Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morgen er det valg og jeg aner ikke hve jeg skal stemme. Sånn har det aldri vært før. Jeg har vært helt sikker før, men ikke nå nei :klø: Kanskje er et regjeringsskifte bra? Eller kanskje ikke?

Skrevet

Hei på dere!

Gratulerer så mye med vel overstått 1års dag! :)

Jeg ble så lei meg da jeg skjønte at jeg hadde sendt gratulasjonsmeldingen til det inaktive mobilnummeret ditt på fredag...men, men...

Jeg skjønner jo at dere har hatt det kjempekoselig med feiring i helga, og jeg har tenkt på dere! :)

:klem:

Skrevet

For en vakker ettåring!! :) Også så søtt med bare ett lys på kaka!

Skrevet

Ikke vær lei deg Kverula! Vi fikk jo så fin pakke fra deg og Middis. Skikkelig tøff, og med favorittfargene til mamma'n ;) Jeg vet jo at du tenkte på oss - vi har tenkt på deg i helga og :kyss:

1 år går kjempefort søndagsengel?, så nyt babytiden masse når barnet ditt blir født. Plutselig er det ikke baby lenger :grine:

Nå har vi vært til svigermor. Koselig som alltid. Smurfen er i sitt ess når han er der. Hun fiksa litt på klærne han fikk til bursdagen. Kanten på luen bretta seg opp hele tiden så hun har nøsta opp den litt. Er så fiiiiin. Skal ta bilde og legge inn i dagboka.

Skal være vikar sammen med en av teamlederne på jobben i morgen og. Jobber egentlig sammen med en annen av teamlederne til daglig, men nå må jeg altså over på et annet team. Noe som har medført en del krangel dem i mellom i kveld - der jeg har stått i midten :roll: Håper de blir enige i framtiden - og at de skaffer flere vikarer ikke minst. Men det blir flere timer på meg da ettersom hun jeg jobber med i morgen har større rute.

Skrevet

Hjortejakta startet på lørdag - og jammen sitter det en mann på post rett utenfor soverommet vårt :sjokk: Rett nedenfor kirsebærtreet. Herlighet så late de er. Skyter 95% av dyrene på innmark. Trodde ikke det var lov en gang. Iallefall ikke så nærme hus. Men det er helt Texas her i jakttiden.

Skrevet

*mimrer om den gangen jeg skjøt på rådyr fra skjul-trappa, kun iført nattkjole*

:klem:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Så kult navn du har på dagboka. Minner meg litt om folkehøyskolen.

Skrevet

jeg skjønte LITE da jeg fikk mail om et nytt innlegg i "Hugleik på Staur"! Der hadde da ikke jeg lagt inn noe??! :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, vi spiste masse kjærlighet og hadde hundreogørten navn på det. Klubbe, sleikjestaur og hugleik på staur.

Skrevet

Kan tenke meg du lurte fælt ja, søndagsengel? :lol:

Syntes liksom jau - jau ble litt kjedelig.

Skrevet

Nå er det natta :Gjesp:

Klokka er stilt på 04.15 og jeg skal være på jobb til klokka 05.15.....

:sove:

Skrevet

Jo mer jeg tenker på det......0415 er og blir natta for meg.....Våkner jeg da,snur jeg meg bare over på andre siden og er glad for at natta bare er halvveis ferdig :sjenert:

Skrevet

Hei Monja!

Så mange fine bilder av bursdagsgutten!

Han så ut til å kose seg ja! :)

Ikke lenge til min egen "baby" blir ett år nå... :overrasket:

Det blir rart!

Ønsker dere en fin uke! Artig nytt navn på dagboka di forresten!

Skrevet

Da er valget tatt. Har gjort plikten min og stemt ved Stortingsvalget. Valget falt på AP, men jeg var usikker fram til jeg sto i valglokalet. Gubben stemte SV, så sånn fargemessig er vi på samme siden da ;)

Skrevet

Betyr det kjærlighet på pinne? Kanskje jeg skal omdøpe boka mi til "Klubbe". :ler: Var ikke helt samme schvungen over det kanskje. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...