monja Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #5721 Skrevet 19. desember 2005 De brente mandlene ble knallgode.... Skal lage mer i morgen.
Fibonacci Skrevet 20. desember 2005 #5722 Skrevet 20. desember 2005 Så bra da! Kos deg videre med juleforberedelsene!
monja Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #5723 Skrevet 20. desember 2005 Idag ble det skikkelig stress på jobben, så nå er det godt det er bare 3 arbeidsdager igjen. Gleder meg til tre dager med heeeeelt fri, og en kort uke med lette dager. Har liksom fortjent det nå Smurfen er i seng og forhåpentligvis sover han en liten dupp snart. Mannen lager mat og jeg koser meg her. Hadde tenkt å ta en kort runde på KG idag, for det er på tide å forberede jula også i monjaheimen. Har ikke mye igjen da, men litt blir det jo alltids som må gjøres.
Midnattsol Skrevet 20. desember 2005 #5724 Skrevet 20. desember 2005 Tenk så fint det blir med nymalt stue og greier. Så flink monjamannen er.
monja Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #5725 Skrevet 20. desember 2005 Han er kjempeflink. Jeg er skikkelig stolt av han. Gleder meg til å se huset ferdig pynta.
monja Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #5726 Skrevet 21. desember 2005 Jeg er så sliten Skikkelig møkkete på jobb og vi jobber mye mer og mye tyngre enn før. I morgen skal vi være tre istedet for to, for normalt vasker vi fra 05.30 til 08.30 før frokostpausen, men de to siste dagene har vi jobba fra 05.30 til 10.00 Dermed har frokosten utgått og vi har stressa oss gjennom dagen. Og da blir jeg Heldigvis hadde sjefen vår dekka på til en skikkelig god julelunsj idag. Selv om jeg ikke kom dit før klokka 13 hadde vi det koselig. Og i morgen har jeg bestemt meg for å jobbe fra 05.30 til frokost, sånn ca klokka 9 tipper jeg - og deretter tar jeg fri resten av dagen Jeg skulle hjem for å rydde og bake litt, men så ringte venninna mi (gudmor til smurfen) og mente vi skulle komme dit istedet - så da ble det sånn Vanskelig å overtale ja Spørs om det blir litt rydding og sånt idag da. Må pakke inn de siste gavene til Torstein også. Han får jo så spennende gaver i år - overmadrass til den fiiiine madrassen han fra farfaren sin og juniorpute. Han får iallefall noe han trenger Fikk bildet fra fotografen igår. Fiiiiint ja Nå skal vi sende det til Allfoto for forstørrelse
monja Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #5727 Skrevet 21. desember 2005 Lurer på hvor stor forstørrelse vi skal velge? :klø:
Midnattsol Skrevet 21. desember 2005 #5728 Skrevet 21. desember 2005 Koselig å dra på venninnebesøk. Jeg hadde nok latt meg overtale ganske lett jeg også.
monja Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #5729 Skrevet 21. desember 2005 Alltid kos med venninne besøk. Det beste er jo at sønnen hennes er bare 6 uker eldre enn Torstein. De kommer nok til å leke masse sammen i morgen. Tøffe guttene - kanskje jeg skal ta med kamera? Lenge siden jeg har tatt bilder av dem sammen nå. Og det er jo så lenge siden vi har sett hverandre.....
monja Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #5730 Skrevet 21. desember 2005 Måtte bare legge inn bildet av pulenissen til Mysan
søndagsengel? Skrevet 21. desember 2005 #5731 Skrevet 21. desember 2005 Måtte bare legge inn bildet av pulenissen til Mysan ← Mmmm... Han var skikkelig lekker!!
Midnattsol Skrevet 21. desember 2005 #5733 Skrevet 21. desember 2005 ÆSJ!!! Og nå som kvalmen hadde gitt seg!
Gjest Gjesta Skrevet 21. desember 2005 #5734 Skrevet 21. desember 2005 Fyttigrisen! Ellers høres det ut som om julefreden senker seg over monjaheimen. Det er flott! :-D Freden senker seg snart over kverulaheimen også - jeg har min fulle hyre med å holde meg våken i dag. Skjønner hva du mente da du snakka om TRØTT, ja. Håper det er forbigående...
Gjest Gjesta Skrevet 22. desember 2005 #5736 Skrevet 22. desember 2005 God morgen, vennen! Du, kan du huske når du begynte å få stikninger og kjenne ting i magen da du gikk gravid. Jeg har lyst til å være litt forberedt når det skjer. Hadde et sekunds stikkende luftsmerter (tror jeg da...) i morges, og da kjente jeg at jeg ble litt skremt...under "normale" omstendigheter hadde jeg jo ikke tenkt på det en gang... Derfor vil jeg at du skal forberede meg litt på det som kommer sånn at jeg ikke blir redd og tenker SA når ting begynner å skje "der nede"...
Gjest Gjesta Skrevet 22. desember 2005 #5737 Skrevet 22. desember 2005 De brente mandlene ble knallgode.... Skal lage mer i morgen. ← *lyst på* GOD JUL monja-godklumpen min
monja Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #5738 Skrevet 22. desember 2005 Treet er pynta I går kveld faktisk. Men det er ikke tent da. Ikke før i morgen kveld Har sendt mannen rundt med et par julepakker. Oppdaga med grøss og gru at jeg har glemt å kjøpe en pakke Så da må jeg på stresshandel i morgen da Blir sikkert en pysj eller noe. Ikke noe dyrt iallefall. Men i morgen blir det stress. Skal leverer julepakker og julekort i morgen. Noe vi normalt sett bruker å gjøre idag......Derfor blir det superstress i morgen. Og vi har ikke hatt tid til å rydde eller pynte her hjemme en gang. Og bake? Niks, ikke i år. Skal ta ryddinga og pyntinga i morgen. Orker ikke å gjøre så mye ut av det akkurat nå. Er helt skutt om dagen jeg Jeg ELSKER fastlegen min. Ja, ikke sånn da Torstein har jo vært veldig snørrete og hostet mye de siste tre ukene. Han har ikke vist tegn til bedring, og idag ble det egentlig bare verre. Så da klokka var halv 4 ringte vi til legevakta, men fikk beskjed om at legen ikke kom før klokka 6, så vi kunne få time ti over 6 i kveld Vi bestemte oss for å dra opp på legesenteret der jeg har fastlege, for å se om vi fikk litt hjelp der. Og selv om et var bare legen min som var der fikk vi beskjed om å komme inn. Han undersøkte Torstein skikkelig, og fant litt forstørra mandler, masse snørr og ikke noe feber. Vi fikk resept på nesespray og penicilin. I tillegg fikk han en sprøyte med et eller annet mot allergi. Flinke gutten min sa ingenting da legen stakk han. Så all honnør til legen min. Han er skikkelig real og snill - blir helt rørt jeg :grine2: Blir spennende å se om lillesmurf blir frisk nå da. Håper det. Nå er det på tide å finne senga.
Gjest LoisLane Skrevet 22. desember 2005 #5739 Skrevet 22. desember 2005 God jul, Monja! Håper dere slipper å være sjuke i julehelga!
Gjest Gjesta Skrevet 23. desember 2005 #5740 Skrevet 23. desember 2005 Så godt at det finnes gode og hjelpsomme leger. Håper Torstein blir bedre nå da! Jeg gjorde unna det verste julestresset i går jeg også - ferdig med å pynte treet kl 22.30! Har ikke bakt noe særlig i år jeg heller, var hos den lokale bakern og kjøpte 3 slag i går da... Ønsker dere en deilig lille julaften - selvom dere har noen oppdrag å utføre i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå