monja Skrevet 25. september 2005 Forfatter #5261 Skrevet 25. september 2005 (endret) to ganger igjen Endret 25. september 2005 av monja
monja Skrevet 25. september 2005 Forfatter #5262 Skrevet 25. september 2005 Uffda, ser jeg har glemt å ta ned noen ballonger etter bursdagen
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #5263 Skrevet 25. september 2005 Så du dem nå? Kanskje jeg skal ta et par bilder av rommene her jeg også, sånn at jeg ser hva jeg burde ta tak i! God natt, min venn!
monja Skrevet 25. september 2005 Forfatter #5264 Skrevet 25. september 2005 Jeg så dem først nå ja. Der har de vært i over to uker Ja, vil se bilder....
Midnattsol Skrevet 25. september 2005 #5265 Skrevet 25. september 2005 Oj, jeg så noe du hadde som jeg også har fått. hehe Uten at det skal sies så mye mer om det her. Lysmalt panel ja, i en lys men lun farge. DET hadde vært fint i stua deres.
monja Skrevet 25. september 2005 Forfatter #5266 Skrevet 25. september 2005 Nå er det natta Men kom med konkrete fargevalg og ideer til stua da. Så skal jeg ut å kjøpe maling og stæsj jeg
Midnattsol Skrevet 25. september 2005 #5267 Skrevet 25. september 2005 Natti natt, vennen. Dette blir BRAAA!!!!
monja Skrevet 25. september 2005 Forfatter #5269 Skrevet 25. september 2005 Farmora til mannen ligger forresten på sykehus. Ble innlagt med hjertesvikt og hjerteinfarkt (tror de) på fredagen. Men hun er over 90 år og begynner å bli skral stakkars. Samtidig fikk vi beskjed om at et av søskenbarna til mannen venter en gutt i midten av februar. Det blir koselig det. Torsteins andre ekte søskenbarn. Han har jo 5 stesøskenbarn og da.
søndagsengel? Skrevet 26. september 2005 #5270 Skrevet 26. september 2005 Fine bilder du har lagt ut fra turen deres! Gleder meg til jeg kan trille min egen lille sussebass på tur, jeg!!
monja Skrevet 26. september 2005 Forfatter #5271 Skrevet 26. september 2005 Det er kos å dra på tur med småttingen søndagsengel?. Vi har hatt mange fine turer med vogn. Du har masse å glede deg til. Idag leverte jeg Torstein i barnehagen klokka 8.30. Vi sov til 7 i morges. Klokka 9 ringte de fra barnehagen. Da hadde ei jente BITT han i nakken fordi hun ikke fikk leken han hadde. De hadde kontakta legen vår og han sa at om det var hull i huden (og det var det) måtte han ha penicilin. Og der er vi jo igang med en kur så det var ikke noe problem. Etter et plaster og litt kos var han tilbake i leken igjen. Huffda, stakkars gutten min. Nå har mannen fått demobag'en sin fra Cacas. Så mange tøffe former Og så mye tøft stæsj...... Gleder meg vanvittig til han begynner for fullt. Blir moro å prøve det der.
Malou Skrevet 26. september 2005 #5272 Skrevet 26. september 2005 Vampyrer i barnehagen? Nei unnskyld, det er sikkert ikke noe å spøke med det der, bare jeg og min uvitenhet om barn. Håper alt går bra med Torstein. Så fin "lysestake" dere har over stuebordet. Jeg har lurt litt på om jeg skulle prøve å finne noe lignende til å ha over spisebordet i stua, men jeg ville helst ha med kubbelys jeg da. Utfordring nummer en er å finne en (jeg liker). Utfordring nummer to er om den gir nok lys. Som om ikke det skulle være nok så har jeg ikke sett noen lampe jeg kunne tenke meg å ha over bordet heller. Blir nødt til å finne en løsning nå som det går mot mørkere tider. Har du kommet noe nærmere en løsning når det gjelder stua? Jeg tror også det hadde blitt fint med en lys, lun farge på panelen. Ha en god fri-mandag! Malou
monja Skrevet 26. september 2005 Forfatter #5273 Skrevet 26. september 2005 Jada, så sitter jeg her og glaner på "7th Heaven" igjen da. Det er ikke spesielt bra, men jeg må liksom se det likevel Og så "Home and Away" da :rodme: Akkurat nå er smurfen hos tanta si. Hun skulle passe han idag mellom 13 og 15. Sånn at gubben kan ta han med seg hjem etter jobb - og jeg slipper å kjøre inn til byen bare for å hente han. Dessuten elsker han tanta si og koser seg masse med henne. Her har jeg ikke gjort mye idag. Ikke så mye som jeg burde ha gjort iallefall. Vaska en maskin med klær og nå er en oppvaskmaskin ferdig. Jeg kommer nok til å starte på middagen etterhvert og. Kanskje. Det blir fiskekaker med potet og brun saus idag. Og jeg som ikke liker fiskekaker en gang. Lurer på om jeg kanskje skal ta en dusj? Høres jo litt fristende ut da.
Fibonacci Skrevet 26. september 2005 #5274 Skrevet 26. september 2005 Huffda, stakkars Torstein som ble bitt i barnehagen! Kom på en historie fra en tidligere kollega foresten. Sønnen hennes hadde bitt noen andre barn i barnehagen og da de prøvde å snakke om at det var galt kom det fra 2-åringen: "Jeg spiste barna!" Takk for hjelp med blogginnstillinger forresten! Håper det funker nå! Hvis ikke så må du si fra! Ha en fin mandagskveld!
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2005 #5275 Skrevet 26. september 2005 Oj, jeg så noe du hadde som jeg også har fått. hehe Uten at det skal sies så mye mer om det her. Jeg ble nysgjerrig - måtte titte på bildene igjen for jeg hadde en liiiiten mistanke om hva det var. Og jeg har det jeg også. Så mye kan jeg si. Uff, ikke noe gøy når det er biting i barnehagen. Fort gjort å ty til noe sånt når man ikke får viljen sin. Så greit at Torstein allerede går på medisin da - sånn at dere slipper ENDA en ny runde med kur.
Dødspingvinen Skrevet 26. september 2005 #5276 Skrevet 26. september 2005 Stakkars Torstein.. Nå er det desverre sånn i småbarnsbarnehager at det kan gå hardt for seg med biting, kloring, lugging og slåing. Husker det bare så altfor gådt fra når jeg jobba der Enda godt at han allerede var på penicillin, så det bli stoppet så fort som mulig. Og det var godt å høre at plaster på såret gjorde ting godt igjen. Jeg og ser på "7th Heaven" om jeg er hjemme da
monja Skrevet 26. september 2005 Forfatter #5277 Skrevet 26. september 2005 Tja, hva skal jeg si? God natt alle sammen
Fibonacci Skrevet 26. september 2005 #5279 Skrevet 26. september 2005 God natt! Jeg ser også for meg stua di i en lys farge - vi har lys antikk her hjemme og er veldig fornøyd med den! Vi har også masse panel i huset, det har vi lakka med hvit panellakk, det blir mye lysere men du ser trestrukturen gjennom. Ganske ok!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå