monja Skrevet 17. september 2005 Forfatter #5153 Skrevet 17. september 2005 Hvordan skal jeg klare å velge ett?
Fibonacci Skrevet 17. september 2005 #5154 Skrevet 17. september 2005 Hei Monja! Må du velge bare ett? Oioi, det blir vanskelig - det var jo så mange fine bilder! En ordentlig skjønning er gutten din! Synes bilde nr. 2 var veldig fint - det øverste på sida her. Ellers var det 3. siste også utrolig herlig! Skal dere ha ett på veggen og bestille julegaver og sånt av noen av de andre eller? Ønsker dere en god helg!
monja Skrevet 17. september 2005 Forfatter #5155 Skrevet 17. september 2005 Vi må ikke bare ha ett, men det er liksom det ene til forstørrelse jeg ikke klarer å bestemme meg for. Lurer på om jeg skal bestille en montasje med 1 større og 3 mindre bildeer istedet? Det er jo så dyrt. Uansett skal jeg ha alle i str 10x13. Kan hende jeg setter dem inn i en stilig ramme - som rommer 3 - 4 stk. Foreløpig har vi ingen planer om å bruke noen av dem som julegaver.
monja Skrevet 17. september 2005 Forfatter #5156 Skrevet 17. september 2005 Skal bo på P-hotels i Oslo. Blir sikkert bra. Kjenner hun som er resepsjonssjef jeg da
monja Skrevet 17. september 2005 Forfatter #5157 Skrevet 17. september 2005 Og vi har fått et fiiiiint rom sa hun. Med mindre en familie på 4 trenger det da..... Burde kanskje bestille billetter til flyet og nå da
monja Skrevet 18. september 2005 Forfatter #5158 Skrevet 18. september 2005 Søndag, fårikål og møkkavær Vet nesten ikke hva som er verst jeg. Kjeeeeedelig søndag......ekkel fårikål eller dette møkkaværet vi er blitt så vant til. Neida, egentlig føles det ganske OK med søndag denne dagen. Tenker jeg skal ta meg en dusj, spise god frokost og så gå en tur i ruskeværet jeg. Ta med vogna og bare traske avgårde. Det blir friskt i dette været det ja. Klokka 16.30 kommer svigermor, svigerinne og nevø på middag. Den tradisjonelle "ull-i-kål" middagen vi har hver høst. Det er en rett jeg ikke klarer å like, men mannen min liker den så derfor ofrer jeg en dag hver høst Spiser kålen da
Gjest Xavia Skrevet 18. september 2005 #5159 Skrevet 18. september 2005 Åhhh...fårikål! Det er jo så godt!!! Får jeg komme...?
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2005 #5160 Skrevet 18. september 2005 Fine bilder, monja! :-D Skjønner godt at du ikke klarer å velge ett - hadde nok gått for en montasje med flere!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå