Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

God natt, forresten! :klem:

Trenger vel ikke å nevne at jeg har FRI i morgen, gjør jeg vel? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:tunge1:

Kanskje jeg skal si det igjen:

Det er 4 mnd igjen til julaften!!!!!!

:ler:

Skrevet

:nisse: ---> :blaaveis:

Sånn kommer det til å gå med nissen om jeg får høre om han en eneste gang til før desember.

Skrevet

Nå skal jeg kle på gubben reinsdyrhornene (og av med alt annet), ta på meg nissenattkjolen min og nisselua med lange fletter og hoppe i loppekassa ;)

Skrevet

...og jula varer vel helt til påske og da, regner jeg med... :roll:

Skrevet

Kan du ikke bare kalle boka di for JULEBU(K)KEN med en gang da...?

Skrevet

Hmz, nei her var det utrivelig for øyeblikket!

*snur i døra*

:ironi:

Skrevet

:ler:

Det er det jeg sier, det er ikke no' trivelig med jul i august! :riste:

Nå, hvordan går det med NISSEmor i dag da - har du kommet deg opp og sluppet ut Rudolf på beitet enda, eller? ;)

Ha en fin dag! :klem:

Skrevet

Ok, nå fikk jeg noen rare bilder i hodet som jeg GODT kunne klart meg uten. :grine2:

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg er bare innom for å ønske deg en riktig fin helg :klem: .

Skrevet

Nå bor vi til mamma og pappa! De reiste på ferie til Bulgaria i går så da inntok monjanerne huset deres :Hehe: Torstein er slapp og skriker hele tiden, men vi er fortsatt overbevist om at det er tenner som plager han. Likevel skal vi en tur på legevakta klokka 11. Bedre med en gang for mye enn en gang for lite.

Igår var det en travel dag. Jobbet fra 05.30 - 13.00. Så igjen fra 15.00 - 17. 00 og igjen fra 19.45 - 23.00. Det var derfor vi bestemte oss for å legge oss til i byen. Så slapp jeg å kjøre 1 time tur/retur mellom all jobbingen. Så nå er det godt det er helg :hoppe:

Gubben plages fortsatt en del med nyresteinsanfall, men steinen(e) må jo ut så det er bare å bite tennene sammen og ta smertestillende mens det står på som verst.

Skrevet

Vi har vært på legevakta med Torstein. Han har vært litt slapp i det siste, men det ble verre - mye verre - idag. Så vi bestemte oss for å ta en tur. Da vi kom dit viste det seg:

CRP: 61

Feber: 41,3 :overrasket:

Ikke rart lille vennen min er i dårlig form. Legen sa at alt virka fint med både lunger, hjerte og ører, så han skjønte ikke helt hva det var. Han snakka om den Den fjerde Barnesykdommen Vi får se da. Mest trolig fikk han feber først i går kveld eller i dag morges, så vi håper det går fort over. Nå har vi fått en penicilinmikstur og vi har gitt han Pinex stikkpille (250 mg), og nå sover han godt i reisesenga si.Nå er jeg glad for at vi bor til mamma og pappa for det er 4 minutter unna sykehuset (legevakta) istedet for 30 minutter.

Jeg jagde like godt gubben i seng og jeg - på samme rommet som Torstein - for han må jo følge med han litt ;)

Skrevet

Feber klokka 11.20: 41,3 grader

Pinex stikkpille (250 mg) gitt klokka 12.00

Feber klokka 15.00: 39,1 grader

God allmenntilstand og spist en halv brødskive og en hel yoghurt. Leker og smiler og ler igjen. Ble lagt til dupp klokka 15.00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...