April Skrevet 3. september 2005 #5041 Skrevet 3. september 2005 Koselig å lese om huset deres!! Vi har jo overtatt en gård og har litt av en jobb foran oss der.. Både gruer og gleder meg! Torstein har bursdag samme dag som Victoria blir 5mnd! Det blir jo lett og huske :-D Men sånn som tiden flyr a gitt.. Synes det ikke var så lenge siden du hadde vært på ultralyd og sett at det var en gutt og han skulle hete Torstein! Og nå har du en ett åring i huset Kos deg og ha en fortryllende helg!
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2005 #5042 Skrevet 3. september 2005 ISDN er bedre enn ingenting i hvertfall! Så flink du er som har spart gaven - jammen ikke dårlig! Ha en fin lørdagskveld - jeg skal også fyre i peisen har jeg tenkt, det må bare bli litt kaldere først. Hjelper vel når sola går ned tenker jeg.
monja Skrevet 3. september 2005 Forfatter #5043 Skrevet 3. september 2005 Ja, det er utrolig hvor fort tiden går, April. Synes ikke det er lenge siden jeg så to blå streker på testen jeg. Og nå har jeg en 1 år gammel gutt i huset Lurer på hvor dagene ble av. Men tenk at lille Victoria er 5 mnd alt da. Det er jo tross alt ikke så lenge siden hun ble født heller. Vi har hatt litt sol her og, Kverula, men det hjelper liksom ikke på varmen. Den har slutta å varme tror jeg Men det svinger jo sånn her. I går var det over 20 grader og idag er det 12. Brrrr..... Idag var jeg og familien + voffe på tur. De har bygd en ny bro over Namsen (elva som renner ut her hvor jeg bor), så nå har vi faktisk to, eller egentlig tre, broer over elva. Vi tok utgangspunkt i den ene broen, fulgte det nedlagte jernbanesporet et stykke (de har fylt det opp med subus/grus sånn at det kan brukes til å gå tur på), over den andre brua, videre forbi en naturpark vi har her, med natursti og badekulp og sånt og så tilbake over den broen vi starta på. Akkurat passe lang tur - faktisk 4630 meter . Kjempeflott tur. Tror vi skal ta den i morgen og. Da skal det forresten være offisiell åpning av den nye broen så da skal det være noe sånn familiedag greier. Får se an været.
monja Skrevet 3. september 2005 Forfatter #5045 Skrevet 3. september 2005 Jupp. Vurderer å legge inn den ruta som fast helgerute - både lørdag og søndag
monja Skrevet 4. september 2005 Forfatter #5046 Skrevet 4. september 2005 Søndag.....hater søndager. Dels fordi de er kjeeeeedelige, dels fordi søndag betyr at det er mandag i morgen Nåja, jeg gleder meg litt til å komme på jobb denne uka jeg da. Har liksom begynt å sette pris på jobben min. Faktisk trives jeg Og jeg gleder meg til å gå på jobb Og jeg vet at jeg har to dager ferie denne uka - og jeg gruer meg
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2005 #5047 Skrevet 4. september 2005 Hæ?! :klø: Gleder deg, gleder meg, gleder deg, gruer deg?
monja Skrevet 4. september 2005 Forfatter #5048 Skrevet 4. september 2005 Ja, enn det du. Glede seg til å gå på jobben og grue seg til feriedager :klø: På tide med en lobotomi kanskje?
monja Skrevet 4. september 2005 Forfatter #5049 Skrevet 4. september 2005 (endret) Hva skjer denne uka? Mandag: 05.30 - 12.30: jobb 15.00 - 16.00: opplæring på vikar 20.00 - 22.00: foreldremøte i barnehagen Tirsdag: 05.30 - 12.30: jobb 15.00 - 16.00: opplæring av vikar Onsdag: 05.30 - 12.30: jobb 15.00 - 16.00: opplæring av vikar 11.00: Smurfen skal fotograferes i barnehagen Torsdag: Feriedag 15.00 - 16.00: opplæring av vikar Vaske hus og ordne til fredag Bake Fredag: Feriedag Hente kake som Torstein skal ha TORSTEIN 1 ÅR 17.00 - besteforeldre kommer på bursdag Lørdag: 13.00 - 15.00: Barneselskap Søndag: Kjeeeeeede seg Endret 4. september 2005 av monja
monja Skrevet 4. september 2005 Forfatter #5050 Skrevet 4. september 2005 Nå drar vi bort til bestevenninna mi og familien hennes på besøk. Hun frista med vafler.... *Pooooff*
søndagsengel? Skrevet 4. september 2005 #5051 Skrevet 4. september 2005 Mmm, vafler har jeg tenkt å lage etterpå! Da fikk dere noe å gjøre i dag likevel, da!
Midnattsol Skrevet 4. september 2005 #5052 Skrevet 4. september 2005 Søndag.....hater søndager. Dels fordi de er kjeeeeedelige, dels fordi søndag betyr at det er mandag i morgen Nåja, jeg gleder meg litt til å komme på jobb denne uka jeg da. Har liksom begynt å sette pris på jobben min. Faktisk trives jeg Og jeg gleder meg til å gå på jobb Og jeg vet at jeg har to dager ferie denne uka - og jeg gruer meg ← Hmm... *måler feberen*
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2005 #5053 Skrevet 4. september 2005 Ja, seriøst... Hemmelig melding til smurfen: ouer 0939834+ai hg09ar 309809 vfahjÅW09R YHADF Å09 8Y WRØIEWairutpoa h doi387q9 hj! Håper dere har kosa dere med vafler!
Midnattsol Skrevet 4. september 2005 #5054 Skrevet 4. september 2005 Hva er dette slags kryptiske hemmelige meldinger?
monja Skrevet 4. september 2005 Forfatter #5055 Skrevet 4. september 2005 :klø: Ja si det. Det er nok bare smurfen som tyder den der Virker ikke som om det blir noen opplæring av vikar likevel denne uka. Den vikaren jeg skulle ha lært opp har de visst bestemt seg for å sparke ut. Ja ja, da er det bare å jobbe litt mer på ettermiddagene da. Men ifølge teamledern min skal det inn en vikar altså. Må bare finne en først. I morgen blir det ikke noe KG. Skal ligge over til svigermor, og der setter jeg meg ikke på PC'en før hun får bredbånd. Orker ikke enda tregere analog linje. Vi skal på foreldremøte i barnehagen, så for å slippe barnevakt hjemme hos oss
monja Skrevet 7. september 2005 Forfatter #5057 Skrevet 7. september 2005 Innom en snartur før jeg skal Har vært til svigers en ekstra dag og nå er det forberedelser til 1 års dag som står for tur. Feriedagene mine er avlyst. Jeg sa at jeg ville jobbe jeg Trenger virkelig pengene, for vi ligger enda etter med regninger fra juli på grunn av tullet med pengene fra trygdekontoret. Tror jeg blir sprø av dette. Men trøsta er at til neste mnd blir det bedre. Da har jeg og gubben kanskje så mye som 35 000 kr utbetalt tilsammen + at han får igjen på skatten. Alt ordner seg for snille jenter. Vi har vært på 1 års kontroll idag. Fikk vaksine, og det gikk så fint at. Skrek ikke en gang. Tror ikke egentlig han merka det jeg :klø: Tallene: (forrige mnd i parntes) 11 600 gram (11 270 gram) 78 cm (77 cm) Men nå er det natta.
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2005 #5058 Skrevet 7. september 2005 Fint å høre fra deg igjen - og at det ser bra ut mtp økonomi neste måned! Og så 1 årsbursdag på fredag da!
Susanna Skrevet 7. september 2005 #5059 Skrevet 7. september 2005 Å så kjekt med 1 årsdag!! Tenk lille smurfen har blitt så stor da!! En skikkelig storsjamør er han blitt!
monja Skrevet 8. september 2005 Forfatter #5060 Skrevet 8. september 2005 Idag har jeg jobba fra 05.30 til 16.00, med bare 45 minutter pause Måtte jobbe som vikar idag (ble fritatt mine vanlige oppgaver da), og de har jammen mye mer enn oss på en dag. Er dødssliten. Og i morgen er det full fres fra klokka 05.15 til klokka 16. Så er det rett hjem for å dusje før de første gjestene kommer klokka 17. Puh.....blir helt svett. Gubben må dra alene til fotografen med smurfen og. Jeg som hadde gleda meg sånn Ja, ja.....får nå se bildene da. Det var liksom den fridagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå