Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heia alle sammen, så koselig både med natthilsener og med besøk på dagtid, Middis, Kverris og Wit :blomst: Koselig at dere titter innom.

Jeg kom hjem klokka 17.30 - da hadde jeg vært på jobb fra klokka 05.30. Vi har jo hatt noen få pauser, men det har vært mye jobb. Nå skal jeg slappe av, spise pizza og dusje.

Smurfen og pappa'n har vært hjemme idag, for pappa'n er fortsatt ikke bra. Han ble syk før helga, og er fortsatt ikke 100%, så de er hjemme. Deilig for dem det :hjerte:

I kveld er det premiere på Hotell Cæsar :hoppe:

Gleder meg til å se nye fjes på hotellet også. Ble litt mye fjas før jul, så jeg håper det bedrer seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempekos med sms'er fra deg i dag, Kverula :hjerter:

Håper det beroliget deg litt iallefall.

:klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ser du gleder deg til HC - jeg gruer meg litt jeg da, for jeg vil at det skal være som det har vært jeg da. Liker ikke når det kommer mange nye karakterer. Selvfølgelig har det blitt mye bedre med årene, men jeg syns nå at HC begynner å bevege seg litt vel langt fra utgangspunktet sitt.

Som noen i HC-tråden var inne på - kanskje på tide med ei ny sendetid, litt senere på kvelden, for det er vitterlig ikke et barne-program lenger. Og erfaringsvis så ser SMÅ barn på serien.

Du har hatt en lang arbeidsdag ser jeg - da blir det godt å slappe av med pizza og tv i kveld vettu! :)

:klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Ikke at HC noen gang var et barneprogram - ser at jeg uttrykte meg litt dumt i innlegget over! ;)

Skrevet

Idag er Torstein

16 mnd!!!! :hoppe:

Tenk, om to mnd er han 1 1/2 år :grine2:

Vi tror dessuten han begynner å si navnet sitt litt. Når han ser bilder av seg selv, sier han "deeeer er TOTTI!", men om vi viser han bilder av andre babyer sier han "deeeeer er bebbi" :grine2: Han har en del ord nå synes jeg.

Mamma

Pappa

Totti = Torstein, tror vi

Mene = mere

Sjå = se

Deeeer = der

yss = lys

kokka = klokka

tati =taket

Ja

Nei

Hæ?

Hadet

Heia

vovva

Labb = hunden vår

Bæ - bu = favorittleken (brannbil med lyd :sur: )

Namme - namme - nam = da spiser han noe godt gitt

En god del synes jeg. Stort sett sier han "deeer er kokka", "deeer er yss" og "deeer er tati".

Flinke gutten min :hjerte:

Skrevet

Forstår godt hva du mener om HC, Kverula ;)

Det er ikke noe barneprogram, men det er mange små som ser på den.

Skrevet

Ikke imponert over begynnelsen på Cæsar iallefall :sur:

Skrevet

Ikke imponert over HC i det hele tatt :frustrert:

Gjest Gjesta
Skrevet

Ikke jeg heller...skuffende, og akkurat som jeg frykta! :sur:

Utrolig moro å lese om ordene til Torstein - og så gikk det plutselig opp for meg at han jo snakker trønder! Så søtt!

Tenker jo ikke over dialekta di når du skriver her på Kg, så det blir nok rart å høre deg snakke for første gang! ;)

Jeg snakker jo heller ikke som jeg skriver, så det kan bli et festlig møte! :ler:

Nå skal jeg straks legge meg! :klem:

Skrevet

Ja, ikke sant. Det blir ikke så man tenker over dialekten, men vi har nok en liten trønder her ja :hjerte: Trooooor jeg aner hvordan du snakker da - har da sett en gubbe fra plassen du bor snakke ;)

Skrevet

Lurer på om jeg skal "ta en Kverula" og legge meg tidlig i dag? :klø:

Skrevet

Torstein har fått gjennombrudd på 3 tenner :hoppe:

Noe som betyr at han har fått 15 tenner - bare 5 igjen til fullt sett ;)

Skrevet
Ja, ikke sant. Det blir ikke så man tenker over dialekten, men vi har nok en liten trønder her ja :hjerte: Trooooor jeg aner hvordan du snakker da - har da sett en gubbe fra plassen du bor snakke ;)

Hm, ja..tenker ikke over dialekten her på kg egentlig, men Kverris vet jeg hvordan snakker..men at du er trønder har jeg ikke tenkt så mye over. :ler:

Godnatti! :klem:

Skrevet

Hei monja!

Så mange ord Torstein har nå! Og moro at han setter sammen ord og lager setninger også. Det er så gøy når de plutselig sier noe nytt!

Grattis med nye tenner også, lurer på når Brage skal få jeksler jeg... han har ikke fått noen nye tenner siden august i fjor!

Nattaklem :klem:

Skrevet
Torstein har fått gjennombrudd på 3 tenner :hoppe:

Noe som betyr at han har fått 15 tenner - bare 5 igjen til fullt sett ;)

:overrasket: Milla Sofie har bare 6,5 tenner hun!! Visste jo at hun er treig med tenner, men altså...

Så flink han er til å snakke :klappe: Ble inspirert til å lage egen liste. Er jo litt moro å ha til senere :Nikke:

Håper du har en flott dag :klem:

Skrevet

Hei,

Har sniklest i dagboka di en stund uten å legge igjen noen spor :sjenert: Men i dag bestemt meg for å "hilse" på deg.

Så flink gutten din er.Lille gutten vår er 7 1/2 mnd,men han er fortsatt tannløs han :ler: Når jeg leser i dagboka di får jeg lyst på en baby til gitt.Men tror det er litt tidlig.

Ha en fin tirsdag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...