Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flinke mannen som baker brød!! :klappe: Ha en fin dag! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For et vær. Idag var fjelltoppene hvite :sjokk: :sjokk: Det har i tillegg vært litt hagl idag. Huff, det er vel ingen vei utenom - vinteren er på vei :grine:

Skal sende mail til finansrådgiveren min (hørtes fint ut ja :lol: )i DnB Nor om noen strakser. Skal åpne konto til Torstein - Fox og Pia barneklubb. Skal spare 300 kr pr mnd til han. Pluss at barnetrygd og kontantstøtte skal inn der.

Og noe ut i barnehageutgifter da.

Endret av monja
Skrevet

Lille Ole gikk i første klasse.

En dag skulle de fortelle hva fedrene deres jobbet med. De andre sa at pappa jobbet som politi, brannmann, på kontor osv. Da det var Ole sin tur sa han at; "Pappa jobber som stripper for homoseksuelle og suger kukk for noen ekstra kroner!"

Læreren tok Ole ut på gangen og spurte forsiktig om dette var sant. "Nei!" svarte Ole, "Selvfølgelig ikke! Men hva faen skal jeg si da? Det er så jævlig flaut å si at han spiller i danseband!"

Skrevet

Idag var vi på visningstime hos fotografen. Så mange flotte bilder av 1 åringen :hjerte: Hvordan skal jeg klare å velge ett? Vil ha alle jeg......sukk

Skrevet
Lille Ole gikk i første klasse.

En dag skulle de fortelle hva fedrene deres jobbet med. De andre sa at pappa jobbet som politi, brannmann, på kontor osv. Da det var Ole sin tur sa han at; "Pappa jobber som stripper for homoseksuelle og suger kukk for noen ekstra kroner!"

Læreren tok Ole ut på gangen og spurte forsiktig om dette var sant. "Nei!" svarte Ole, "Selvfølgelig ikke! Men hva faen skal jeg si da? Det er så jævlig flaut å si at han spiller i danseband!"

:ler:

Så fint at dere skal spare penger til Torstein! Noe sånt vil jeg gjøre med mine barn også! God idé! :)

Skrevet

To nyfødte lå på fødegangen og snakket. Den ene sier: "jeg er en pike". "Jeg er en gutt", svarer den andre. "Det tror jeg ikke på", sier piken. "Bare vent til sykepleieren er gått, så skal jeg vise deg det!" Sykepleieren gikk, og gutten hev dynen til side og sa: "se selv - blå sokker!"

Skrevet

Min nydelige 1 åring :hjerte: - en smakebit fra fotografbildene....Bildet er scannet fra et mini prøvebilde, så det er ikke helt skarpt..... :sjenert:

gallery_2024_35_1347599.jpg

Skrevet

Ligger an til at det havner på stueveggen. Men jeg klarer ikke å bestemme meg jeg :grine: Har 15 å velge mellom da :grine: :grine:

Skrevet

Skal legge inn alle her og deretter ha en poll :sjarmor:

*benytter enhver anledning til å vise fram gullklumpen :sjenert: *

Skrevet (endret)

Jeg har jobbet på Karihaugen jeg. Litt avhengig av hvor dere skal hen om det lønner seg å ta bussen eller t-banen.

Jeg synes foressten jeg leste ett eller annet om snø her, men jeg bestemte meg for at det måtte være innbildning. Det skal da være høst før det blir vinter!! Jeg regner forøvrig med at det er leeeeenge før det blir noen vinter her.

Jeg er med på poll! *ivrig*

Ha en fin helg!

Malou

Endret av Malou
Skrevet

Nå er det natta. Bilder kommer i morgen. Fy søren så trøtt jeg er :Gjesp:

Skrevet

Det kan godt hende du er trøtt, monja, men natta er det ikke enda! ;)

Natta - det er da du står opp for å gå på jobb, det! :ler:

SOVE GODT! :klem:

Skrevet

Sjekk klokka jenter: den er 06.12 og jeg skal på jobb :sjokk:

Derfor var det natta i går ;)

Ute høljer det ned, får vel nesten si, som vanlig. Og smurfen er våken hører jeg. Gubben kommer tassende nå, så det er vel melk som står på planen. En liten bestikkelse for å få sove et par timer til :Hehe:

Skulle bare innom for å se om det var noe liv her jeg, men jeg tror jeg setter meg i bilen og drar jeg...... :reise:

Skrevet

Uffda, på jobb på lørdag også ja...skjønner jo hvorfor natta kom så brått da, ja! ;)

Ha en god dag!

:klem:

Skrevet

Wow!

Gratulerer med overstått 1 årsdag til smurfen!

Nydelig bilde :hjerte:

Ja tenk at det har gått et helt år ....

Ønsker deg en fin lørdag Monja!

(håper du ikke har så laaaaaaaaang arb dag!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...