Cilla Skrevet 2. desember 2005 #5601 Skrevet 2. desember 2005 Hei Hei Husker ikke om jeg har sagt det før (og ikke gidder jeg og gå tilbake sjekke ) men stua deres ble knallfin! En helt ny stue! Og han arbeidsgiveren din skjønner det kan være vanskelig og få vikarer av og til men han kan da ikke la det gå utover deg! Ønsker dere en fin (og frisk) helg!
monja Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #5602 Skrevet 2. desember 2005 Mamma ringte for 1 1/2 time siden og sa at nobadamen deres døde idag klokka 13 Hun ble sendt på sykehuset med hjertestans på søndag, og siden da har nyrene sluttet og virke og blitt satt igang igjen og. Men idag ga hun altså opp. Min kjære kjære reservebestemor. Jeg så alltid på henne og mannen hennes som reservebesteforeldre. Snille og gode og jeg har blitt så glad i dem i løpet av 28 år. Det er helt ufattelig at hun er borte. Tenker jo på mannen hennes som blir sittende ensom igjen Livet er så urettferdig......
monja Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #5605 Skrevet 3. desember 2005 Tusen takk for koselige hilsener, Cilla og Kverris Det har vært en merkelig ettermiddag. Mange tanker og noen tårer må jeg innrømme. Men det er nå en gang sånn det skal gå med oss alle. Vi dro innom til mamma og pappa en tur sånn at Tostein fikk være der mens vi dro på helgahandel. Han koser seg masse sammen med besteforeldrene sine Og jammen vanket det pensko til jul på han og. Ble så fin at. Skulle egentlig bare innom for å si god natt jeg
monja Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #5606 Skrevet 3. desember 2005 (endret) Nå skal jeg gå å legge meg.... Endret 3. desember 2005 av monja
Gjest Gjesta Skrevet 3. desember 2005 #5607 Skrevet 3. desember 2005 Har du blitt natteravn igjen, monja! Lenge siden vi har hatt sånne "raid" nå - ingen ville legge seg først! Ønsker dere ei fin helg!
monja Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #5608 Skrevet 3. desember 2005 Savner den tiden jeg, Kverris. Det var koselig det. Håper det blir tid for det igjen - når jeg får bredbånd når jeg kommer på eldresentret..... Håper jeg slipper unna ISDN linje (og regninger deretter ) snart. Selv om det ikke virker sånn nå da. Idag har vi vært og montert opp et skap i den nye leiligheta svigermor skal flytte inn i. Det er bare 10 dager til hun flytter, og hun har skikkelig "flyttefeber". Stresser som bare det Men det blir koselig for henne det da. Helt ny leilighet, lys og fin. Og liten - 74 kvm bare. Sånn sett savner jeg ikke å bo i leilighet. Hun får det nok flotters der. Vi var også ute og spiste idag. Juletallerken Det var skikkelig godt da. Svineribbe, poteter, rødkål og pølse. Torstein fikk medisterkake og poteter han da. Og gulrot. Det var godt ja. Spiste og koste seg. Godgutten altså.....
Midnattsol Skrevet 3. desember 2005 #5609 Skrevet 3. desember 2005 Det er lenge siden jeg har vært her skjønner jeg. Stua deres ble kjempefin, det gjorde seg med de malingsstrøkene ja, absolutt. Utrolig bra! God lørdagskveld, vennen.
monja Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #5610 Skrevet 3. desember 2005 Glemte jeg jo helt å skrive: Kronprinsparet fikk en liten prins i dag!!!! Fantastisk koselig synes jeg da.
April Skrevet 4. desember 2005 #5612 Skrevet 4. desember 2005 Jeg synes også det var veldig hyggelig med en liten prins.. Men er litt overrasket over at hverken VG eller Dagbladet har det som hovedoppslag i dag! :klø: Mulig det er jeg som er litt rar.. Ha en fin søndag!
Midnattsol Skrevet 4. desember 2005 #5613 Skrevet 4. desember 2005 Jeg synes også det var veldig hyggelig med en liten prins.. Men er litt overrasket over at hverken VG eller Dagbladet har det som hovedoppslag i dag! :klø: Mulig det er jeg som er litt rar.. Ha en fin søndag! ← De venter vel på bildene.
monja Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #5614 Skrevet 4. desember 2005 God søndag til dere og Nå har vi spist himla god middag. Jeg klarte å produsere skikkelig hjemmelaget søndagsmiddag - finnbiff Det er sjelden jeg lager middag, men når jeg først lager er det som regel noe spesielt. Men så er det ikke så ofte vi spiser god hjemmelaget middag heller da. Som regel er det noe som går ganske så fort unna Burde vært flinkere til å lage skikkelig mat hver dag. Har også vært en tur på jobb idag - gjort rent etter et julebord på høyskolen her. De hadde vært flinke til å rydde da. Heldigvis. Denne uka skal jeg vikariere igjen. Noe som betyr lange dager. Egentlig er jeg imot det og skal prøve å protestere, men jeg tviler på at det virker. Jobbe til klokka 15 når jeg har barnehageplass bare til klokka 13 er ikke så enkelt. Men i morgen og muligens på tirsdag blir gubben hjemme med Torstein. Han er ikke frisk enda, hoster stygt og sover dårlig om natta. Ikke greit å være liten stakar Men det har kommet to tenner til Nummer 11 og 12!!!! Så nå er snart Colgategliset på plass!
monja Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #5615 Skrevet 4. desember 2005 Julegavelista for jula 2005! Mannen: Subaru radiostyrt bil Mamma og pappa: Fotokalender + 1 eske à 20 poser Evergood Kaffe Svigermor: Fotokalender + gavekort Svigerfar og kona hans: Fotokalender + en flaske rødvin Lillebror: Sjakkbrett med shotglass + Svigerinne L: Svigerinne F: Flaske rødvin Torsteins oldemor og oldefar: Fotokalender Torstein: Ole Brum bamse + overmadrass Fetter TA (3 år): 3 gensre + morgenkåpe + Lekearbeidsbenk med verktøy "My workshop" Tremenning OM (10 mnd): Body Tremenning CB (1 år): Bøker Fetter H (5 mnd): Body Kusine A (5 mnd): body Kusine SS (2 år): babydukke Gudsønn LA (8 år): Male og tegnesett Kompis T (1 år): Lekebrannbil Kompis M (9 mnd): body Kompis M (7 mnd): body Kompis H (1 år): Bøker Venninne K (3 år): "Magisk speil" Venninne R (2 år): Bøker "Hemmelig julegavevenn på NM": "Tegnetavle" Kverula: Kan ikke skrive det her da Midnattsol: Kan ikke skrive det heller her Venninne B: Massasjesett for overkropp og bein Venninne A: Massasjesett for overkropp og bein + kjøkkenglass Vennepar JC + E: Rødvin Det som er merket grønt er kjøpt og betalt! Det som er merket med kursiv er pakket inn og sortert etter mottaker.
monja Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #5616 Skrevet 5. desember 2005 Årets julekort er i hus. Og klarte jeg å velge ett motiv? Neeeeeida, jeg måtte jo ha hele tre ulike motiver jeg da. Så nå er problemet hvem som skal få hvilke :klø: Dette er hva jeg har å velge i..............
monja Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #5620 Skrevet 5. desember 2005 Så det ble Sverre Magnus den lille prinsen ble hetende. Ikke i min villeste fantasi hadde jeg tippa på det navnet. Passer jo ikke sammen for 5 flate øre. Men det er jo litt moro at det ble akkurat de to navnene da...... Vi har nemlig en del kongelige navn i min familie. Morfar heter Sverre og mormor heter Sonja, farfar het Magnus og farmor het Ragnhild. Alle de navnene er jo brukt i de kongelige kretser Det var gøy.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå