monja Skrevet 4. november 2005 Forfatter #5501 Skrevet 4. november 2005 Tann nummer 9 har kommet Den fremste jekselen på venstre side (overmunnen), og vi har ikke merka det engang
monja Skrevet 4. november 2005 Forfatter #5502 Skrevet 4. november 2005 Nå skulle vi egentlig vært på bussen til byen (vi har begge bilene der), men så ble Torstein såååååå trøtt like før vi skulle dra. Så nå ligger han og sover mens jeg her tent opp i ovnen for å få litt varme her.....brrrr.... Ser ut til at vi får ta byturen når gubben kommer hjem i halv 4 tiden.
Malou Skrevet 4. november 2005 #5503 Skrevet 4. november 2005 Æsj, jeg er så lettskremt. Og husredd i tillegg da. ← Skjønner godt at du ble skremt jeg! :hår: Det verste er at jeg ikke en gang tror på sånt, men det kan skremme meg allikevel. Dessuten er jeg ikke særlig glad i å være alene hjemme når det er mørkt, i allefall ikke sent om kvelden og om natta før det blir lyst om morningen. Man blir bare nødt til å prøve og fortrenge sånne tanker så godt man bare kan.. Håper du får en god (og trygg) helg! Malou
søndagsengel? Skrevet 4. november 2005 #5504 Skrevet 4. november 2005 Skikkelig ekkelt med han mannen hos vennene deres! :hår:
Susanna Skrevet 4. november 2005 #5505 Skrevet 4. november 2005 Jenta fortalte plutselig at mannen som bodde i huset før (hun navnga han - og hun har aldri hørt navnet før) hadde vært der oppe En annen hendelse - som fikk dem til å ta affære - var da jenta deres og nabogutten (som også er snart 4 år) kom hysteriske ned fra rommet hennes og sa at der ville ikke de leke, for det var en mann der oppe. Det var midt på dagen. :hår: *Grøss* Uff...da hadde ikke jeg bodd der lengre!! God helg Monja vennen!
Fibonacci Skrevet 4. november 2005 #5506 Skrevet 4. november 2005 Fy, så skummelt! Skjønner godt at du blir redd jeg! Selv om jeg ikke tror en døyt på sånne ting egentlig... Grattis med tann nr. 9 da! Ingenting er bedre enn at de kommer uten sutring og ubehag! Ønsker deg en god helg!
Cilla Skrevet 5. november 2005 #5507 Skrevet 5. november 2005 Hadde ikke du en oppskrift på en rømme sjokoladekake i dagboken din nylig? Jeg ga denne til svigerinnen min som sa dette var den beste sjokoladekaken hun har smakt....og finner ikke den igjen.
Cilla Skrevet 6. november 2005 #5509 Skrevet 6. november 2005 Hadde ikke du en oppskrift på en rømme sjokoladekake i dagboken din nylig? Jeg ga denne til svigerinnen min som sa dette var den beste sjokoladekaken hun har smakt....og finner ikke den igjen. ← Jeg fant oppskriften i en gammel mail jeg hadde sendt
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2005 #5510 Skrevet 6. november 2005 Oj...skjønner at du ikke syns noe om den historien venninna di fortalte...Jeg må innrømme at jeg ikke tror på sånt, men hadde noen fortalt meg den historien hadde jeg nok begynt å lure ja...Uff...
Cilla Skrevet 6. november 2005 #5511 Skrevet 6. november 2005 Jeg fant oppskriften i en gammel mail jeg hadde sendt ← Dessuten var det i Arkana sin dagbok jeg fant oppskriften....
Susanna Skrevet 7. november 2005 #5512 Skrevet 7. november 2005 Håper helgen har vært fin Monja! Bare så synd helgene går så fort unna...
Susanna Skrevet 9. november 2005 #5513 Skrevet 9. november 2005 Mooonja!? *lurer på hva Monja driver med siden hun ikke har tid til Kg*
April Skrevet 10. november 2005 #5514 Skrevet 10. november 2005 Uuuææææ, det hørtes skummelt ut!! Håper du har det bra, noen dager siden siste besøk nå!! :klø:
monja Skrevet 13. november 2005 Forfatter #5515 Skrevet 13. november 2005 (endret) Hei alle sammen Idag er det farsdag - og min dåpsdag. Jeg ble faktisk døpt på min pappa's første farsdag, så den datoen husker jeg ja Vi feirer ikke farsdag. Ikke noen gaver, blomster eller kake. Men han får sove lenger og får servert frokost da. Den site uka har vært travel. Jobbet hele tiden, og stakkars Torstein har måttet være i barnehagen fra klokka 7 til klokka 15 hver dag Heldigvis er jeg tilbake i de gamle arbeidsoppgavene mine denne uka, så da er jeg ferdig og kan hente han klokka 13 som vanlig. Blir godt både for meg og han det. Jobbet faktisk fra klokka 05.45 til klokka 17 mandag til onsdag forrige uke, fra 05.45 til 15.00 på torsdag og fra 05.30 til 15.00 og fra 20.00 til 23.00 på fredag. Nå blir det som normalt fra klokka 05.30 til klokka 13 og fra klokka 15 til klokka 17 i tiden som kommer. Og da er det bare å glede seg til halv skatt lønna 15. desember. 4500 kr gå med i restsaktt da, men resten kommer godt med for jeg har ikke fått lønn enda i november, men likevel er jeg blakk Heldigvis har vi 10 000 i bakhånda, men det ser ut som om de ryker denne mnd og - for det ble plutselig et lass med regninger Heldigvis er jeg ferdig med julegavene I går var vi til svigermor på besøk, før vi dro til svigerfar på middag etterpå. Fikk servert tiur med poteter, grønnsaker og herlig saus Etter middagen dro vi på en snarvisitt til mamma og pappa og. De hadde jo ikke sett Torstein på ei hel uke Han var sliten og sovna iallefall fort da han kom seg i seng i går kveld. Lille herlig skatten min 14 mnd er han blitt og. Tiden går ikke like fort nå som før han ble 1 år synes jeg, men den går jo knallfort likevel da. Ikke mange uke igjen til jul nå Kan ikke love at den neste uka kommer til å romme så mye KG heller. Har en adventskalender jeg skal brodere ferdig til neste søndag. Det er nevøen vår som skal ha den i bursdagsgave og jeg har en del igjen for å si det mildt. Ha en god søndag alle Endret 13. november 2005 av monja
søndagsengel? Skrevet 13. november 2005 #5516 Skrevet 13. november 2005 Det var litt av noen vakter du har jobbet i det siste!! Takk for koselig hilsen i dagboka mi! Ha en fin dag du også
monja Skrevet 13. november 2005 Forfatter #5517 Skrevet 13. november 2005 Idag har vi vært på besøk til bestevenninna mi og familien hennes. Smurfen ble jo så glad for å se gudmora si igjen. Og ikke minst den herlige gutten hennes på 16 mnd. De lekte godt sammen de. Så nå er en trøtt gutt i seng og jeg skal finne fram broderiet og prøve litt mer. Har ikke mange dagene på meg på å få det ferdig nå heller. Skal se Slankekrigen sammen med mannen før jeg finner senga og stiller klokka på halv 5..... *grøss* Ha en fin mandag, eller uke om jeg ikke rekker innom her før til helga.
Susanna Skrevet 14. november 2005 #5518 Skrevet 14. november 2005 Så kjekt å se deg igjen Monja! Det er så uvandt å ikke høre noe fra deg på flere dager! Det er jo så kjekt å lese om hverdagen din her inne, må jo inn å lese hos deg hver dag! Det er da fryktelig til noen arbeidstider du har da vennen!! Opp kl. 04.30?!? Du er må bra flink som broderer da, det må jeg si! Ønsker deg ei kjempe fin uke Monja, håper vi får høre fra deg før helgen kommer!
-TeddyToria- Skrevet 14. november 2005 #5519 Skrevet 14. november 2005 Nei, fy...så skummelt med den mannen! Jeg hadde nok ikke blitt der lenge nei! Men jeg blir gjerne og litt ekstra for smurfens tann nr. 9!!!
monja Skrevet 14. november 2005 Forfatter #5520 Skrevet 14. november 2005 Dere er så gode snupper Akkurat nå er jeg i bredbåndshimmelen hjemme hos mamma og pappa *sveve* Torstein og jeg er hjemme alene her til mannen (og mamma) kommer fra jobb klokka 15. Nå svirrer han rundt og utforsker alle kroker og hjørner i heimen til mormora si mens jeg sitter klistra her..... Ferdig på jobben klokka 12.30 idag så da tok gubbelars pause og så dro vi og handla inn til denne uka (og neste.....) før jeg henta smurfen i barnehagen klokka 13. Og nå har jeg tatt meg den luksusen å ta fri resten av dagen Det er ikke hver dag det nei. Men jeg skal ta det igjen om et par uker, så det er med god samvittighet. Idag hang det opp en plakat i barnehagen: DET GÅR VANNKOPPER I BARNEHAGEN!!!!! Så nå skal vi se da, om det blir prikker på poden etterhvert og. Han unngikk øyekatarren så jeg krysser fingre for at det ikke kommer vannkopper i heimen heller. Og jeg som ikke har hatt dem da. Herlighet.... Idag er det skikkelig møkkavær. Var slaps og sludd i morges da vi dro på jobb så både jeg og mannen kjørte sakte - og sammen. Holdt på å skli av veien et par ganger Fy søren som jeg hater det føret. Enn om det kunne blitt skikkelig vinter istedet. Men vi har det jo ikke så ille som på Vestlandet, så jeg klager ikke Det er jo helt tragisk det som skjer der Nåja, kanskje en tur på KG gjør dagen lysere?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå