Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt en enormt lang dag på jobben - og er ikke helt 100% kjenner jeg. Skulle egentlig jobbet i kveld, men fikk etter mye om og men fri. Så jeg tror jammen jeg skal legge meg snart jeg.

:Gjesp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du skal gå og legge deg jeg, vennen, om du ikke er helt i form. Det er ikke all denne jobbinga som tar knekken på deg da? :roll: Du har jo så lange dager og tungt arbeid...

Ta vare på monja'n min! :Nikke:

God natt! :klem:

Skrevet

God morgen!!!!

Klokka er 04.42 og det er straffen for å legge seg tidlig :sur: Mannen dro for å kjøre avisa og da våkna selvsagt jeg :roll: Og nå får jeg ikke sove :grine:

Ja, ja, jeg ser på Frustrerte Fruer (siden jeg ikke så det på tirdag) og spiser noen pizzarester. Ganske deilig å være oppe mens resten av huset sover enda. Det vil si, den resten av huset er jo Torstein :ler:

Tusen takk for omtanken, Kverula, men det er noe som går her tror jeg. Mange som hangler for tiden, og jeg møter jo uendelig masse folk gjennom jobben min, så det er fort gjort å plukke opp noe på veien. Men det føles bedre idag da - heldigvis.

Nå skal jeg se meg litt rundt

:vinke:

Skrevet
:vinke: Så koselig ned en nattrangler i boka, søndagsengel?
Skrevet

Nå har jeg regna litt på syklusen min. Er på dag 23 idag (siden første dag i siste mens, som var 23.12.05). Det vil si at jeg kjente eggløsning tydelig på dag 14 og 15. Høres ganske normalt ut det vel? Det betyr at med 28 dagers syklus skal mensen komme ca 19. januar. Det skulle vel bli sånn omtrent neste torsdag det? :klø:

Herregud, jeg har aldri regna på syklus før, men det er kanskje greit å følge med da. Nå i første omgang skal jeg bare sjekke hvor lang syklusen er. Har alltid hatt mellom 28 og 30 dager, så vi får se.....

Gjest Diddlina
Skrevet

:vinke:

Skal legge meg nå jeg,

kom hjem fra jobb for en halvtime siden.

Må ikke jobbe så mye at du sliter deg helt ut da, monja.

:klem:

Skrevet

god morgen :)

Trodde jeg var tidlig oppe på en lørdag jeg men sannelig har du stått opp kjempe tidlig :overrasket: Da får man ekstra mye ut av dagen iallefall :)

Håper du får en fin dag og God helg :vinke:

Skrevet

Hei hei jenter :vinke:

Jeg la meg igjen i halv 7 tiden, og sov til halv 9 :sjenert:

Mannen tok Torstein da han våkna halv 8.

Nå har lille T fått en brødskive med hvitost, spist min brødskive med brunost og han prøvde seg på mannen sin mat, men der var det tomatsild så det ble bråstopp gitt :ler:

Skrevet

GOD MORGEN, vennen!

Ja, det må jeg si...du var virkelig tidlig på'nn i dag. :Gjesp: Tenkte at du skulle jobbe eller no' sånt jeg da, men nå ser jeg jo at du har fri så. ;)

Syns det må være fint å følge med på syklusene jeg da - i hvertfall når dere har planer om å få en til, da kan det jo være kjekt å vite når man skal sette inn støtet! :Hehe:

Jeg har også fulgt med på syklusene mine...ikke annet enn at jeg har kryssa av i kalendern for når jeg venter mensen og når jeg antar at EL er. Siden vi har brukt "sikre perioder" som prev. en periode, så var det jo greit å følge med litt...men som du skjønner ble det no' kluss et eller annet sted før jul, for den sikre perioden var jo ikke så sikker lenger da... :sjenert::ler: Men større lykke kunne jeg jo ikke få, så jeg klager ikke akkurat! :hjerte:

Ha en fin lørdag - med pizzasnurr-baking! :)

:klem:

Skrevet

Takk for det, Kverula :blomst:

Vi skal en snartur til svigermor idag og en tur til byen. Må jo handle inn til snurrene mine. Så blir det baking her etterhvert, mens mannen rydder ned jula, og vasker litt her og der :Hehe:

Prøver å laste ned bilder til albumet mitt på KG, men jeg får det ikke til :frustrert: Har alltid problemer med det jeg. Skjønner ikke hvorfor. Har sletta cookies, temp internetfiles og restarta maskina mange ganger - uten at det skjer noe :sur: Stort sett ender jeg opp med "finner ikke server"......

Skrevet

Hm, skjønner ikke det der med bildene...jeg lasta ned bildet av klærne fra deg uten problemer i går. :klø:

Last ned, finne bildet og ja...så er det i orden...

Lurer på om jeg skal sette i gang å gjøre noe her jeg...nå har jeg liksom tråla det som tråles kan på Kg - så da er det vel ikke noen unnskyldning for ikke å komme seg i klærne og gjøre litt husarbeid... :sjenert:

Skrevet

Skal koble meg opp på svigrmor sitt bredbånd senere idag, så får vi se da. Selv har vi bare ISDN, så det kan hende det går litt for treigt her.

Vi får se om jeg får det til da.

Skrevet

Det må jeg si...du sto opp når jeg la meg. :ler: Ok, hadde lagt meg da, men var sent i seng.

Døgnrytme, hva er det?

God lørdag, vennen. :klem:

Skrevet

Akkurat nå er vi til svigermor. Svigerinna mi og sønnen hennes på 3 har og vært her en tur og jeg fikk heldigvis hjelp til å rydde litt på PC'en min. Fant 135 objekter med SpyBot og 177 objekter med Adaware :sjenert: Det ble en ny PC for å si det sånn.

Nå får jeg til og med til å legge inn bilder i albumet mitt :hoppe:

Skrevet

Noen bilder av gutten min:

gallery_2024_118_53277.jpg

På akebrettur i romjula.

Skrevet

gallery_2024_118_397957.jpg

Julegaven vi fikk fra Torstein. Han har malt denne flotte te-lysestaken i barnehagen :hjerte:

Skrevet

Så flott at du fikk ordna litt med pc'n da! :)

Herlige Torstein - han begynner jammen å bli stor! Og han er like skjønn som vanlig! :hjerte: Han syns det er topp med akebrett kan jeg tenke meg?

Kjempefin julegave har han også laget - en ide jeg skal fiske med meg videre til jobben, for dette med å finne morsomme og nyttige julegaver som barna kan lage, det er jammen ikke lett! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...