Fibonacci Skrevet 21. september 2005 #5201 Skrevet 21. september 2005 Så flink du er som strikker og broderer adventskalender! Driver og strikker nå og da jeg også, men det er bare sokker foreløpig... Tenker Torstein er fornøyd med barnehage i morgen! Ha en fin kveld!
monja Skrevet 22. september 2005 Forfatter #5202 Skrevet 22. september 2005 (endret) Trodde vi var ferdige med sykdom nå, men nei I natt har Torstein vært våken 4 - 5 ganger og han har ilskreket Vi prøvde jo alt for å roe han men ingenting fungerte. I barnehagen idag gikk alt OK til å begynne med, men etterhvert ble han skikkelig urolig der og. Gråt ukontrollert og til tider hysterisk (men ringte barnehagen til oss? NEI ) Da vi henta han klokka 12.30 var han skikkelig vrang og gråt og gråt. Vi dro rett til legen vår med han og fikk komme inn etter 40 minutter. 40 minutter med hysterisk gråt, og en gammel kjerring som spurte meg rett ut om jeg var idiot som ikke ga ungen mat når han var så sulten Da vi kom inn til legen var det en kjapp undersøkelse, ikke tvil - ørebetennelse. Fikk resept på penicilin og kjøpte Pinex stikkpiller 125 mg. Nå sover mann og barn, og jeg er faktisk litt glad vi ikke skal til Oslo. Men jeg er sliten da. Ja, ja.....sånn går nå dagene : Endret 22. september 2005 av monja
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2005 #5203 Skrevet 22. september 2005 Har han feber da? Jeg tenker på grunnen til at barnehagen ikke ringte...for om han ikke har feber så ringer man nok ikke selvom barnet illskriker...Det kan jo være mange grunner til at han skriker. Stakkars liten, med ørebetennese og greier. Håper dere snart blir sykdomsfrie, må være slitsomt å ha det gående over såpass tid...
monja Skrevet 22. september 2005 Forfatter #5204 Skrevet 22. september 2005 Han har ikke feber, men forrige gang, da han hadde 41 i feber ringte de heller ikke Han er våken nå og . Tar seg til øret og skriker hele tiden. Dakar liten, det er ikke godt å være liten, men det er jammen ikke greit å være stor heller
søndagsengel? Skrevet 22. september 2005 #5205 Skrevet 22. september 2005 en gammel kjerring som spurte meg rett ut om jeg var idiot som ikke ga ungen mat når han var så sulten ← Det skulle ikke vært mulig!!!
monja Skrevet 22. september 2005 Forfatter #5206 Skrevet 22. september 2005 Jo, det var jammen mulig.....ble helt stum jeg. Prøvde å forklare at han ikke var sulten, men nei....
Siam Skrevet 22. september 2005 #5207 Skrevet 22. september 2005 Dakar liten som er syk! Håper det går fort over. Både for hans og deres skyld. Makan til duste-dame på legekontoret, dah! Skulle tro det var mulig å tenke seg at barnet var sykt og ikke sultent når man sitter på venterværelse til legen...
monja Skrevet 22. september 2005 Forfatter #5208 Skrevet 22. september 2005 Ja, du kan så si, Siam. Men det er sikkert ikke greit å være gammel og sitte der å høre på en liten unge som hyler det han klarer så lenge. Han hadde nok ikke prioritert mat tror jeg. Nå er det tid for senga, og det er litt skrik og skrål. Men det er kanskje mest fordi han er trøtt det da. Håper håper han får sove i natt. Om ikke blir det tyngre skyts. Har stikkpiller på 250 mg og, men prøver å unngå å bruke det da. Bruker helst 60 mg (0 - 4 mnd) og 125 mg (opp til 12 kg).
monja Skrevet 22. september 2005 Forfatter #5209 Skrevet 22. september 2005 Det glemte jeg: Jeg har ferie - i morgen og på mandag. 4 dager fri
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2005 #5210 Skrevet 22. september 2005 Jo, det var jammen mulig.....ble helt stum jeg. Prøvde å forklare at han ikke var sulten, men nei.... ← Ja, det glemte jeg rent å kommentere i stad - AT DET GÅR AN!!! Det glemte jeg: Jeg har ferie - i morgen og på mandag. 4 dager fri ← Så deilig da!!! Du er klar for ferie nå eller - minnes den gangen du egentlig skulle ha fri men ikke ville, og jobba i steden. Da trodde jeg DU hadde feber, monja! KOSE DEG MED FERIE DA!
Fibonacci Skrevet 22. september 2005 #5211 Skrevet 22. september 2005 Stakkars liten! Ørebetennelse er ikke noe godt! Merkelig så mye fremmede får seg til å kommentere når man har barn! Ganske logisk at han skrek pga sykdom når han satt på et legekontor synes nå jeg da.. Deilig med fridager og helg! Håper smurfen blir bedre så dere får kost dere litt også. Veldig rart at barnehagen ikke ringer når unger har 41 i feber
monja Skrevet 23. september 2005 Forfatter #5212 Skrevet 23. september 2005 Jeg er igang med vaskemaskin nummer en for dagen, den er faktisk snart ferdig Det er det jeg bruker fridagen min på. Står tidlig opp og vasker klær Vi har hatt en god natt. Smurfen våkna klokka halv 7 (og er våken igjen hører jeg), men det var ikke noe likt det som var dagen før. Ikke noe ilskrik, men mer normalt sutter. Forhåpentligvis har det blitt litt bedre for han. Håper de verste smertene har gitt seg iallefall. Og jeg håper det blir reaksjon i gubben snart (han har og ferie idag - for vi skulle jo på tur vi.....) Av og til blir jeg så forbanna på gubben. Han sover på samme rom som smurfen, men likevel klarer han ikke å ta han opp mens han sutrer. Neida, han må liksom vente til han hyler skikkelig. Noe jeg synes er fryktelig unødvendig Må vel gå å ta han jeg da.....
Midnattsol Skrevet 23. september 2005 #5214 Skrevet 23. september 2005 Hei, hvordan går det med dere nå? Håper dere kan nyte fridagen litt også.
Midnattsol Skrevet 23. september 2005 #5215 Skrevet 23. september 2005 Har du fått en mail? Går litt i surr med de mailadressene og telefonnummerne til dere. Har telefonnummeret på plass nå i alle fall da.
Gjest Naturelle Skrevet 23. september 2005 #5216 Skrevet 23. september 2005 Hei, synd at det ikke ble tur på dere i helga da. Men håper formen til Torstein er bedre, og at dere får ei fin helg!
monja Skrevet 23. september 2005 Forfatter #5217 Skrevet 23. september 2005 Herlig signatur du har! ← Takk takk...... Hei, hvordan går det med dere nå? Håper dere kan nyte fridagen litt også. ← Det går godt her. Vi har vært i byen en tur. Handla litt mat og en pakke. Vi skal i 1 årsdag på søndag. Og så har vi spist taco til middag. Nå er gubben og leverer voffe til en kompis som skal ha han med på jakt i morgen og søndag, og klokka 19.15 må jeg på jobb en tur. Nei, jeg klarer ikke å ha en hel dag fri Torstein er i god form og ikke noe feber eller skriking idag. Håper medisinen fungerer raskt. Har du fått en mail? Går litt i surr med de mailadressene og telefonnummerne til dere. Har telefonnummeret på plass nå i alle fall da. ← Fått mail. Utrolig flott leilighet. Kanskje du skulle ha kommet hit og fiksa litt og? Jeg er så dårlig på det, men har så mange drømmer. Hei, synd at det ikke ble tur på dere i helga da. Men håper formen til Torstein er bedre, og at dere får ei fin helg! ← Vi skal ta turen neste helg Gleder meg allerede.
monja Skrevet 23. september 2005 Forfatter #5218 Skrevet 23. september 2005 Så akkurat naboenen våre gå forbi.....med en enkeltvogn og en dobbelvogn. Åh, de har fått tvillingene sine. Så koselig..... *rørt - smiley*
søndagsengel? Skrevet 23. september 2005 #5219 Skrevet 23. september 2005 Så akkurat naboenen våre gå forbi.....med en enkeltvogn og en dobbelvogn. Åh, de har fått tvillingene sine. Så koselig..... *rørt - smiley* ← Så koselig!! Må de ha trillingvogn da, hvis en av foreldrene skal gå tur med dem alene?
monja Skrevet 23. september 2005 Forfatter #5220 Skrevet 23. september 2005 De må sikkert det. Men jeg regner med at den største er i barnehagen mens pappa'n jobber. Han er snart 2 år han da. Ikke så ofte vi snakker med de naboene, men jeg er spent på om det ble gutter eller jenter eller gutt og jente.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå