Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Monja!

Så bra at Torstein er bedre nå. Stakkar liten! :troest:

Godt at det gikk bra med hun som kræsjet i bilen, skummelt det der. Man kan kjøre så forsiktig som bare det selv, men man vet aldri hva andre i trafikken kan finne på. Lettet over at ungen hennes ikke var med i bilen også!

Ønsker Torstein god bedring, morna så lenge! :klem:

Skrevet

I morges sto mannen opp klokka 5 for å ut å kjøre aviser. Han kom ut i gangen og hørte tassing på stua. Mer som hundeklør mot laminaten.....Han stanset og lytta og da ble det stille, før det begynte igjen. Han gikk sakte mot stua og titta inn. Ingenting. Så skulle han ta på seg skoene og da hørte han det igjen.....Han titta inn på stua og så en svart skygge som for gjennom stua :overrasket: Det var ifølge han ikke tvil - vi hadde besøk av en FLAGGERMUS :overrasket::overrasket::overrasket: Han fikk heldigvis fanget den og slapp den fri ute. Herlighet, det er bra det ikke var meg som var først oppe idag, for jeg hadde dødd av skrekk :sjenert:

Skrevet

Idag er jeg for første gang hjemme med sykt barn. Han fikk falsk krupp natt til søndag, og siden det har han vært litt snørrete og tett. Men ikke noe feber eller noe sånt. I går var han dødssliten og sov mye, men idag er formen bedre. I morgen satser vi på en liten tur i barnehagen igjen.

Skrevet

OJ - flaggermus! :overrasket: Hvordan har DEN kommet inn!??! Litt ekkelt og jeg hadde nok også blitt skremt om det var jeg som hadde kommet over den, ja! :ler:

Håper Torstein er frisk nok til barnehage i morgen da! :)

Ha en god kveld!

Skrevet

Aner ikke hvordan flaggermusa kom inn jeg. Hadde blitt seriøst redd ja.

Guffent.... :sjokk:

Nå står klokka på 04.15 og det er på tide å komme seg under dyna. Mannen har alt sovet i 30 minutter, men han ligger på rommet til Torstein da. Så jeg har heeeeele dobbeltsenga for meg selv :sjarmor: Tror jeg skal lese på senga i kveld jeg.

Natta :sove:

Skrevet

Og Torstein skal i barnehagen i morgen ja. Tror mannen kjører han dit til i halv 9 tiden og henter han igjen klokka halv 2.

Skrevet

Flaggermus :sjokkert:

Håper Torstein er bedre i morgen! God bedring til han :klem:

Nattinatt :sove:

Skrevet

Flaggermus?!?!? :hakeslepp:

Hadde blitt livredd, jeg.

Skrevet

Hei på deg!

Kom du deg opp i dag morges? Forferdelig tidspunkt du stiller den klokka på...litt av en arbeidstid du har... :roll:

Jeg er hjemme fra jobb i dag jeg da...føler meg ikke bra.

Håper du får en god dag!

:klem:

Skrevet

Side 2???? :hakeslepp:

Nåja, en ulykke kommer sjelden alene sies det. I går møtte jeg gubben på et kjøpesenter etter jobb - han kom direkte fra barnehagen - men han hadde ikke gått mer enn to skritt fra bilen før han gikk ned på kne. Med nyresteinsanfall. Og et kraftig et denne gangen. Han greide ingenting så jeg fikk Torstein og gubben i bilen og klokka 13.30 (5 minutter etter ;) ) svingte vi opp foran legevakta. De tok han inn med en gang og han fikk en injeksjon med Voltaren. Fungerte ikke så de måtte gi han sterkere stoffer. Jeg fikk ordna barnevakt til Torstein og hjelp med ettermiddagsjobbinga og dro på jobben klokka 15 (da hadde gubben ligget på røntgenbordet fra klokka 14. Fikk kontrast og de tok bilder av urinveiene. Steinen sitter i nyren og prøver å komme ned i blæra. Da jeg var ferdig på jobb klokka 16 dro jeg direkte til sykehuset og han lå fortsatt på samme benken. De skulle ta nye bilder klokka 16.30. Jeg avtalte at jeg og Torstein skulle sove over hos mamma og pappa, så jeg kjørte han dit (hadde vært til svigermor mens jeg jobbet) og dro deretter hjem for å hente saker og ting. Dyne, reiseseng - you name it :roll: I tillegg tok jeg noen obligatoriske telefoner til familie og venner. Jeg kom til mams og papps i 18 tiden og ringte sykehuset. Da var gubben overført til mottakelsen og skulle ligge der fram til klokka 21. Da var det tid for nye bilder.... Jeg og mamma delte på å stelle og mate smurfen (han fikk sitte i dusjkabinettet og dusje :sjarmor: ) og han sovna klokka 20.30. På jenterommet mitt ;) Klokka 22 fikk jeg telefon fra gubben. Han var skrevt ut med en resept i lomma, og beskjed om at han måtte komme tilbake om smertene tiltok og ble uutholdelige. Ja ja, jeg henta han og kjørte rett til Shell for han hadde ikke spist på hele dagen så en pølse var på sin plass :ler2: Han sov over til mamma'n sin han da. Hun bor 400 meter fra mine foreldre.

Hadde forøvrig fått 1 1/2 time fri i morges - begynte ikke før 7 - sånn at jeg fikk kjøre tassen i barnehagen.

Puh, for et styr. Men nå er vi hjemme og koser oss. Har akkurat lagt smurf, og skal lage sen middag. Aner ikke hva det blir - løvbiff kanskje?

Skrevet

OJ - dere hadde en hektisk dag i går skjønner jeg...Stakkars monja-mannen da...men det er ikke farlig med nyrestein eller? Bare veldig, veldig vondt? :klø:

Er det noe han blir kvitt eller må han slite med det framover?

Godt at det har ordna seg for dere, og at dere er hjemme og koser dere nå! :-D

Skrevet

Nyrestein er noe som kan komme igjen og igjen. Han ble operert for det for tre år siden og har ikke vært plaget med det før nå. Håper plagene ikke blir for ille framover, men vi vet at det kommer til å komme nye anfall, for legen så helst at han fikk ut steinen selv. Men den har en diameter på ca 6 mm og det er jo ganske stort da. Tenk på det lille urinrøret den skal ut - au au.... Det er ikke farlig, men fryktelig fryktelig vondt. Faktisk er smerten så intens at folk som har prøvd både nyrestein og fødsel mener at fødsel er blåbær i forhold :sjokk:

Og for å beskrive smerten fra en fødsel: Ta godt tak i overleppa og prøv å vrenge den over hodet ;)

Skrevet

AU ja! :overrasket:

That`s it, jeg skal aldri ha barn!

;)

Skrevet
:ler: Ser dere for meg der dere sitter og prøver å få overleppa over hodet :lol:
Skrevet

Nå fikk jeg dårlig samvittighet for at jeg har så innmari dårlig orden i papirene mine :grine:

Skrevet

På tide å stille vekkerklokka igjen da.....savner senga mi hjemme hos mamma og pappa jeg. Sover alltid så godt der. Noe med å være hjemme liksom.... snufs....

Ja ja, nå er det uansett på tide å sove.

Natta!

Skrevet
Nå fikk jeg dårlig samvittighet for at jeg har så innmari dårlig orden i papirene mine :grine:

Du får dårlig samvittighet for dårlig orden i papirene...

Men får du ikke et SNEV av dårlig samvittighet for at du i det hele tatt TØR å nevne dette:

4 MND TIL JULAFTEN!!!!!! :nisse::nissevink:  :nissekonekyss:  :hoppe:

:sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...