Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herlighet! Hvor kommer alt regnet fra???? :overrasket: :klø: Det er så voldsomt til regnskurer som kommer. Og jammen var det hagl i den siste her og. Skikkelig godt innevær med andre ord.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har så vondt i halsen :grine: Typisk altså. Nå som jeg skal jobbe så mye og vi har bursdag to dager på rad og.... :tristbla: Men snille gode mannen min har kokt kakao og duller så godt med meg :hjerte:

Skrevet

Vi har forresten åpna en pakke idag. Han fikk den fra oss i kveld, men tror du ikke han ble redd den da :ler: Lille fine bikkja som bjeffer litt :lol: Han blir nok tøffere på den etterhvert.

Skrevet

Hei Monja!

Så rart å tenke på at Torstein blir ett år i morra!

Håper dagen hans blir kjempefin! :)

Høres litt slitsomt ut med all den jobbinga og to bursdagselskaper, godt du har så snill mann som ordner kakao til deg!

Håper halsen din blir bedre!

Klem :klem:

Skrevet

Kjære lille vennen min!

Akkurat nå for ett år siden lå jeg på fødeavdelinga og venta på deg. Tenk at det var bare 3 1/2 time igjen til vi skulle få hilse på deg, skatten vår. Noen minutter over 8 ble du født og du var så nydelig. Pappa'n din gråt og mamma'n din gråt

Så utrolig stolte vi var.

Tenk at det har gått et helt år allerede. Du har fyllt dagene med glede og nye opplevelser. Du er jo alltid strålende blid (nesten da.... ) og jeg kan med rette si at du er solstrålen vår. Du har gitt livet en ny mening og jeg kan ikke tenke meg et liv uten deg.

Kjære elskede gutten min:

GRATULERER MED 1 ÅRSDAGEN!!!!!! :bursdag::gratulerer::hjerter_rundt:

Skrevet (endret)

GRATULERER MED 1-ÅRS DAGEN TORSTEIN!] :bursdag::gave::flagg:

Endret av La Traviata
Skrevet

Gratulerer med dagen, Torstein!! :klappe:

:bursdag:

Håper du får en alle tiders dag!

Gjest Naturelle
Skrevet

Gratulere med dagen, Torstein!

Håper dere får en fin bursdagsfeiring!

:bursdag::gratulerer:

Skrevet

Håper dere hadde en koselig feiring i går og at formen din er bedre :)

God helg!

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen :klem:

Nå er vi ferdige med to dagers feiring. På fredagen var det besteforeldre og en tante som var på besøk, men for et stress det var før det.

Jeg begynte på jobb klokka 05.15 og jobba til 14.30. Da var det rett til fotografen med smurfen - og det ble mange nyyyyyydelige bilder :hjerte: - før jeg måtte på jobb igjen fra 15.30 til 16.00. Så dro jeg og gubben og smurfen for å kjøpe siste rest til bursdagen. Klokka 16.50 var vi hjemme og klokka 17 kom de første gjestene. Puh.....Men det var koselig. Masse fine gaver og gode kaker :sikle: Klokka 19.00 dro alle hjem, og vi hadde smurfen i seng klokka 20. Da var han så sliten stakkars.

Men for en natt det ble. Han våkna klokka 1, klokka 2, klokka 3, klokka halv 4 - og han hyyyyyyyylte verre enn verst. Skikkelig intens hyling og ingenting roet han. Til slutt fikk han en stikkpille med Paracet (60 mg), og da sovna han. Vi er helt sikre: Det er jeksler på gang :tristbla:.

Klokka 7 våkna han og ville opp :Gjesp:

Vi ordna til barneselskap og de aller første kom klokka 13. Det ble tilsammen 8 barn og 15 voksne, så det tok litt plass kan du si :ler: Men det var koselig. Vi hadde sjokoladekake som mannen hadde bakt - og formet som en bamse. Og bløtkake - som er mitt bord (med fruktcoctail inni). Klokka 15 dro de fleste hjem, og vi var slitne. Smurfen la seg en halvtime før de andre dro, for han var helt utslått stakkars. Ikke så rart etter lite søvn den natta. Han sov et par timer, så vi rakk litt middag før han våkna. Etterpå kosa vi oss sammen bare vi tre. Han var i seng tidlig, vi var i seng ved midnatt. Sov heldigvis til klokka var nesten 9 idag. Våken et par ganger i natt for en slurk vann, men det ordner han selv heldigvis.

Idag skal vi ut på tur. Må inn til byen for å hente den andre bilen vår. Satte den der på fredag for å ha den unna veien når det skulle komme flere med bil. I samme slengen skal vi ut å gå ei turløype på ca 5 km. Blir godt.

Og i morgen er det jobb igjen :hoppe:

Og enda bedre, gubben får lønn :hoppe: Selv om den nok forvinner i det store sluket :sur:

Ha en god søndag!

:klem:

Skrevet

NOEN BILDER AV BURSDAGSGUTTEN!!!!!

gallery_2024_35_20363.jpg

I barnehagen! Venter på gele ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...