monja Skrevet 19. november 2005 Forfatter #5543 Skrevet 19. november 2005 God morgen alle avhengige Godt å høre at jeg ikke er alene Jeg hadde akkurat skrevet et temmelig langt innlegg, men så kom jo lille snuppen og med ett tastetrykk var alt borte Vi er altså oppe og spretter alt, lillegull og jeg. Mannen skulle egentlig stått opp med han idag ettersom han er ute og kjører aviser, men på grunn av skikkelig møkkaføre er han forsinket. Så det ble ikke noe av sove lenge dagen min, for jeg klarer ikke å sove nå nei. Var hjemme fra jobb klokka 23.45 i går kveld. Vi har en fredagskveld i mnd vi jobber seint, så det var min tur i går. Tror jeg jobba en 15 timer tilsammen i går gitt. Er det rart jeg har vondt i hodet nå? Regna litt på timene mine i november, og jeg tror jeg kommer ut på +/- 215 timer. Det gjør seg med halv skatt da ja Vinteren har kommet til Trøndelag. Det vi si - regn, slaps, is og skikkelig dårlige kjøreforhold. Enn om det kunne vært en mellomting? Enten snø eller ingenting? Men det var før i tiden det. Kan da aldri huske at det det var bare slaps og sludd og regn på vintern da jeg var lita? :klø: Vi lekte jo i skikkelig snø hele vinteren da? *drømme* Nåja, på tide med en liten runde.......
monja Skrevet 19. november 2005 Forfatter #5545 Skrevet 19. november 2005 Fy søren for en irriterende signatur jeg har lagd meg Men det er jo snart på tide å lete fram julestasen så når jeg omsider klarer det skal jeg få på plass juleavataren og
monja Skrevet 19. november 2005 Forfatter #5546 Skrevet 19. november 2005 (endret) Nå kan jula bare komme Endret 19. november 2005 av monja
søndagsengel? Skrevet 19. november 2005 #5548 Skrevet 19. november 2005 (endret) Niiice!!! ( ) Endret 19. november 2005 av søndagsengel?
monja Skrevet 19. november 2005 Forfatter #5550 Skrevet 19. november 2005 Jeg har innsett at jeg nok ikke blir ferdig med adventskalenderen til i morgen ..................men jeg skal bli ferdig til 1. desember da
Malou Skrevet 19. november 2005 #5551 Skrevet 19. november 2005 Nå kan jula bare komme ← Fy flate, det var den jula!! Han var lekker, NOT!! Jeg tror jeg har blitt hypnotisert av den nye signaturen din. *svimmel* Fortsatt god helg! Malou
monja Skrevet 20. november 2005 Forfatter #5552 Skrevet 20. november 2005 God morgen!!!! Idag er den store 3 årsdagen til nevøen vår og vi er godt igang. Mannen baker Byggmester Bob kake og en 3D bilkake mens jeg sitter her - når jeg egentlig burde brodert på kalenderen Men jeg skal ta et tak om litt. Torstein er fortsatt parkert i senga si, men om han sover eller ikke er jeg litt usikker på. Han sier nok ifra når han vil opp. Ikke så mye nytt siden i går egentlig. Jeg sovna jo midt i den store klassefesten på NRK så jeg var trøtt. Tusla til sengs klokka 22, noe som jeg selv mener er uhørt på en lørdag Ha en god dag alle sammen!
monja Skrevet 20. november 2005 Forfatter #5553 Skrevet 20. november 2005 Julegavelista for jula 2005! Mannen: Subaru radiostyrt bil Mamma og pappa: Fotokalender + 1 eske à 20 poser Evergood Kaffe Svigermor: Fotokalender + gavekort Svigerfar og kona hans: Fotokalender + flaske rødvin Lillebror: Svigerinne L: Svigerinne F: Flaske rødvin Torsteins oldemor og oldefar: Fotokalender Torstein: Ole Brum bamse + overmadrass Fetter TA (3 år): 3 gensre + morgenkåpe Tremenning OM (10 mnd): Body Tremenning CB (1 år): Bøker Fetter H (5 mnd): Body Kusine A (5 mnd): body Kusine SS (2 år): babydukke Gudsønn LA (8 år): Male og tegnesett Kompis T (1 år): Lekebrannbil Kompis M (9 mnd): body Kompis M (7 mnd): body Kompis H (1 år): Bøker Venninne K (3 år): "Magisk speil" Venninne R (2 år): Bøker "Hemmelig bursdagsvenn på NM": ? Kverula: Kan ikke skrive det her da Midnattsol: Kan ikke skrive det heller her Venninne B: Massasjesett for overkropp og bein Venninne A: Massasjesett for overkropp og bein Vennepar JC + E: Rødvin Det som er merket grønt er kjøpt og betalt! Det som er merket med kursiv er pakket inn og sortert etter mottaker.
monja Skrevet 20. november 2005 Forfatter #5554 Skrevet 20. november 2005 Føler liksom at vi er i rute nå
søndagsengel? Skrevet 20. november 2005 #5555 Skrevet 20. november 2005 Så flink mann du har, som baker fine bursdagskaker!!
monja Skrevet 20. november 2005 Forfatter #5556 Skrevet 20. november 2005 Han er skikkelig flink både med å lage mat og å bake. Og bra er det, for jeg liker det ikke.
monja Skrevet 20. november 2005 Forfatter #5557 Skrevet 20. november 2005 Nå har vi vært på bursdag. Fra klokka 12 til klokka 18 Smurfen sov 90 minutter mens vi var der og da, ellers var han helt i hundre. Det var verre med bursdagsbarnet som ikke skulle sove. Han var skikkelig "høy" på sukker han Jeg snek meg til 3 timer på jobb mens vi var der jeg da. Alltid jobbe og jobbe...... Og denne uka blir skikkelig tøff. Skal jobbe 12 timers dager hver dag hele uka. Sånn er det når det kommer inn sykmeldinger og vi ikke har ledige vikarer. Men det blir penger til jul da - og det trenger jeg. Regner med å komme opp i omtrent 220 timer denne mnd - og 50 - 55 timer overtid. Nå skal jeg se ferdig finalen på Slankekrigen før jeg finner senga Ha en fin uke alle sammen!
Gjest Oktavia Skrevet 20. november 2005 #5558 Skrevet 20. november 2005 Flink du er som har kommet så langt med julegavene Selv er jeg ferdig med mine 5 tantebarn og to av venninne, men har fremdeles en haug igjen...
monja Skrevet 21. november 2005 Forfatter #5559 Skrevet 21. november 2005 God morgen!!! Eller ikke god akkurat Vi kommer oss ikke på jobb på grunn av at det er glatt, fryktelig glatt. Jada, mannen sin bil hadde sikkert kommet seg til byen, men min? Ikke sjangs i havet. Sto fast på flatmark. Kom meg ikke ut til kanten en gang. Og å kjøre videre på det føre? Niks. Så nå måtte de stresse med vikar på jobben min, mannen måtte ordne vikar til avisruta si og så måtte vi vekke han som har ansvaret for å strø her. For et styr klokka 5 på morgenen Satser på å være på jobb til klokka 7 vi da. Ikke at jeg stresser lenger nå nei Og vi skal kjøre bare en bil. Min er ikke å regne med før det blir enten bare veier uten is eller vinterføre. Sånn er det bare.
monja Skrevet 21. november 2005 Forfatter #5560 Skrevet 21. november 2005 Og vi venter enda på strøbil.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå