Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg ønsker meg vaskekjeller :grine:

Da kunne jeg bare slengt igjen døra og "glemt" det....

Helt til mannen kommer å minner deg på alle klærne som ligger der nede, så... *mimrer*

Nå er det tid for HC!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pøh....da hadde han blitt nødt til å slave i vaskekjelleren selv :frustrert:

Skrevet

Jeg vil ha baby nåååååå :grine:

Kanskje vi skal begynne prøvingen alt nå?

Skrevet

Jeg vil også ha en baby nå - men det er visst litt leveringstid på de... :sjenert:

Skrevet (endret)

Det er det. Og "leveringen" er virkelig verdt ventingen. Men hvem vet hvor lang tid det tar før bestillingen er i boks?!?

Endret av monja
Skrevet

Dag 25.....kjenner at mensen er i anmarsj. Jeg blir alltid så "svak" i korsryggen når det begynner å skje noe. Dessuten murrer det innimellom. Så får vi se da, hvor lang denne syklusen blir.

Skrevet

Hvor lange sykluser pleier du å ha?

Fin signatur forresten! Nå savner jeg bare en avatar! ;)

Skrevet

Syklusene mine bruker å være på 28 dager, men jeg har ikke fulgt med dem så nøye i det siste året. Idag er vi iallefall på dag 26 - sterkere "tak" i sidene/ryggen og utflod med en litt rosa farge så den er rett rundt hjørnet den der tanta :sur:

Skrevet

Jeg er så spent på rapport fra Kverula. Nå har hun sikkert fått sett den lille spirrevippen sin, og jeg håper virkelig det er gode nyheter. Hadde to drømmer om henne i natt. I den ene viste det seg at det var to bankende hjerter :hjerte: :hjerte: Og i den andre viste det seg at noe var galt :tristbla: Men jeg er ikke sanndrømt bare så det er sagt. Herregud, jeg er jo like på tuppa nå som da jeg var gravid.

Skrevet

Jeg har hatt en skikkelig god dusj i kveld. Med strawberry body scrub fra BodyShop. Det var deilig det. Ble helt sjokkert over alt det grå vannet som ble etter at hele meg var skrubba ren. Er jeg virkelig så skitten :overrasket: Men nå er jeg fiiiiiin og ren, med babymyk hud :ler:

Skrevet
Endelig kom sms jeg har vente på hele kvelden. Må grine litt jeg :grine2:
Gjest Diddlina
Skrevet

Du...du kunne ikke tenkt deg å dele den oppskriften på de pizzasnurrene? :)

:klem:

Skrevet

Selvfølgelig ;) Skal bare finne den fram først.

Skrevet

Jaaa, pizzasnurrer!!! Det vil jeg også lage. :)

Skrevet

PIZZASNURRER!!!!

2 kg hvetemel

200 gram smelta smør

2 pk tørrgjær

6 dl melk

4 - 5 dl vann

Lages som vanlig gjærdeig.

Fyll:

2 kg kjøttdeig

4 poser pizzafyll

revet ost

Kjevle ut i firkanta leiver (omtrent like stor som ei stekeplate). Legg på pizzafyll over hele leiven og strø på godt med revet ost. Rull sammen som rullekake og skjær ca 2 cm tykke skiver. Sett på stekebrett - 225 grader i ca 10 - 15 minutter.

Og denne oppskrifta gir mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...