Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er innimellom for å følge dem fra min barselklubb i deres nye svangerskap. Har ei i Augustklubben og. Pippi - mor heter hun. Om du lurer, jeg er Fix på SM og Smurfen på NM, men jeg skal bytte til Smurfen på SM og nå.

Skrevet
Du kan godt få sladre for meg! ;) Sikkert for middis også!

Jeg skal få sladre, jeg skal få sladre, jeg skal få sladre :hoppe:

Skrevet

Huska at du er Fix, men har ikke tenkt på at du er innom nå! :)

Skrevet

Jeg er ikke der så ofte da, men jeg måååå jo se hvordan det går med "mine" da vettu. Dessuten bruker vi å herje på SM når NM er treigt. Og det hender da.... :sur:

Nå skal jeg se Jakten på kjærligheten - det store bryllupet. Og jeg kommer til å grine :grine2: Elsker bryllup......

Vi snakkes :vinke:

:kyss:

Skrevet

Ja, jeg griner alltid av brylluper :grine:

Til og med storslåtte brylluper sponsa av TV2 - for jeg er ikke i tvil et sekund på at det var et sponsorbryllup vi så på TV'n idag. Men så skjønne de var. Og han mjuke tøffe tøffelmannen da :hjerte: Skulle gjerne sett sånne programmer på TV'n hver dag.

Kalkunen står i ovnen, og skal visstnok stå der til midnatt :Gjesp:

Gubben rydder som en gal i gangen og jeg har satt sammen bordene og lagt på dukene. Lukter vi arbeidsfordeling her? :sjenert: Stakars gubbelars. Han skal få sove lenge på nyttårsaften iallefall.

Bare to dager igjen - til neste år ;)

Skrevet

Det er trivelig med brylluper da, selv sponsorbryllup! ;)

Det er ganske mye å ordne i stand til selskap, så dagen i dag kommer nok til å gå fort tenker jeg.

Jeg har ikke hatt en eneste gjest her i jula jeg, og det er egentlig veldig trist. Skulle hatt foreldrene våre her, men så har vi ikke orka - utsatte det til neste helg i steden.

Ha en god dag! :)

Skrevet

Vi er igang med selskapsforberedelser. Det er to og en halv time til middag og kalkunen er grei, ribba står i ovnen, 40 poteter er skrella og mannen tiner sosisser og sjekker at vi har nok grønnsaker - og skifter bæsjbleie. Kan jeg annet enn å :hjerte: den mannen? :ler:

Torstein har vært til frisøren idag. For aller første gang, og han var så flink. Satt helt stille på fanget til pappa'n mens frisøren klippet :klappe: Så nå har han kort i nakken og ved ørene, og ble så fiiiiiiin :hjerter: Han var jo skikkelig langhåra nå så det var jammen på tide. Men så forsvant babyhåret og da :grine:

Tilbake til matlagingen. Eller, jeg skal dekke bordet nå da. Kommer kanskje tilbake i kveld om jeg ikke er helt utslått. Vi blir 7 voksne og Torstein i dag. 3 voksne er skikkelig sjuke og har meldt avbud.

God bedring til dem.

:klem:

Skrevet (endret)

Plutselig bare to timer til middag :sjokk:

Endret av monja
Skrevet

Så flinke dere har vært! Flink mann ja! ;) Kos dere i dag!

Skrevet (endret)

Hei monja,

Jeg er innom å "catcher opp" i dagbøkene etter juleferien. Det viser seg som alltid å være litt av en jobb... ;)

Det høres ut som om dere har hatt en fin julefeiring. Selv har vi kost oss med venner og familie, men jeg må innrømme at jeg synes det er skikkelig deilig å være hjemme igjen nå. Snø har vi også fått, så nå har vi julestemning på etterskudd. Det ligner ikke Danmark utenfor her nå for å si det sånn.

Håper dere har det hyggelig i kveld og får en like hyggelig nyttårsfeiring i morgen!

Malou

Endret av Malou
Skrevet

God morgen, vennen!

Vellykket selskap i går? :)

Ser du er inne og skribler litt nå, så du er på beina skjønner jeg! ;)

Skrevet

God morgen!

Idag sto jeg og smurfen opp klokka 7. Da var han i knalform og jeg var :Gjesp:

Da jeg tok han opp av senga i morges hadde han kledd av seg pysjen og bleien :overrasket: Sikkert bare flaks at han ikke hadde tissa i senga. Han har spist to brødskiver til frokost og er høyt og lavt nå. Mannen er oppe og nå da, sånn at jeg får et øyeblikk på nett ;)

Skrevet (endret)

Så søtt at han har begynt å kle av seg da! :ler: Mor og far er vel kanskje ikke så fornøyd med dette med bleia da men, det ligger vel an til å bli noen uhell framover kanskje! ;)

HJELP - tenk når jeg har en sånn liten krabat i huset!!! :hakeslepp::ler:

Endret av Kverula
Skrevet

Nå er det to stykker på septemberklubben min på NM som har fått det fryktede RS viruset. Heldigvis har vi ikke det her - enda iallefall. Det er jo den epidemien ute og går nå, Regna med over 700 smitta barn bare i desember, mot 20 - 30 til vanlig.

Skrevet
Så søtt at han har begynt å kle av seg da! :ler: Mor og far er vel kanskje ikke så fornøyd med dette med bleia da men, det ligger vel an til å bli noen uhell framover kanskje! ;)

HJELP - tenk når jeg har en sånn liten krabat i huset!!! :hakeslepp::ler:

Ja, tenk på det du. Og det er jo ikke så lenge til da......

Han har kledd av seg bleien før - da han var 6 mnd, men da var det dem med tape på. Nå er det Up&Go, men det går tydeligvis an å få av seg dem og *sukk* Ja ja, bra vi har tisselaken under overmadrassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...