monja Skrevet 28. august 2005 Forfatter #4981 Skrevet 28. august 2005 Jupp. Vi har snakka om det lenge. Tror han får det bedre sammen med noen som har mer tid til han.
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2005 #4982 Skrevet 28. august 2005 Så trist da...men det forplikter jo å ha hund, så da er det vel kanskje best for han å få være med noen andre hvis ikke dere har tid til han. Må være rart da...å kvitte seg med han... God kveld! K
monja Skrevet 28. august 2005 Forfatter #4983 Skrevet 28. august 2005 Tror det blir bedre for han å være sammen med noen som har tid til å trene han og ta han med på jakt ja. Han er jo tross alt jakthund, ikke sofabikkje. Vi får se om noen vil kjøpe han da. Flink voffe, og premiert på utstillinger. Skulle hatt jaktprøve på han, men vi får se. Nå er klokka stilt på 04.45 og jeg skal straks finne senga.
monja Skrevet 29. august 2005 Forfatter #4984 Skrevet 29. august 2005 Jepp, da er det avklart. Lilletrollet har UVI Heldigvis var legen vi var til så framsynt at han skrev ut en penicilin som går både på luftveier og urinveier. Mannen sa at bleien til lilletrollet lukta skikkelig vondt i morges og at urinen var ganske så mørk. Og han drikker en del. Jeg gir han til og med saft for å få han til å drikke Skal kjøpe tranebærsaft idag, om jeg finner ut hvor de selger sånt, for det er visst bra for urinveiene. Dakar liten, han har nok arva det anlegget fra mamma'n sin Uansett har mannen stramma opp barnehagen litt fordi de ikke skifter bleie ofte nok. Akkurat det sammen skjedde med fetteren til lilletrollet da han gikk i den barnehagen, så på en måte var vi forberedt på det også Heldigvis har det gått bra i barnehagen idag da. Glad som vanlig, sovet masse og spist godt
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2005 #4985 Skrevet 29. august 2005 Blir ikke bleiene i barnehagen skiftet når de er bløte da? :klø: Stakkars liten, håper han blir bra fortfort da!
Midnattsol Skrevet 29. august 2005 #4986 Skrevet 29. august 2005 Skulle tatt vofsen jeg, men jeg går ikke på jakt så da blir det nok uaktuelt. God bedring til lilletrollet. Dakar liten.
monja Skrevet 30. august 2005 Forfatter #4987 Skrevet 30. august 2005 (endret) 2 års bryllupsdag i dag!!!!! Endret 30. august 2005 av monja
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2005 #4989 Skrevet 30. august 2005 (endret) Gratulerer så mye med 2 års bryllupsdag, monja! Har dere feiret i dag da? Endret 30. august 2005 av Kverula
monja Skrevet 31. august 2005 Forfatter #4991 Skrevet 31. august 2005 Tusen takk for det girls Skal snart på jobb igjen jeg da. Men i morgen får jeg ei på opplæring på ettermiddagsjobben min. Da skal jeg endelig få normal arbeidstid = ferdig hver dag mellom klokka 12.30 og 13 Aldri mer ettermiddager. Kanskje bare som vikar da. Blir egentlig litt deilig og da. Og jeg jobber jo så og si full stilling likevel.
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2005 #4992 Skrevet 31. august 2005 Så bra at det blir ettermiddagsjobbing på deg framover! :-D
Nanella Skrevet 31. august 2005 #4993 Skrevet 31. august 2005 Gratulerer med bryllupsdagen i går! Deilig å slippe jobb om ettermiddagen kan jeg tenke meg ja, jeg vil også det når jeg begynner å jobbe igjen, men da må jeg nok få meg en annen jobb. Huff, hvorfor kan man ikke bare være hjemme som lat husmor??? Håper det går bra med uvi til smurfen da, stakkars liten!
monja Skrevet 31. august 2005 Forfatter #4994 Skrevet 31. august 2005 Idag lå det månedsplan fra barnehagen i kurven til lilletrollet. Det skjer da litt i september og. I morgen skal de på skogtur med 0 - 2 års gruppa. Og faktisk er det ut på tur hver torsdag i september. Likeledes er det temagrupper med satsningsområder: ernæring/fysisk fostring, språk og trafikk hver mandag, tirsdag og onsdag. 5. september: Foreldremøte 7. september: Fotografering - både portrrett og gruppebilde. 9. september: HURRA FOR TORSTEIN (bursdagsfeiring i barnehagen) 14. september: Torstein skal i bassenget. Han er blitt så stor gutten min
monja Skrevet 31. august 2005 Forfatter #4995 Skrevet 31. august 2005 Snakka med mamma idag. Tror hun og pappa koser seg på ferie i Bulgaria. Varmt og godt. Tror hun bablet i at det var 26 grader i vannet Jada, bare gni det skikkelig inn liksom Hun ble fornøyd med at vi skulle ha middagen klart til de kommer hjem på fredag. Hun ønska seg og en stor kanne gooood kaffe (finnes det?) for det fikk de ikke tak i der, nyklippet plen og nyvaska hus. Liksom ikke måte på Men noe kan vi vel gjøre for å takke for oss. Ikke at hun visste at vi flytta inn her da - før idag Og det betyr at min tid med adsl snart er over Tilbake til ISDN mølet på lørdag :grine:
monja Skrevet 31. august 2005 Forfatter #4996 Skrevet 31. august 2005 Ser det nærmer seg 5000 innlegg i dagboka Tro hvor mange det blir i word......
monja Skrevet 31. august 2005 Forfatter #4997 Skrevet 31. august 2005 Åh, nye smileys? *løp og se* :no_smoking: :lese: Så gøy!!!!
monja Skrevet 31. august 2005 Forfatter #4998 Skrevet 31. august 2005 Vi måtte bytte fotograftima til lilletrollet idag. Han skulle fotograferes klokka 12 på bursdagen sin, men så skal de ha litt selskap for han der, og da synes jeg nesten han må få være med på det. Så da skal han i ilden klokka 14.30 istedet. Kanskje han får krone til og med.....
monja Skrevet 31. august 2005 Forfatter #4999 Skrevet 31. august 2005 Lurer sånn på hva jeg skal kalle dagboka mi :klø: Det er så vanskelig synes jeg.
monja Skrevet 31. august 2005 Forfatter #5000 Skrevet 31. august 2005 Nei, nå skal jeg straks i seng. Blir en lang dag i morgen. Skal smøre snitter til 11 gjester på et sted jeg jobber. Vi regner ca 4 skiver pr gjest, så det blir litt kan du si. Tror nok det kommer til å ta tid ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå