Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Der var han våken gitt. Gubben er og henter hunden - som har vært hjemme alene siden i går ettermiddag - og ute hele natta for første gang. Håper han ikke har holdt naboene våkne :rodme: Vi syntes det var best å ta han hit da, men siden mamma ikke vil ha han rennende rundt i huset må gubben være flink til å gå lange turer.... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg som den dusten.....hjemme har vi treig ISDN tilkobling og her har de adsl.....hvem sitter klistra til nett :rodme: Og til neste uke får mams og papps lagt inn bredbånd uten at vi en gang har fått tilbud om adsl. Lurer på om vi noengang får det jeg, eller om vi må slite med dritt ISDN resten av livet :grine:

Skrevet

Feber målt 17.15: 40

Ny febernedsettende klokka 17.15

Gjest Naturelle
Skrevet

Hei,

håper Torstein blir frisk snart, høres slitsomt ut!

Bra han er i godt humør ihvertfall!

Kos deg med ADSL i helga da Snuppa!

:ler:

God helg!

:klem:

Skrevet

Kommer til å bli sittende her jeg, Naturelle :ler2:

Gjest Naturelle
Skrevet

Herlighet, så ikke tittelen på dagboka di før nå... :overrasket::overrasket::overrasket:

Greit å være tidlig ute altså, men nå tar du kaka!!! :ler:

Skrevet

Lurer på om det ikke var Kverula som mente jeg burde kalle boka mi for julebukken. Så sånn ble det :lol:

Skrevet (endret)

:hoho: Julebu(k)ken, ja!!!

Du monja, du monja! :ler:

God bedring til smurfen og god helg til dere!

:klem:

Endret av Kverula
Skrevet

Målte feber igjen klokka 19.50: 38,1.

Han fikk derfor ingen febernedsettende før han la seg.

Skrevet

Idag er smurfen feberfri.....og han har vært med pappa'n ut på tur sammen med voffen. Stakkars voffen som er vant til å være ute hele dagen, men når han kommer her har han ikke mulighet til det. Ja, ja, det er nå bare for en uke.

Skrevet

Så fint han er feberfri. Da går det rette veien. :)

Vofsen klarer seg sikkert, dere får bare gå lange turer med han. ;)

Skrevet

Godt at Torstein har det bedre. Høres ut som dere har hatt nok av sykdom hos dere i det siste..

Jeg er bare innom for å melde om min tilbakekomst her på KG. I morgen er det desverre slutt på den deilige ferien her også. Men jeg har hatt en kjempeflott ferie i allefall, og det er jo det viktigste. Forhåpentligvis har jeg noe å leve på utover høsten. Det føles i allefall sånn nå.

Fortsatt god søndag!

Malou :klem:

Skrevet

Vi har bestemt oss for å selge voffen :grine: Men vi har ikke tid til han med full jobb og småbarn i huset. Vil ikke gå rundt med dårlig samvittighet for han hele tiden. Vi skal beholde han fram til over jul, men da må vi nok ta det tunge steget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...