Hehe: Han fikk en varmeflaske kamuflert som bamse da han var baby, men den blir liksom ikke varm fort nok, så derfor tar jeg bare 1 1/2 liters flasker og fyller dem med varmt vann. Så ligger de og varmer opp senga hans før han legger seg. Etter det havner de i min seng. Tror snart jeg skal legge meg nå :sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvor får man kjøpt sånne myke, fine varmeflasker? Trenger et par til meg selv - jeg har ei gammel varmeflaske som ser ut som den er fra krigen, har lyst på en myk og fin en. :)

Her er det for mildt til å ha varmeflaske nå - har et ullpledd over dyna mi for tida, men det er altfor varmt. Så egentlig burde jeg ta det av - men det er jo SÅ mye jobb. :klaske:

GOD NATT, VENNEN! :klem:

Skrevet

Her selger de fiiiiine varmeflasker på apoteket. Kanskje jeg burde kjøpt en Tigergutt varmeflaske til smurfen :sjarmor:

Skrevet

Hei :)

Ville bare skrive en liten hilsen i dagboka di. Håper dere lykkes kjapt når dere først setter i gang med forsøk på smurf nr 2 :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei snuppa!

Hva gjør du i dag da? Bortsett fra å trøste meg og holde meg med selskap på sms! ;)

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...