monja Skrevet 23. september 2005 Forfatter #5221 Skrevet 23. september 2005 (endret) Hm, det ble to ganger det gitt Endret 23. september 2005 av monja
monja Skrevet 23. september 2005 Forfatter #5222 Skrevet 23. september 2005 Nå skal jeg på jobb!!!!! See ya....
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2005 #5223 Skrevet 23. september 2005 Ferie du, liksom... Ingen som jobber i ferien sin, vel... Ellers så jeg du var inne på tanken om å legge ut bilde av stua di - og det stemmer jeg for! Send meg i hvertfall et bilde da - jeg har jo så lyst til å se hvordan dere bor! GOD HELG, SNUPPA!
monja Skrevet 23. september 2005 Forfatter #5224 Skrevet 23. september 2005 I morgen skal jeg legge inn bilde av stua vår - som sårt trenger en oppussing. Så skal jeg høre hva dere jenter foreslår. Det blir spennende!!!! Vil gjøre noe med møblene og, men det er ikke sikkert det er nødvendig når vi får gjort noe med alt det andre.
monja Skrevet 23. september 2005 Forfatter #5225 Skrevet 23. september 2005 Jøss, det innlegget kom akkurat på midnatt det gitt.
Midnattsol Skrevet 24. september 2005 #5226 Skrevet 24. september 2005 JA det blir gøy å se, så skal vi vel komme med noen forslag tenker jeg.
monja Skrevet 24. september 2005 Forfatter #5227 Skrevet 24. september 2005 Sov til 11.30 idag Det er sjelden det. Og når jeg våkna kjente jeg at jeg bobler over av irritasjon - uten at jeg vet hvorfor :klø: Ja, ja, noen dager er vel bare sånn. Jeg er irritert på mannen, på smurfen, stort sett på alt.
Midnattsol Skrevet 24. september 2005 #5228 Skrevet 24. september 2005 Noen dager er det bare sånn. Kan vel ikke sprudle hele tiden heller? *klem*
monja Skrevet 24. september 2005 Forfatter #5229 Skrevet 24. september 2005 Det er sant. Kan ikke være strålende blid hele tiden. Tror det kommer av at jeg sov for lenge. Men nå er jeg blidere da. Smurfen sitter på gulvet og prøver å få en duplokloss til å balansere på en penn. Sånn at den kan snurres på. Han har klart det et par ganger og. Han begynner å bli imponerende finmotorisk den gutten.
Midnattsol Skrevet 24. september 2005 #5230 Skrevet 24. september 2005 Motorisk utvikling skal jeg kunne ALT om til sommeren. Artig da, må være gøy å følge med på.
Kipa Skrevet 24. september 2005 #5231 Skrevet 24. september 2005 Smurfen sitter på gulvet og prøver å få en duplokloss til å balansere på en penn. Sånn at den kan snurres på. Han har klart det et par ganger og. Han begynner å bli imponerende finmotorisk den gutten. ← -akkurat slike aktiviteter Lukas digger. Siden han var ca 1år har hans yndlingssysler vært i de baner. Virker egentlig litt like vår gullunger.. Liker Torstein å noppe da, det var pop her tidlig hvertfall! Ha en god helg!
monja Skrevet 24. september 2005 Forfatter #5232 Skrevet 24. september 2005 Å noppe? Joda, det virker som om Torstein og Lukas er ganske så like ja. Blitt mer og mer "teknisk" i det siste. Herlig Idag har vi vaska under sofan. Det gjør vi ikke hver dag, men det skal jammen bli oftere. For det bosetter seg svææææære hybelkaniner der under. Eller bør man si elefanter Sitter og glaner på "God kveld, Norge!". Om Morten og Rooy som fant hverandre under "Slankekrigen", Jessica Simpson og.....skikkelig agurknyheter
monja Skrevet 24. september 2005 Forfatter #5233 Skrevet 24. september 2005 Burde kanskje funnet senga nå? Ser på BBC News for å se hvordan ting er etter herjingene til "Rita". Skummelt vær de har der for tiden. Glad jeg bor i Norge jeg. Ikke for det, jeg synes jo været har blitt mer ekstremt her og de siste årene. I morgen, eller senere idag da, skal vi i 1 årsdag. Pakke og kort er klart så det er bare å håpe at smurfen er våken og mett = fornøyd når vi skal dit. Blir sikkert koselig.
monja Skrevet 25. september 2005 Forfatter #5234 Skrevet 25. september 2005 (endret) Stillhet. Sov til klokka 9 idag, og da jeg sto opp hadde mannen og Torstein akkurat lagt seg igjen. Så nå sitter jeg her da og nyter stillheten. Og til frokost spiser jeg Mozzarella Pizza fra Pizza Originale. Det er en sånn micropizza, men neste gang tror jeg at jeg varmer den i stekovnen likevel. Har liksom ikke sansen for micropizza. Det er en herlig høstdag da. Oppholds for første gang på lenge, sola skinner faktisk litt og det er vindstille. Ligger an til en tur på formiddagen idag. Endret 25. september 2005 av monja
monja Skrevet 25. september 2005 Forfatter #5235 Skrevet 25. september 2005 Æsj, nå begynner jeg å kjede meg Kan de ikke våkne snart da. Nå vil jeg ut på tur iallefall.
Midnattsol Skrevet 25. september 2005 #5236 Skrevet 25. september 2005 Ble det noe tur da? Skal snart på tur selv, gå litt i marka. Det blir deilig og jeg håper været holder seg som det er nå - den perfekte høstdag. Fint med sånne dager før vinteren kommer for fullt. Tusen takk for mail og bilder. Han er jo bare kjempenydelig den sønnen din. Liten sjarmør. Venter fortsatt på bilder fra stua da. God søndag!
monja Skrevet 25. september 2005 Forfatter #5237 Skrevet 25. september 2005 (endret) Det har jeg glemt - men skal ordne det idag - bilder fra stua altså. Kommer til å legge dem ut i dagboka da. Joda, det ble tur. Gikk i omtrent en time. Skikkelig godt vær idag, med 13 grader, oppholds og ikke noe vind Da er det en skikkelig fin høstdag synes jeg. Tror Torstein hadde det fint på tur og, for voffe var jo med og da er det jo så gøy å se på han. Høres deilig ut med tur i marka, Middis. Kanskje vi gjør det neste søndag. Skal i 1 årsdag klokka 14, men så ble jo Torstein trøtt da stakkars, så han er i seng. Tror vi ringer og hører om det er greit at vi kommer klokka 15 jeg. Endret 25. september 2005 av monja
monja Skrevet 25. september 2005 Forfatter #5238 Skrevet 25. september 2005 Bilder fra turen vår idag.....
monja Skrevet 25. september 2005 Forfatter #5240 Skrevet 25. september 2005 Sammen med pappa og voffe. Ser såvidt garasjen vår til venstre på bildet. Er ikke akkurat noe boligfelt vi bor i nei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå