Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er avataren din i gif-format? Jeg fikk nemlig ikke lagt inn min juleavatar før jeg endret den fra jpeg til gif.

Jeg undret meg faktisk over hvorfor du ikke hadde avatar tidligere i kveld og var faktisk inne og sletta cookies. Har vært for lenge på KG skjønner jeg... :ler:

Edit: Jeg hadde skrevet jif-format. Er nok litt trøtt... :ler:

Endret av Malou
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kakelinna har kommet. Ja det har den virkelig.....Alle veiene her har gått fra is/snø til sørpe og gårdsveien opp mot huset er blitt til speilblank is. Samtidig herjer kakelinna utenfor, med 9 plussgrader, storm og regn.

De ringte mannen klokka 7 i morges. Storflom på Bo og Servicesenterert han er vaktmester. Så der spruter vannet inn i kjelleren og et kumlokk som er utenfor danser i lufta under vanntrykket. Samme som i fjor med andre ord :roll:

Her hjemme mangler vi pipehatt og "hatt" på et ventilasjonsrør på taket, så nå er det kommet litt vann ned på do'en vår. Både gjennom ventilasjonsrøret og ved pipa. Pipehatt og den andre dingsen skal sporenstraks hentes i morgen. 3000 blanke kroner takk, men det er bedre enn vannskade iallefall.

Ja, ja.....nå skal vi komme oss til byen for å se på skadene. Samtidig må vel jeg og smurfen belage oss på en dag sammen med besteforeldre mens pappa'n jobber :sur:

Skrevet

Nå er vi til mamma og pappa (bredbånd :hoppe: ). Smurfen sover forhåpentligvis etter en del hyling, og jeg koser meg på nett. Mamma er på jobb og pappa har besøk av en kompis. Mannen er på jobb og det kom han nok til å være en stund mente han. Ja, det gjør jo ikke noe det, med 100% lønn idag :sjarmor:

Skrevet

Koser meg med frokost. Mormors hjemmelagde elgpølse :sikle:

Alltid fordeler med å være til mams og papps :ler2:

Smurfen sover enda. Han var trøtt stakkar, men ville ikke innse det selv. Sånn er det alltid. Enn om han brukte energien på å sove istedet for å hyle *sukk*

Skrevet

Men ikke nå lenger......det gikk jammen fort :ler:

Mannen har kommet hjem så han får være litt pappa nå ;)

Jeg er bitt av avhengigheten til KG igjen...... :sjenert:

Skrevet

Og det til tross for at det ikke er noen her på en søndag :tristbla:

Skrevet

Nå føler jeg det ble mer jul over profilen min. Selv om jeg ikke ble fornøyd med avataren - og ikke klarer å få den bort - for å bytte den ut med en ny :sur:

Skjønner ikke hvorfor det er sånn :frustrert:

Skrevet

Dæven som vi nordmenn stapper innpå i jula :overrasket:

Av frukt og grønt - uke 51 og 52:

1. Klementiner: 5 mill. kg

2. Poteter: 4,5 mill. kg

3. Bananer: 2,2 mill. kg

4. Epler: 1,6 mill. kg

5. Kålrot: 1,3 mill. kg

6. Druer: 1,2 mill. kg

7. Appelsiner: 1,2 mill. kg

8. Tomater: 0,9 mill. kg

9. Salater: 0,7 mill. kg

10. Pærer: 0,6 mill kg

I år kommer vi til å spise 5000 tonn ribbe og mer enn 2500 tonn pinnekjøtt, dersom kjøttbransjens beregninger slår til.

Halvparten av all kalkunen som spises i Norge, nytes i jula.

Skrevet

Nå skal vi snart til byen. Coca Cola er her med lastebilen sin idag. Det er jo de lastebilene som gir meg Christmas feeling :ler: Så det blir nok en kasse brus idag ja. Som vi skal ha til jul såklart.

Skal straks dra nå - butikkene åpner klokka 14, og det blir sikkert kaos.

:vinke:

Gjest Madeline
Skrevet
Og det til tross for at det ikke er noen her på en søndag :tristbla:

Jo, jeg er faktisk her :sjenert: .

Nå føler jeg det ble mer jul over profilen min. Selv om jeg ikke ble fornøyd med avataren - og ikke klarer å få den bort - for å bytte den ut med en ny :sur:

Skjønner ikke hvorfor det er sånn :frustrert:

Har du slettet midlertidige internettfiler og cookies og restartet maskinen etterpå?Som regel er det et cookies problem når du ikke får lagt inn ny avatar.

Var det mye folk på butikken i dag? Det er søndagsåpent her også, men jeg orker ikke å gå i butikker når det er stappfullt med folk. Dessuten er jeg ferdig med alle julegavene :sjarmor: .

Skrevet

Så koselig at du stakk innom Hannen. Blir så glad av signaturen din. Skikkelig julestemning :nisse: Da spiller det mindre rolle at det høljregner ute.

For jeg har sett en ekte Coca Cola lastebil :hoppe:

Og den var driiiiitfiiiin :hjerte: DA ble jeg i julestemning da.

Så tok vi bilde av smurfen sammen med nissen. Og det var ikke en stor og god amerikansk julenisse, men en liten tynn sprett som ikke trakk på smilebåndet i det hele tatt. En skikkelig tørrpinne :ler: Så akkurat det var litt skuffende da. Men jeg fikk nå kjøpt en kasse brus til jul. Må bare huske å få gubben til å bære den ned i kjelleren, for da drikker ikke jeg opp den. Jeg er nemlig kjellerredd.... :redd:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...