Midnattsol Skrevet 19. september 2005 #5181 Skrevet 19. september 2005 Jeg synes at folk skal få begynne å planlegge jula og kose seg på juleforumet når de måtte ha lyst til det, ergo er jeg for å åpne juleforumet nå! På den andre siden kan man jo også "jule" i de andre kategoriene, det er heller ikke noe problem for meg selv om jeg nok ikke ville delta selv ennå. Skjønner ikke hvorfor det skal være så problematisk og mye å diskutere dette her! Det er vel forøvrig ingen som reagerer på hvis man begynner å planlegge neste sommerferie i september, men så har man jo ikke noe eget forum som heter 'sommerferie' som kun er åpent 3 måneder i året heller da.. God mandagskveld! Malou ← Det ble jo bare utrolig morsomt til slutt synes jeg da. At det skulle være et SÅ ømt tema!!
Malou Skrevet 19. september 2005 #5182 Skrevet 19. september 2005 Det virker nesten som temaet er like ømt på begge kanter. Det engasjerer tydeligvis i allefall, i mange forskjellige tråder..
monja Skrevet 19. september 2005 Forfatter #5183 Skrevet 19. september 2005 Kanskje vi får foreslå at vi får et eget sommerferieforum? Åpent fra april til juli
Malou Skrevet 19. september 2005 #5184 Skrevet 19. september 2005 Ja for man må jo ikke bruke opp sommerferien på forhånd!!
søndagsengel? Skrevet 19. september 2005 #5185 Skrevet 19. september 2005 Men vi får ta det igjen senere. Så kan vi komme å se på lillebabyen din søndagsengel? ← Åjaaa! DET hadde vært koselig!!!
Midnattsol Skrevet 19. september 2005 #5186 Skrevet 19. september 2005 Foreslå det og det blir fullstendig baluba her.
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2005 #5187 Skrevet 19. september 2005 Så trist at det ikke blir Oslotur på dere i helga da, monja... Dakar smurfen som ikke er frisk. Dere får komme ved en senere anledning da - så får vi håpe at vi kan få treffes da!
monja Skrevet 20. september 2005 Forfatter #5188 Skrevet 20. september 2005 Begynte dagen med 39 grader i feber idag og - både jeg og smurfen Kan vel kanskje si at det ikke er tenner da vel? Vi har bestemt oss for å dra til Trondheim om det skulle vise seg at vi er friske til helga. Jeg VIL vekk en tur for nå er jeg så lei av å se de samme gatene og de samme trynene hver dag. Bare en helg borte gjør seg da. Dessuten skal jeg handle ferdig alle julegavene da. Det blir jo enda flere julegaver siden vi ikke har utgift på flybilletter
monja Skrevet 20. september 2005 Forfatter #5189 Skrevet 20. september 2005 Sov lang dupp idag, fra halv 10 til 12. Og nå er han i seng igjen. Han skriker hver gang jeg setter han fra meg, og jeg har ikke anledning til å ha han på fanget hele tiden. Og når han i tillegg viser tegn på trøtthet igjen bærer det rett til seng. Men han har ikke feber nå da, 37,11 viste den på siste målingen. Da er det verre for meg Har rensa omtrent halvparten av tytingen og skal ta resten nå. Fryser den hel i poser og rører den når vi skal ha den. Ser fram til mang en kjøttkakemiddag nå ja
Fibonacci Skrevet 20. september 2005 #5190 Skrevet 20. september 2005 God bedring til dere begge! Håper dere blir bra nok for Oslo-tur til helga!
Midnattsol Skrevet 20. september 2005 #5191 Skrevet 20. september 2005 God bedring! ((( sender mange gode vibber )))
monja Skrevet 20. september 2005 Forfatter #5193 Skrevet 20. september 2005 Plutselig er smurfen feberfri :klø: Men jeg skal være hjemme med han i morgen og. Sånn for sikkerhets skyld. Vi har hatt besøk i ettermiddag. Av et vennepar og døtrene deres på 1 og 2 år. Gjett om smurfen syntes det var morsomt med besøk Han sovna før klokka 19.30 - helt utslått. Ser godt at han kjeder seg når han ikke er i barnehagen. Dakar liten. Håper han får i barnehagen på torsdag da. For på fredag skal han jo reise vekk. Det blir Trondheim denne gangen.
monja Skrevet 20. september 2005 Forfatter #5194 Skrevet 20. september 2005 Og der var han våken igjen gitt. Like greit det, for vi skal ta urinprøve av han i natt og må ha på han en sånn pose vi skal samle urinen i. Ja, det skal ikke være enkelt
monja Skrevet 20. september 2005 Forfatter #5195 Skrevet 20. september 2005 Der fikk vi satt på en oppsamlingspose for urin. Stakkers liten - den skal settes på med klister. Hvordan blir det å få av tro? Ja, ja, det blir gubben sin jobb det da. Han må ha den med til byen i morgen han.
monja Skrevet 21. september 2005 Forfatter #5196 Skrevet 21. september 2005 Feberfri da han våkna i morges Endelig, så nå ligger det an til å bli barnehage i morgen. Bra det, for han kjeder seg fælt hjemme ser jeg. Sutrer uansett virker det som. Så det blir nok morsomt for han å komme tilbake til alle barna i 0 - 2 gruppa. Så jo hvordan han blomstra i går da vi hadde besøk. Vi fikk samla urin i natt. Mer enn nok til prøve iallefall. Mannen leverte den til legesenteret vårt, men vi må vente til 10.30 før vi får svaret. Håper den er grei så vi slipper medisiner da. Ellers er det en helt OK høstdag. Sånn passe varmt, 11 grader, en god del oppholds men noen skikkelige regnskurer. Og i natt var det et helsikes vær. Skikkelig storm virka det som. Rista i hele huset
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2005 #5197 Skrevet 21. september 2005 Så bra at han er feberfri! Krysser fingre for at urinprøve også er bra!
monja Skrevet 21. september 2005 Forfatter #5198 Skrevet 21. september 2005 Urinprøven var helt fin den *puh* Det var det jeg trodde, men det var jo like greit å sjekke det. Tipper han har hatt den 4. barnesykdommen, for han har fått en del utslett på kroppen. Konfererte med vår helsesøster og hun mente at det var det. Så i morgen blir det barnehage. Da blir han sikkert kjempeglad. Har spist fiskeboller med poteter og grønnsaker til middag idag. Det er iallefall favoritten til de minste her i huset Spiser jo nesten mer enn meg da. Akkurat nå er mannen på dugnad i barnehagen. Skal være der fra 17.00 til 20.00. Lenge synes jeg, men de skulle visst sette opp en lekestue og det er sikkert ikke gjort på 5 minutter. Smurfen ligger i senga, men han har visst ikke tenkt å sove. Tenkte han skulle få ligge der til jeg fikk dratt over gulvet med en mopp. Men det kan vel ta sin tid om jeg blir sittende her
monja Skrevet 21. september 2005 Forfatter #5199 Skrevet 21. september 2005 Jeg strikker Holder på med et pledd smurfen kan ha i vogna si i høst. Strikker av dobbelt ullgarn på pinner 6,5 så det går jo ganske raskt da. Har ikke tålmodighet til annet. Er egentlig ganske imponert over meg selv, for strikke er noe jeg så og si aldri gjør. Da foretrekker jeg å brodere jeg. Skal igang med adventskalender over helga. Gleder meg, for jeg har hatt lyst til det lenge. Så derfor må pleddet være ferdig til da. Idag la jeg smurfen klokka 19.00. Han skulle spise kveldsmat klokka 18.45, men da han bare begynte å frøse ut maten bars det rett til seng. Fikk med seg litt lettmelk på ei flaske, men jeg glemte å pusse tenner . Han sovna før klokka 19.30 så nå håper jeg han sover hele natta. Skal opp klokka 5 i morgen. Da skal han være med pappa'n sin på avisrunden (han sover normalt sett i bilen da) før han skal i barnehagen. Nå skal jeg ta en runde på kjøkkenet, for det er en kasserolle med fiskeboller som står og stinker der enda
monja Skrevet 21. september 2005 Forfatter #5200 Skrevet 21. september 2005 Skal se "Internatet" nå......første episoden var ikke noe særlig bra, men jeg gir det en sjanse til....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå