Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enig! Kjempeflotte bilder!! :) Håper du får en fin søndag!

Videoannonse
Annonse
Gjest Naturelle
Skrevet

Heia,

herlige bilder av Torstein - skjønner at det blir vanskelig å velge!

Ha en fin søndag sammen med familien din!

:klem:

Skrevet

Så ufattelig trist. Leste i VG nå at den 27 år gamle kvinnen som var alvorlig skadet etter raset i Fana døde idag :tristbla: Hun var aktiv bruker på NybaktMamma, så jeg "kjente" henne litt føler jeg. Utrolig trist. Mange tanker sendes til mannen hennes og deres tre barn :grine:

Skrevet

I morgen skal jeg være hjemme. Smurfen er feberhet, men det går da rette veien for han synes jeg. Målt ved hvert bleieskift fra klokka 17.00. Da var den 39,6 før den gikk ned til 39,4 og nå klokka 21.30 er den 38,7. Like greit å være hjemme i morgen da.

Akkurat nå er han i full vigør på stuegulvet.

Skrevet

God bedring til smurfen! :troest:

Kjempetrist med hun som døde etter raset... :cry:

Utrolig at det ikke var gjort noe for å sikre bedre mot ras der. Når beboerne hadde etterlyst det så mange ganger...

God natt til dere :klem:

Skrevet

God morgen!!!!

Nå har vi vært oppe siden klokka 7. Har lagt smurfen nå da, men han er ikke helt enig hører jeg. Prøver liksom å snike seg bort for å gni seg i øynene - sånn at jeg ikke skal se at han er trøtt, men jeg tok han på fersken og da havna han i seng. Han er blitt en liten luring den der pjokken :lol:

Feberen var bare 38,5 i morges, og han var merkbart kvikkere. Det er jo bra, men som regel er han jo bedre på morgenen da. Håper det ikke blir verre utover dagen.

Idag er første arbeidsdagen til mannen - siden 1. juli. Permisjon og ferie er over for denne gang. Har gått alt for fort.

Skrevet

Nå har jeg sluppet løs husmora i meg :sjokk:

Har vaska to maskiner med klær og i tillegg står to plater med marengs i ovnen. Smurfen er lagt igjen, men han skal fortsatt ikke sove :roll: Han er jo blitt helt umulius den gutten, men nå skal han få ligge til han sovner. Han sov ikke sist, så nå er det ingen vei utenom. Vil ikke ha en surlus her i ettermiddag.

Skal støvsuge og vaske over gulvene og sette på en maskin med klær til - og en maskin med oppvask. Hva skulle jeg gjort uten oppvaskmaskin?

Skrevet

Skikkelig fine bilder av pjokken!

Du kan ikke velge et større som dere rammer inn da, og få noen av de andre små, å sette inn i album?

Hva man skulle gjort uten oppvaskmaskin, eller vaskemaskin for den del...det aner jeg ikke!!! Jeg har smakt noen måneder av det livet i Afrika, og selv om det var spesielt og for all del gikk greit, så var det en velsignelse å komme hjem til disse hjelpemidlene! ;)

Skrevet

Jeg tror vi kanskje er en smule bortskjemte som har så mye å hjelpe oss med? Men det er deilig da....klager ikke :ler:

Skrevet (endret)

Nå har smurfen vært i seng fra 13.30 og han har sovet store deler av tiden. Han fikk en 60 mg paracet stikkpille, men før det bæsja han seg skikkelig ut. Både over seg selv, og meg, stellebordet..... :roll: Tenker det føltes bedre etter det ja :lol: Han ble iallefall roligere og sovna endelig. Helt utslitt stakkars.

Idag har han begynt å bable i "setninger". Altså babler han ikke i et og et ord, men lange avhandlinger. Må jo le litt av han og. Lurer på om de hadde forstått hva han sa i Japan? :ler2:

Endret av monja
Skrevet

Har akkurat diskutert jul! Jul opp og i mente, men det er på tide med juuuuul snart nå. Og 11 dager igjen til 1. oktober :grine: Alt for lang tid.

Skrevet

Huffeda.. :troest: Det går sikkert bra..for det har jo allerede begynt selv om juleforumet ikke åpner før 1. oktober. ;):)

Skrevet

Hei du!

Tenkte jeg skulle skrive noen ord her, men så ser jeg du snakker om jul, og da stikker jeg igjen! :ler:

NEI TIL JUL FØR I NOVEMBER!!! :tunge1:

Dere kan da holde på med juleforberedelser uten KG-forumet - jeg har aldri brukt det forumet jeg, men det har da blitt jul hvert år likevel! :ler:

Kos deg med jula!

Skrevet

Nydelige bilder. Skjønner det er vanskelig å velge :)

Jeg eeelsker julen, men synes det er altfor tidlig å tenke på det nå. Er jo ikke en måned siden skolen startet...

:klem:

Skrevet

Jeg synes at folk skal få begynne å planlegge jula og kose seg på juleforumet når de måtte ha lyst til det, ergo er jeg for å åpne juleforumet nå! På den andre siden kan man jo også "jule" i de andre kategoriene, det er heller ikke noe problem for meg selv om jeg nok ikke ville delta selv ennå. Skjønner ikke hvorfor det skal være så problematisk og mye å diskutere dette her!

Det er vel forøvrig ingen som reagerer på hvis man begynner å planlegge neste sommerferie i september, men så har man jo ikke noe eget forum som heter 'sommerferie' som kun er åpent 3 måneder i året heller da..

God mandagskveld!

Malou :nisseblunk:

Skrevet

Nå blir hotellet avbestilt :grine:

Ikke tør jeg å bestille billetter med Norwegian heller.

Feberen til smurfen har steget til 40 grader og ingen vet jo hvordan dette går :tristbla: Så skal vi noe sted blir det sikkert Trondheim :tristbla:

Så får vi ta Oslo tur når den blir bedre planlagt - og Kverula kan møte oss.

Skrevet

Ånei, så dumt!!! :tristbla: Men helt sikkert fornuftig! Stakkars lille smurfen! :troest:

Skrevet

Men vi får ta det igjen senere. Så kan vi komme å se på lillebabyen din søndagsengel? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...