monja Skrevet 27. september 2005 Forfatter #5282 Skrevet 27. september 2005 Endelig ferdig på jobb - for en stund. Skal på jobb igjen klokka 17. Vi skal ta unna noe ekstra, og da passa det godt mens energien enda er på topp Var hjemme klokka 13.30 og nå koser jeg og smurfen oss sammen. Det vil si, han bedriver dypdykk i lekekassa si, mens jeg sitter her - i lekekassa mi (Ja, bortsett fra når han er en skikkelig rampegutt da.... )
monja Skrevet 27. september 2005 Forfatter #5283 Skrevet 27. september 2005 Smurfen tror han er hund. Krabber rundt på gulvet og plukker opp lekene sine med munnen :klø: Gubben kommer hjem tidligere idag. Han er på tur hjem nå - med nyresteinsanfall
monja Skrevet 27. september 2005 Forfatter #5284 Skrevet 27. september 2005 Virker ikke som om mannen kommer hjem likevel. Han måtte snu og kjøre tilbake. Snakka med han nå og da var han inne til legen for å få seg en sprøyte. Sikkert med voltaren eller noe. Og da kan han ikke kjøre hjem og ikke kan jeg dra på jobb, for jeg har ikke noen til å passe Torstein Helvetes idiotleger som ikke kunne knuse steinen når de først var igang
monja Skrevet 27. september 2005 Forfatter #5285 Skrevet 27. september 2005 Sikker på at arbeidsgiveren min er drittlei hele meg fordi det har vært så mye sykt barn og nyresteiner og.....
Midnattsol Skrevet 27. september 2005 #5286 Skrevet 27. september 2005 Det er vel ikke akkurat din feil, men jeg skjønner du blir litt nedfor.
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2005 #5287 Skrevet 27. september 2005 Man blir vel ikke lei en arbeidstaker som ikke liker ferie, vel? Skjønner at du tenker sånn - men tenk også sånn at det kan gå LENGE til neste gang det blir fravær. Noen ganger blir det bare mye, og det styrer man jo dessverre ikke med.
monja Skrevet 27. september 2005 Forfatter #5288 Skrevet 27. september 2005 Fikk nå hjem mannen til slutt da. Og det gikk bra - helt til nå. Nytt anfall hvor han tisser blod hele tiden. Noe som kan tyde på at steinen er på tur ut. Men stakkars altså, jeg synes jo så synd på han. Det er jo fryktelig vondt..... Jeg kom meg på jobben til slutt da. bare 10 minutter for sent. Og teamlederen min, som jeg jobba med, er fryktelig forståelsesfull.
monja Skrevet 27. september 2005 Forfatter #5289 Skrevet 27. september 2005 Disponibelt beløp på konto...... 538 000 kroner og 30 øre Og jeg som er vant til å høre at det står null kroner på kontoen
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2005 #5290 Skrevet 27. september 2005 til mannen. OG HVA HAR SKJEDD PÅ KONTOEN DERES????
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2005 #5291 Skrevet 27. september 2005 Du har ikke SÅ godt betalt i jobben???
monja Skrevet 27. september 2005 Forfatter #5292 Skrevet 27. september 2005 Julegave konto Neida, det er nok det refinansierte huslånet som har kommet på konto. Så i morgen går 473 000 rett inn for å utbetale huslånet - vil si: Betale lånet med nytt lån. Likevel står det 65 000 igjen til oss da - helt til taket er lagt, veden kjøpt inn, elektriker og rørlegger har vært her, noen regninger er betalt og stua er pussa opp. Da er jeg blakk igjen
monja Skrevet 27. september 2005 Forfatter #5293 Skrevet 27. september 2005 Koser meg med brødskive med leverpostei (ovnsbakt såklart ) og sylteargurk. Har ikke spist det siden jeg var gravid - og det er jo en stund siden. Men da spiste jeg jo noen kilo med det stoffet og da. Tror kanskje jeg ble litt lei jeg.... Eller kanskje jeg er gravid igjen? Ikke en sjangs, sparka ut tanta i går.
monja Skrevet 27. september 2005 Forfatter #5294 Skrevet 27. september 2005 Æsj, nå er det tid for natta igjen. Synes det er så lite timer på dagen. Men det er jo deilig å og da. Mannen skal være hjemme fra jobben i morgen. Han sliter fælt stakkars. Sitter der på toalettet og så kommer det ingenting. Annet enn blod da. Heldigvis har han legetime klokka 08.10 og jeg håper håper håper de får gjennom at han skal opereres. Det er jo til det beste da. Og jeg håper han får det før neste helg. Altså i løpet av høstferien. Da har han fri likevel. Men mest av alt håper jeg han får sove i natt. See you girls
Fibonacci Skrevet 27. september 2005 #5295 Skrevet 27. september 2005 Stakkars mannen din! Huffameg, høres ille ut. Håper han kan få den operasjonen da! Tror Brage tar etter Torstein her - eller omvendt! Å plukke opp ting og bære det rundt i munnen og er det siste nye! Nattinatt!
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2005 #5296 Skrevet 28. september 2005 Hei vennen! Du har ikke vært innom i dag...lurer på hva som foregår i monjaheimen jeg. Håper ikke det er noe med mannen din. Eller, jo, kanskje - at han får den operasjonen så han slipper å ha vondt mer... Uansett - legger igjen en klem til deg her - og så skal jeg tenke på deg når jeg nærmer meg hjemstedet ditt i morra!
Midnattsol Skrevet 28. september 2005 #5297 Skrevet 28. september 2005 Hjelpe meg, høres helt forferdelig ut med monjamannen. Stakkars fyr. Håper det går bedre.
monja Skrevet 29. september 2005 Forfatter #5298 Skrevet 29. september 2005 Klokka 1 i natt måtte vi ringe en taxi og få mannen på sykehuset. Han hadde så vondt - og hadde hatt det fra klokka 19 - at han satt ved senga og gråt. Siden vi ikke kunne vekke Torstein (sa han) sånn at jeg kunne kjøre han måtte han få taxi. Og da tar det jo tid for den må jo kjøre tre mil før den kommer hit, for så å kjøre tre mil tilbake. Men han ringte meg i natt (aner ikke når) og sa at han hadde vært på sykehuset i 2 tiden, fått to sprøyter med sterk smertestillende medisin (ja, han hørtes full ut da han ringte meg) og endelig kjente han ingenting. Han hadde blitt vurdert av to leger og begge var enige om umiddelbar innleggelse, ultralyd og røntgen på morgenkvisten og så operasjon. Håper de tar han idag da, for han skal faste så det er gode muligheter for det. Nå har jeg akkurat ringt på jobb og fått fri idag. Må kjøre Torstein i barnehagen og dra på sykehuset med noe stæsj. De hadde heldigvis fullforståelse for det som skjedde nå da. Puh.... Så sånn har min dag, eh....natt, vært
Gjest Naturelle Skrevet 29. september 2005 #5299 Skrevet 29. september 2005 Huff, stakkars Monjamannen! Håper han blir operert idag, slik at han slipper å plages mer.
søndagsengel? Skrevet 29. september 2005 #5300 Skrevet 29. september 2005 Huff ja, det hørtes forferdelig ut!! :icon_neutral: Håper virkelig de tar ham i dag, så han skal slippe å ha vondt mer! God bedring til Monjamannen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå