monja Skrevet 26. desember 2005 Forfatter #5781 Skrevet 26. desember 2005 Burde kanskje lagt meg nå? Med tanke på at jeg skal på jobb klokka 5.30 i morgen tidlig
monja Skrevet 26. desember 2005 Forfatter #5783 Skrevet 26. desember 2005 Jeg sitter og leser på NM akkurat nå, der ei av dem i barselgruppa for Oktober mista sin 10 uker gamle sønn i kveld. Verden er så urettferdig når foreldre må oppleve å miste sine små barn. Jeg kan ikke annet enn å tørke en tåre
Gjest Gjesta Skrevet 27. desember 2005 #5784 Skrevet 27. desember 2005 Uff, så tragisk...og skremmende...
Gjest Naturelle Skrevet 27. desember 2005 #5785 Skrevet 27. desember 2005 Hei, håper arbeidsdagen har gått greit, ha en fortsatt fin romjul!!
monja Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #5786 Skrevet 27. desember 2005 Hverdagen har kommet til monjahuset. Eller ikke hverdag sånn som i hverdag da. Men julehverdag Jeg var på jobben fra klokka 05.30 til klokka 08.30 og da var jeg ferdig dor dagen gitt. Torstein og mannen har fri fra barnehage og jobb, men Torstein havna i barnehagen et par timer likevel fordi mannen måtte fikse litt på bilden sin. Møkkabil Nåja, jeg fikk en runde på salg jeg da. Kjøpte noen bukser til Torstein og en bukse til nevøen min. Tre gensre/topper til meg selv. *må ta en telefon*
Midnattsol Skrevet 27. desember 2005 #5787 Skrevet 27. desember 2005 Jeg har også vært på shopping i dag...men til meg selv.
monja Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #5788 Skrevet 27. desember 2005 Tror jeg må legge meg snart jeg. Dødstrøtt idag og
monja Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #5789 Skrevet 27. desember 2005 Men kanskje dusje først? :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 28. desember 2005 #5790 Skrevet 28. desember 2005 Oj, ble det så tidlig kvelden på deg i går? Men skjønner jo at du var sliten etter den tidlige jobbinga di da. Du jobber i dag også eller?
monja Skrevet 28. desember 2005 Forfatter #5791 Skrevet 28. desember 2005 Jeg måtte jo se Frustrerte fruer før jeg la meg. Sånn er det når man er avhengig Men etter det var det rett i seng. Herlighet for et murmeltryne jeg er. Idag skulle jeg rydde og ordne før den O'store familiemiddagen på fredag - og hva gjør jeg? Snorker på sofan i 90 minutter Trøtt som bare det. Det er så typisk og irriterende Så nå blir det ryddings i kveld etter at lillemann er i seng. Nå sitter han i balja si igjen. Han har blitt en skikkelig badesmurf Vil ikke opp av balja, og bader hver dag. I morgen skal han i barnehagen igjen. Tror det er like greit det, for han blir ganske så rastløs av å være hjemme så i morgen får han rast fra seg sammen med andre.
monja Skrevet 28. desember 2005 Forfatter #5792 Skrevet 28. desember 2005 Jeg og mannen er enige (ikke tidlig ute i det hele tatt ) Hvis om atte vi en gang får en jente her i heimen skal hun hete: JAMILA Falt totalt for det navnet da vi hørte det for noen år siden. Så nå er det bare å få til ei jente da
Gjest Gjesta Skrevet 29. desember 2005 #5794 Skrevet 29. desember 2005 Det er gøy med navn da - får håpe der får brukt det en vakker dag da! Har forresten aldri hørt navnet tidligere, jeg. Som du leste i pm'en fra meg, så er jeg egentlig helt "låst" med tanke på navn, fordi jeg så gjerne vil kalle opp babyen vår. Så derfor tenker jeg egentlig så mye på navn - altså andre navn enn de jeg anser som aktuelle. Det er jo kanskje litt dumt da, for det er jo utrolig mange fine navn å velge mellom. Uansett - vi har lang tid på å bestemme oss! Ha en fin dag!
monja Skrevet 29. desember 2005 Forfatter #5795 Skrevet 29. desember 2005 Nå har vi avlevert garn og pinner til svigermor sånn at hun kan strikke blånissegenser og blånisselue til smurfen. Han kommer til å bli så fiiiin Men fytti rakker'n så dyrt. Ble 400 kroner for det hun trenger. Riktignok kosta pinnene 140 kroner da (str. 15), men likevel. Ja ja, samme det. De er jo knalldyre å kjøpe, så det ble kanskje ikke så dyrt da. Ellers har jeg vært en kjapp tur på jobb, vært innom noen andre kollegaer og handla pysj til smurfen. Han fikk ei lue til jul som vi leverte inn og betallte mellomlegget til pysj. Han har flere luer, dessuten var den for liten, men trengte sårt en pysj med hele føtter. Godt det når det er kaldt. Ikke så kaldt idag som i går, men fysj for en vind. Da virker det enda kaldere. Håper på litt mildere vær til helga. Skal sove over hos svigermor fra i år til neste år så vi får med oss det meste av fyrverkeriet innefra i år. Tviler på at smurfen synes det er noe stas med fyrverkeri i år likevel. Neste år derimot..... Klokka 16 skal vi på middag til svigerfar og kona hans. Det blir koselig. Noe som betyr at vi må kjøre herfra klokka 15.30.
Gjest Gjesta Skrevet 29. desember 2005 #5796 Skrevet 29. desember 2005 Ja, det er skikkelig vind her i dag også, og så SNØR det masse. Det er visst værkaos nedover i Europa, og været er på vei hitover... Ja, det er jo bra med snø på vinterstid da, så det gjør meg ikke så mye. Vi skal feire nyttår hos ei venninne i år, og jeg lurer sånn på hvordan jeg skal forklare at jeg ikke skal drikke...tidligere denne uka har jeg måttet fortelle henne at jeg ikke er i form sånn at det er derfor vi ikke har vært på fest i jula. Fikk melding fra henne i dag med spørsmål om jeg er frisk igjen, og jeg hater å lyve. Må få fortalt henne nyheten snart, takler ikke dette jeg...Føler nesten at hun vet noe vettu, selvom det jo er umulig... Kose dere i kveld!
monja Skrevet 29. desember 2005 Forfatter #5797 Skrevet 29. desember 2005 Synes godt du kan fortelle venninna di nyheten jeg. Fortalte det til alle samme dagen som jeg testa positivt jeg Tenk for en herlig nyhet å få på tur inn i det nye året.
Gjest Gjesta Skrevet 29. desember 2005 #5798 Skrevet 29. desember 2005 Jeg har jo veldig lyst til å fortelle det da, men jo mer jeg tenker og planlegger rundt den kommende babyen, jo mer redd blir jeg for at det ikke skal gå bra...så jeg har begynt å tenke at jeg kanskje bør roe ned en måneds tid. Men på en annen siden...om det går galt så er det jo veldig godt å kunne dele det med venninner vil jeg tro... Hm...jeg får tenke litt til... Takk for innspillet, vennen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå