Væren Skrevet 24. desember 2005 #5761 Skrevet 24. desember 2005 Så julekoselig det var hos dere! Denne vesle sauen kommer innom med en liten julehilsen! GOD JUL TIL ALLE I MONJAHUSET!
monja Skrevet 24. desember 2005 Forfatter #5763 Skrevet 24. desember 2005 Nå er jeg sliten. Takk for hilsninger alle sammen Håper dere alle har hatt - og fortsatt har - en flott kveld. Jeg klarer aldri å slutte å forundre meg over hvor mange pakker unger egentlig får. Det er jo helt utrolig. Vi satt med et skikkelig BERG av gaver i kveld, og vi har bare ett barn Men det var mange flotte ting da - lenestol (av skumgummi), gå - bil (racerbil og en del tøffere enn den puslingen vi har kjøpt fra før av), ny madrass til senga, ny overmadrass, ny juniorpute (så i skrivende stund sover smurfen godt i den "nye" senga si ), trehjulssykkel, stooor Ole Brum bamse etc. Liste kommer i morgen når jeg får summa meg litt Men den beste gaven - vi fikk 18 500 kroner fra svigermor Hun er ikke sann altså. Jeg blir helt sjokkert jeg. Og svigerinna mi fikk det samme. Innrømmer at det ble felt en tåre akkurat da. Nuh skal jeg gå til sengs tror jeg. Håper jeg får sove godt i natt. Ikke at jeg tror noe annet nei
Midnattsol Skrevet 25. desember 2005 #5764 Skrevet 25. desember 2005 (endret) Tusen takk for gaven, vennen. Jeg kan garantere det kommer til å bli mye brukt, for jeg bruker mye av den fargen for tiden også var det så mykt og godt. Takk! Ha en fin 1. juledag. Endret 25. desember 2005 av Midnattsol
monja Skrevet 25. desember 2005 Forfatter #5765 Skrevet 25. desember 2005 Torsteins gaveliste - jula 2005! - Lenestol av skumgummi - Gå - bil. Ferrari racerbil - Fisher Price bounce and giggle cow - 2 stk pyjamas - Genser str 92 - Genser str 98 - Genser str 86 - Lue - Ullundertøy - badeleker - Fleecepledd - Månetoppen spisesett - "Musikksko" - sko som spiller 60 ulike sanger - Fleecebukse - Vindvotter - 2 strømpebukser - Body - Traktor i plast for å ha ute - Magnetisk tegnebrett - Ole Brum Bamse - Madrass til senga - Overmadrass - Juniorpute - Colourblocks (ala Megablocks/Duplo) - Badekåpe - 2 sølvskjeer - 3 hjulssykkel - Trummesett - Julestrømpe med nisse inni - Baby Lego - Pologenser - Megablocks katt/hund - Kosekanin - Parkeringshus med 3 biler Masse fint, men noe er han er litt liten for enda. Kjekt å ha stående til han blir eldre da.
monja Skrevet 25. desember 2005 Forfatter #5766 Skrevet 25. desember 2005 Vi fikk også en del gaver. Masse fint. - Medisinskap - Fiiine serviettringer og servietter - Skjønn julejente som jeg skal finne plass til - fleecepledd - edikk og oljesett x 2 - tripoli radio (billigere versjon av tivoliradioen) - 21 500 kroner - The chronicles of Narnia - Parfymesett Cindy Crawford waterfalls (meg) - Radiostyrt bil (mannen) - eske med mat (hvitløksmarinert laks, røkt laks, varmrøkt hjerte av reinsdyr, elgpølse med cognac) - salt og pepperbøsse fra Sagaform - lommelykt (maglite) - bodyscrub (meg) - tre smånisser - nisse - håndduk og vaskeklut - flax lodd og lotto kupong - te lys holdere - stjerner for å henge i vinduet - Black Design (2 stk) - Halogen arbeidslys Husker ikke akkurat nå om det var noe mer, men det var flott alt vi fikk iallefall.
monja Skrevet 25. desember 2005 Forfatter #5767 Skrevet 25. desember 2005 Det er faktisk 118 dagboksider siden forrige jul Jammen produseres det innlegg i denne dagboka. Og det er mye rart jeg tar meg tid til å fundere på Idag er det faktisk 1 år siden lillemann ble døpt. Det er jo helt utrolig hvor fort tiden går altså. For bare ett år siden lå min lille lille sønn i vogna si og sov seg gjennom hele dåpsselskapet. Nå er han en aktiv skøyer som er høyt og lavt hele tiden. Jeg blir helt rørt når jeg tenker på det :grine2: Min herlige lille øyesten
monja Skrevet 25. desember 2005 Forfatter #5769 Skrevet 25. desember 2005 Nå har vi vært på middag til svigerinna mi. Kalkun med tilbehør. Heldigvis er formen en smule bedre enn i går, så jeg fikk da i meg litt mat. I går var jo julemiddagen en skikkelig nedtur, for jeg var skikkelig uggen i hele går. Kvalm uten å helt være kvalm, og svimmel og hele kroppen følte sosm gele. Dessuten var jeg dødstrøtt. Hadde det ikke vært at jeg har spor av tanta hadde jeg nesten trodd at det var en smurf på vei igjen Vi har ikke vært så alt for forsiktige i det siste Men det er bedre idag så jeg satser på at det er et magevirus. Nå har Torstein bada, og han protesterer heftig når han må opp av balja si. Bade er visst blitt det beste han vet. Og så kommer slemme pappa og tar han opp - etter 20 minutter Skal få han i seng, og så skal vi bare slappe av. Deilig.
Gjest Gjesta Skrevet 26. desember 2005 #5770 Skrevet 26. desember 2005 Hei på deg, vennen! Tusen takk for den kjempefine julegaven - falt veldig i smak! Og du - kanskje du og jeg skal gå gravide sammen, vennen - det hadde jo vært helt TOPP da!!! Jeg hadde jo også spor av tanta, men etter 14 dager og ingenting mer skjedde, så begynte jeg jo å lure... Jeg krysser fingre jeg! Og så ønsker jeg dere en fortsatt god jul!
monja Skrevet 26. desember 2005 Forfatter #5771 Skrevet 26. desember 2005 Hei og hopp Kverris! Ja, det hadde vært kjempekos å gå gravide sammen, men jeg tror nok ikke det er noe på gang nå nei. Det vil si, jeg vet det, for tanta har kommet på julebesøk. Snakk om dårlig timing Men det kan jo bli noen mnd sammen for vi har vel bestemt oss for å være mer uforsiktige over nyttår - når vi begynner å nærme oss våren Så får vi se om det bærer frukter da. Idag sov smurfen til halv 10, men etter det var han temmelig utrøstelig. Skulle ikke ha mat eller noe. Satt bare på ulvet og . Helt til jeg sto opp. Da kravla han opp i fanget og skulle ha kos. Fikk flaske med litt melk på og eple youghurt fra TINE. Som jeg heldigvis prøvesmakte på - og den smakte MALING Så nå skal jeg sende klagemail til TINE etter at jeg har skrevet her Tenk om jeg hadde gitt den ekle yoghurten til smufen Men han fikk nammi yoghurt fra Lidl istdet, en brødskive med leverpostei, litt av min brødskive med ost og litt melk. Da ble han i humør igjen. Idag skal vi på den tredje familiemiddagen på like mange dager. Det er svigermor som inviterer på lutefisk idag. Ikke på meg da, for det liker jeg ikke så jeg får kjøttkake jeg
monja Skrevet 26. desember 2005 Forfatter #5772 Skrevet 26. desember 2005 Og for den som lurer - jeg har smakt maling
Cilla Skrevet 26. desember 2005 #5773 Skrevet 26. desember 2005 Og for den som lurer - jeg har smakt maling ← Youghurt med malingssmak eller ei....høres ut som om dere har/har hatt ei fin jul!
Gjest Gjesta Skrevet 26. desember 2005 #5774 Skrevet 26. desember 2005 Uff, malingsmak på yoghurten...høres ikke bra ut - og nok et graviditetstegn! Ting som ikke smaker som det pleier... Ok, jeg ser du skriver om tanta di, men er det ikke mulig at det bare er fille-tanta da? Håper dere har det koselig i kveld!
monja Skrevet 26. desember 2005 Forfatter #5775 Skrevet 26. desember 2005 Det er nok ingen fille-tante, Kverula Men det hadde ikke vært meg imot om det bare hadde vært det nei. I morgen har vi avlyst besøket til oldemor og oldefar. Det er ca 25 minusgrader der de bor i kveld, så vi holder oss hjemme. Dessuten skal jeg jobbe litt, smurfen får hvile litt og mannen får rydda litt
Gjest Gjesta Skrevet 26. desember 2005 #5776 Skrevet 26. desember 2005 Ok da...men ikke vente for lenge med prøvinga nå da - hadde vært så fint å få 06-babyer sammen, vet du!
Gjest Gjesta Skrevet 26. desember 2005 #5777 Skrevet 26. desember 2005 ...altså, ikke SAMMEN da, men du skjønner hva jeg mener...
monja Skrevet 26. desember 2005 Forfatter #5778 Skrevet 26. desember 2005 (endret) Hver vår seng på fødestua? Det er nok uansett for sent Endret 26. desember 2005 av monja
Gjest Gjesta Skrevet 26. desember 2005 #5779 Skrevet 26. desember 2005 Ja, det er vel for sent...og det ville vel også ha blitt for langt for meg å kjøre når riene setter i gang!
monja Skrevet 26. desember 2005 Forfatter #5780 Skrevet 26. desember 2005 Ja, eller for meg. Med helikopter til.....hvor skal du føde forresten?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå